  • 1. Data: 2010-04-17 17:44:16
    Temat: Jaki komputer kupic..
    Od: MH <k...@m...pl>

    Witam,
    Ktory z obecnie sprzedawanych komputerow firmowych (Optimus, Adax,
    NTT..) najlepiej Waszym zdaniem kupic, biorac pod uwage najlepszy
    stosunek cena/mozliwosci i domowe zastosowania? Komputer bylby na
    najblizszych kilka lat, planuje na nim uruchaniac glownie programy
    biurowe i internetowe. Z gier jakies klasyki typu Heroes of Might and
    Magic 3 ;-). Kiedys "Komputer swiat" przeprowadzal testy zestawow i
    oprocz zwyciezcy byl drugi - zwyciezca w kategorii "cena/jakosc".
    Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

    Dziekuje, pozdrawiam.

    --
    Hubert

  • 2. Data: 2010-04-17 17:49:20
    Temat: Re: Jaki komputer kupic..
    Od: zenek <z...@o...pl>

    MH pisze:
> [...]
    > oprocz zwyciezcy byl drugi - zwyciezca w kategorii "cena/jakosc".
    > Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

    Biorac pod uwage ze wszystkie to komputery to skladaki z podzespolow
    wyprodukowanych w chinach. Nie ma roznicy kup taki ktory bedzie mial
    najladniejsza naklejke i najwiecej ci obiecaja.

  • 3. Data: 2010-04-17 17:56:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Biorac pod uwage ze wszystkie to komputery to skladaki z podzespolow
    > wyprodukowanych w chinach.

    Dlaczego mu nie poradzisz aby sobie kupił "wyprodukowany w Polsce" ?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-04-17 17:59:41
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-17 19:44, MH pisze:
> [...]
    > oprocz zwyciezcy byl drugi - zwyciezca w kategorii "cena/jakosc".
    > Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

    Poproś kolegę aby Ci złożył komputer. Będzie taniej. Firmy nie produkują
    komputerów lecz je składają z tych samych części co Twój kolega lecz za
    inną cenę.

  • 5. Data: 2010-04-17 18:46:52
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-17 19:56, marfi pisze:

    > Dlaczego mu nie poradzisz aby sobie kupił "wyprodukowany w Polsce" ?

    Może w imieniu kolegi odpowiem.
    Bo w Polsce produkuje się jedynie przetwory spożywcze.

  • 6. Data: 2010-04-17 18:51:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@s...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Może w imieniu kolegi odpowiem.
    > Bo w Polsce produkuje się jedynie przetwory spożywcze.

    A chińskich ogórków, ryb lub miodu nie widziałeś np. w jakimś Tesco lub
    podobnym sklepie ?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-04-17 19:38:48
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 17 Kwi, 19:44, MH <k...@m...pl> wrote:
> [...]
    > oprocz zwyciezcy byl drugi - zwyciezca w kategorii "cena/jakosc".
    > Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

    W Polsce składane są komputery Della i Fujitsu. Na lata kup sobie dell-
    a np.:

  • 8. Data: 2010-04-17 20:37:10
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** zen3x <z...@o...pl> wrote:

    > W Polsce składane są komputery Della i Fujitsu. Na lata kup sobie dell- a
    > np.:

    No niekoniecznie na lata. Bardzo często komputery markowe typu Dell, HP, FSC,
    Lenovo itp. mają niestandardowe elementy (np. zasilacze) - dopóki masz
    gwarancję to taki element jest bezproblemowo wymieniany, ale po gwarancji
    płacisz za te niestandardowe części dużo więcej niż za zwykłe. Ergo jeżeli
    chcesz komputer faktycznie "na lata" to sugerowałbym raczej kupić bardzo dobrą
    obudowę i bardzo dobry zasilacz - to potencjalnie przeżyje pozostałe części.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 9. Data: 2010-04-17 20:43:26
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.17 19:44, MH pisze:

    > Kiedys "Komputer swiat" przeprowadzal testy zestawow i
    > oprocz zwyciezcy byl drugi - zwyciezca w kategorii "cena/jakosc".
    > Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

    Wciąż wychodzą czasopisma komputerowe, i od czasu do czasu wciąż
    trafiają sie tam takie testy. Dobrym więc pomysłem jest poszukanie ich.
    Niektóre testy zestawów są też zamieszczane na polskich portalach www.

    --
    Mar

  • 10. Data: 2010-04-18 06:33:39
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > A chinskich ogórków, ryb lub miodu nie widziales np. w jakims Tesco lub
    > podobnym sklepie ?

    Ja widzialem "Polski ogorki" (pisownia orginalna) wyprodukowne w Indiach i
    sprzedawane w Australii ;)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007