  • 1. Data: 2010-04-17 20:41:42
    Temat: pentium 4 startuje z różnymi zegarami, niższymi
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    ustawiam na płycie asus p4c800E-deluxe z reguły podkręcenie automatyczne na plus 10
    procent. Wcześniej się zdarzało, że jak system czy coś się nie zamknął, to
    jednorazowo
    komp startował z niższym zegarem. Obecnie ma ustawione plus 10 proeent, i zamiast
    wskazywać 3,7 Ghz jak zwykle, pokazuje 3,07. Kiedy zmienię na normalne, startuje na
    2,8Ghz... Nie podoba mi się to.. Ładnie chodzi, ostatnio mu wypadała wtyczka
    zasilania,
    ale na razie jest idealnie. Ki diabeł?

  • 2. Data: 2010-04-18 22:45:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "kameleon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podoba mi się to.. Ładnie chodzi, ostatnio mu wypadała wtyczka
    > zasilania, ale na razie jest idealnie. Ki diabeł?

    2,8 MHz + 10% = 3,08 MHz więc wskzuje dobrze (3,07), skąd Ci się wzieło, że
    2,8 + 10% = 3,7?

  • 3. Data: 2010-04-22 00:44:22
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    > 2,8 MHz + 10% = 3,08 MHz więc wskzuje dobrze (3,07), skąd Ci się wzieło, że 2,8 +
    10% =
    > 3,7?

    Po prostu, procek jest 3,4Ghz... zatem plus 10% to powinno być coś około 3,7...
    Chodził
    mi nawet więcej, ale trochę się gry przycinały.... Ogólnie to zaczął chodzić jak
    należy
    jak wsadziłem mu zasilacz 750W :)