  • 1. Data: 2010-04-18 08:34:44
    Temat: Jaki PC do 1500zl
    Od: JP <b...@l...pl>

    Witam;
    Potrzebuje porady co do zakupu PC do ceny max 1500zl bez monitora oraz
    peryferiow.
    Komputer bedzie uzywany przez dziewczyne uczacac sie w szkole sredniej.
    ogolny zarys komputera posiadam, nie mam tylko sprecyzowanej plyty gl. - jak
    powszechnie wiadomo jest to akurat najwazniejszy podzespol w PC...

    Zastanawiam sie nad m.w.:
    http://allegro.pl/item1000188245_king_gracz_2_x_3_0g
    hz_4gb_500gb_grafika_
    1gb_dvrw.html

    http://allegro.pl/item993623818_king_gracz_2_x_3_0gh
    z_4gb_500gb_hd5570_
    1gb_dx11.html

    http://allegro.pl/item998990203_king_gracz_2_x_3_0gh
    z_4gb_500gb_grafika_
    2gb_dvrw.html

    http://allegro.pl/item1001684505_king_gracz_2_x_3_0g
    hz_4gb_500gb_9800gt_
    1gb_dvrw.html

    Co sadzicie o plycie montowanej w tych PC? Na jakiej plycie Wy byscie postawili
    swoj sprzet i dlaczego?
    Dodatkowo co mnie trapi w w/w komputerach to brak dokladnych inf. nt. HDD,
    DVD, RAM - producenci itd...

  • 2. Data: 2010-04-18 08:46:23
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Potrzebuje porady co do zakupu PC do ceny max 1500zl bez monitora oraz
    > peryferiow.

    http://www.purepc.pl/inne/zestawy_komputerowe_na_kwi
    ecien_2010

    http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=156507

    http://forum.dobreprogramy.pl/zestawy-komputerowe-kw
    iecien-2010-t267420.html

  • 3. Data: 2010-04-18 10:36:33
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-18 10:34, JP pisze:
    > Komputer bedzie uzywany przez dziewczyne uczacac sie w szkole sredniej.
    Ale do czego używany?

    > Zastanawiam sie nad m.w.:
    > http://allegro.pl/item1000188245.html
    > Co sadzicie o plycie montowanej w tych PC?
    cytując z tej aukcji "MOC 6,0 ghz" i "ASROCK N68-S - bardzo dobra płyta
    główna, najnowszy trend" - po takich tekstach (zwłaszcza co do płyty
    tego producenta) radziłbym omijać tego sprzedawcę bardzo szerokim
    łukiem. To jest najgorszy chłam, klasy ECS. Do kompletu wyjąca grafika
    (a wcale niezbyt wydajna, tylko pytanie czy w ogóle jakaś wydajna jest
    tu potrzebna), najmniejszy dysk twardy jaki się trafił w hurtowni... To
    jest "zestaw dla frajerów co nie wiedzą czego i do czego potrzebują",
    więc wystarczy nawinąć im na uszy trochę makaronu marketingowego i będą
    szczęśliwi kupując nawet cegłę.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-04-18 12:58:09
    Od: "Roger(OS)" <m...@a...spam.poczta.onet.pl.invalid>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 12:36:33 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > jest "zestaw dla frajerów co nie wiedzą czego i do czego potrzebują",
    > więc wystarczy nawinąć im na uszy trochę makaronu marketingowego i będą

    Hmm, a wpadlem na pomysl zaoszczedzenia 200-300zl - nie brac karty
    graficznej, a jedynie zasttanowic sie nad dobra karta zintegrowana i plyta
    z gniazdem PCI-E 16x za kilka miesiecy wlorzylbym tam cos co spadnie z ceny
    i bylo by cacy - tylko jaka plyte z karta na sobie polecicie?
    Z gier to bedzie tylko The Sims i World of Warcraft, nie gra w ogole w
    strzelanki !
    Moze cos a'la:
    http://www.allegro.pl/item988644147_dfi_blood_iron_l
    anparty_785g_m35_ddr3_pod_amd_box.html

  • 5. Data: 2010-04-18 14:14:21
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-18 14:58, Roger(OS) pisze:
> [...]
    > i bylo by cacy - tylko jaka plyte z karta na sobie polecicie?
    > Z gier to bedzie tylko The Sims i World of Warcraft, nie gra w ogole w
    Bardzo sprytnie, w tą stronę też bym szedł - zwłaszcza że może się
    okazać że zintegrowana karta w zupełności wystarczy do tych zastosowań i
    nie będzie konieczności wymiany

    anparty_785g_m35_ddr3_pod_amd_box.html
    Może być, aczkolwiek miałem gdy raz tą płytę w ręce to miała mały
    mankament - było słychać syczenie-piszczenie dławików w układzie
    zasilania procesora (zwłaszcza w spoczynku/idle). Ale tą przypadłość ma
    od pewnego czasu bardzo wiele płyt, niestety.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2010-04-18 14:26:03
    Od: "Roger(OS)" <m...@a...spam.poczta.onet.pl.invalid>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 16:14:21 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > zasilania procesora (zwłaszcza w spoczynku/idle). Ale tą przypadłość ma
    > od pewnego czasu bardzo wiele płyt, niestety.

    W takim razie sa jakies inne, bardziej solidnie wykonane plyty?
    Zastanawiam sie nad taka ze zintegrowana karta poniewaz jak pisalem gier
    bedzie minimalnie (Sims'y oraz WoW) wymagania te gry maja praktycznie
    zerowe, a porzadna plyta jednak jest wskazana w PC. Moze sa jakies plyty ze
    zintegrowanymi ukladami GeForce?
    Prosze o polecenie lub chocby wypisanie plyt godnych uwagi.

    Roger(OS)

  • 7. Data: 2010-04-18 16:15:44
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    JP wrote:

> [...]
    > postawili swoj sprzet i dlaczego?
    > Dodatkowo co mnie trapi w w/w komputerach to brak dokladnych inf. nt. HDD,

    Nie kupuj takich garażowych produktów składanych przez firmy prowadzone
    przez gimnazjalistów z tego co akurat jest najtańsze w hurtowni.
    Jak chcesz mieć dobry sprzęt, to kup np. jakiegoś DELL-a 745:
    http://www.allegro.pl/item988025660_dell_745_1_86ghz
    _2048_80gb_dvdrw_xp_prof_delkom.html

    Do tego szybki dysk Samsung F3 0.5 TB za 200 złotych jakaś w miarę grafika
    za 300 i dziewczyna będzie mieć dużo lepszy sprzęt niż tamte zabawki.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl

  • 8. Data: 2010-04-18 16:16:57
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 18 Kwi, 10:34, JP <b...@l...pl> wrote:
> [...]
    > swoj sprzet i dlaczego?
    > Dodatkowo co mnie trapi w w/w komputerach to brak dokladnych inf. nt. HDD,

    to jest niezle, dokupujesz karte na pciex i masz to co ciebie
    interesuje
    HP COMPAQ 500B

  • 9. Data: 2010-04-18 17:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbigniew Cofała a...@s...pl ...

> [...]
    > prowadzone przez gimnazjalistów z tego co akurat jest najtańsze w
    > hurtowni. Jak chcesz mieć dobry sprzęt, to kup np. jakiegoś DELL-a

    całe szczescie, ze moje dotychczasowe komputery o tym nie wiedza....

  • 10. Data: 2010-04-18 19:53:54
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Zbigniew Cofała a...@s...pl ...

    _2048_80gb_dvdrw_xp

    > całe szczescie, ze moje dotychczasowe komputery o tym nie wiedza....

    O czym nie wiedzą?

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl