  • 1. Data: 2010-04-17 22:41:49
    Temat: dobra sprawdzona konfiguracja - ze zintegrowana grafika - pod biuro
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam. Prosze o polecenie dobrej sprawdzonej plyty glownej pod komputer
    biurowy. Poszukuje stabilnej bezawaryjnej konfiguracji. Jaki dysk twardy
    warto do tego zakupic? Dzieki za wszelkie sugestie. Pozdr.

  • 2. Data: 2010-04-17 22:43:22
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik michal999 napisał:
    > Witam. Prosze o polecenie dobrej sprawdzonej plyty glownej pod komputer
    > biurowy. Poszukuje stabilnej bezawaryjnej konfiguracji.

    Gigabyte ..........-Sh2

  • 3. Data: 2010-04-17 23:13:33
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Użytkownik "zielony bazyliszek" <b...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hqddj7$1m4$1@news.onet.pl...

    > Gigabyte ..........-Sh2

    kupowac pod AM2 czy AM3? Jaki procesor wybrac? Poszukuje takze mozliwie
    najszybszy dysk twardy. Pojemnosc nie jest priotytetem. Komputer musi szybko
    sie uruchamiac i stabilnie pracowac. Dzieki

  • 4. Data: 2010-04-18 14:26:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik michal999 9...@9...com ...

    > kupowac pod AM2 czy AM3? Jaki procesor wybrac? Poszukuje takze
    > mozliwie najszybszy dysk twardy. Pojemnosc nie jest priotytetem.
    > Komputer musi szybko sie uruchamiac i stabilnie pracowac. Dzieki

    Z ciekawosci - po co szybki dysk w pracy biurowej?

  • 5. Data: 2010-04-18 15:14:36
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    wiadomości news:Xns9D5EA5146F081budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik michal999 9...@9...com ...

    > Z ciekawosci - po co szybki dysk w pracy biurowej?

    zeby windows wstawal od reki - i aplikacje mozliwie szybko chodzilo.

    m.

  • 6. Data: 2010-04-18 15:18:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "michal999" <9...@9...com> napisał w wiadomości grup
    > zeby windows wstawal od reki - i aplikacje mozliwie szybko chodzilo.

    Zainteresuj się S3.

  • 7. Data: 2010-04-18 15:41:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik michal999 9...@9...com ...

    > zeby windows wstawal od reki - i aplikacje mozliwie szybko chodzilo.

    ale problem polega na tym, ze predkosc wspolczesnych dysków jest na tyle
    porownywalna, ze roznicy raczej nie zauwazysz, czy kupisz samsunga, Wd czy
    seagate'a.

  • 8. Data: 2010-04-18 16:01:20
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 18 Kwi, 00:41, "michal999" <9...@9...com> wrote:
    > Witam. Prosze o polecenie dobrej sprawdzonej plyty glownej pod komputer
    > biurowy. Poszukuje stabilnej bezawaryjnej konfiguracji. Jaki dysk twardy
    > warto do tego zakupic? Dzieki za wszelkie sugestie. Pozdr.

    kupujesz sobie coś takiego i masz spokój na kilka lat dell vostro 230st

  • 9. Data: 2010-04-18 17:21:48
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.4.2010, michal999 napisał(a):

    > zeby windows wstawal od reki

    Hibernacja.

    > - i aplikacje mozliwie szybko chodzilo.

    Co to za aplikacje co tak "rzeźbią" po dysku, że potrzebny jest niewiadomo
    jak szybki?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 10. Data: 2010-04-19 11:29:42
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sun, 18 Apr 2010 00:43:22 +0200, zielony bazyliszek
    <b...@a...pl> wrote:

    >Gigabyte ..........-Sh2

    Albo mam pecha albo coś nie tak z niektórymi modelami Giagabyte. U
    kumpla 2 kolejne sztuki H55M-S2H (pod i3 530 - właśnie do biura )
    wyzionęły ducha. Jedna od razu po zakupie - wywaliła sie już na
    instalacji systemu a po restarcie pozostała martwa. Druga - wymieniona
    w ramach gwarancji - poprawocowała kilka godzin, po czym przestały
    działa porty SATA i po wyłącznie stan taki sam jak tej pierwszej.
    Wymienione na Asusa P7Q57-M DO z którym też był problem bo nie dawało
    na nim zainstalowac systemu (64-bit Win7 Pofessional) - wywalało sie
    na błędach pamieci. Pomogło obniżenie napięcia na pamieciach i dziął
    od kilku tygodni stabilnie.

    Zdrówko