  • 11. Data: 2014-02-13 14:32:44
    Temat: Re: Jak powinien stać znak przy drodze
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 12:36:16 +0000 (UTC), Budzik

    > Linka chętnie, ale przyznam, ze nie mam pojęcia jak to zrobić z
    > maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej:
    > konkretny widok z street view.
    > Generalnie jest tak, ze znak stoi dosc daleko po prawej stronie, bo obok
    > drogi biegna jakies tory. Wiec znak jest za torami.

    Znalazłem. :P http://goo.gl/maps/O9N7i
    Komentarza brak, po prostu nie da się inaczej.
    Tory, rów, gruntówka.

    Ciekawe czy cokolwiek tymi torami jeździ. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2014-02-13 14:33:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 13:40:53 +0100, Pawel O'Pajak

    > Pokazuje palcem p1.1, sam poczatek.
    > Gdzie jest mowa o pasie drogowym?
    > Mowa jest o drodze.

    Rozczulasz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2014-02-13 14:34:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 14:32:21 +0100, Artur Maśląg

    > A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

    W sensie na smarkfonie? Przytrzymujesz punkt, wyskakuje "pinezka", tapasz
    ją ponownie i wyskakuje SV foto i powyżej "Udostępnij".

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2014-02-13 14:38:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-13 14:34, Myjk pisze:
    > Thu, 13 Feb 2014 14:32:21 +0100, Artur Maśląg

    > W sensie na smarkfonie? Przytrzymujesz punkt, wyskakuje "pinezka", tapasz
    > ją ponownie i wyskakuje SV foto i powyżej "Udostępnij".

    Nie, w PC, np. Firefoxie :)

  • 15. Data: 2014-02-13 14:41:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

    A co to sa nowe mapy google? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-02-13 14:45:50
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-13 14:41, AZ pisze:

    > A co to sa nowe mapy google? ;-)

    Inne niż klasyczne (przynajmniej oni tak to nazywają) - inny jest
    widok, zmienili to jakiś czas temu, nie ma łańcucha, drukarki :>

  • 17. Data: 2014-02-13 14:47:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-13 14:45, Artur Maśląg pisze:

    > Inne niż klasyczne (przynajmniej oni tak to nazywają) - inny jest
    > widok, zmienili to jakiś czas temu, nie ma łańcucha, drukarki :>

    https://support.google.com/maps/answer/3045828?hl=pl

    :)

  • 18. Data: 2014-02-13 14:48:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 14:32:44 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Thu, 13 Feb 2014 12:36:16 +0000 (UTC), Budzik

    > Znalazłem. :P http://goo.gl/maps/O9N7i Komentarza brak, po prostu nie da
    > się inaczej. Tory, rów, gruntówka.
    >
    > Ciekawe czy cokolwiek tymi torami jeździ. ;P

    e, myślałem, że to gdzieś koło tej chałupy będzie. A tak to całkiem OK
    stoi. I po to jest powtórzony po lewej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2014-02-13 14:52:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Inne niż klasyczne (przynajmniej oni tak to nazywają) - inny jest
    > widok, zmienili to jakiś czas temu, nie ma łańcucha, drukarki :>

    A juz widze, no to masz w prawym dolnym ikonke z trybikiem a tam
    "Udostępnij i umieść mapę".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2014-02-13 14:58:14
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-13 14:52, AZ pisze:

    > A juz widze, no to masz w prawym dolnym ikonke z trybikiem a tam
    > "Udostępnij i umieść mapę".

    Dzięki - długo się temu przyglądałem, ale na to nie wpadłem ;)