  • 31. Data: 2014-02-28 20:55:40
    Temat: Re: Jak powinien stać znak przy drodze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.02.2014 23:51, Budzik pisze:

    > Zeby było smieszniej -jechałem tamtey ostatnio i stawianie znaków po lewej
    > to jest ogólnie jakaś maniera w tamtym miejscu.
    > Widziałem przynajmniej 2 ograniczenia predkosci + znak zakazu wyprzedzania
    > - wszystko stoi tylko po lewej stronie...

    A jesteś pewien, że nie był to przykład "poczucia humoru" lokalnej
    młodzieży? Sam parę razy poprawiałem już znak obrócony przez jakiegoś
    znudzonego szczyla...

  • 32. Data: 2014-02-28 21:48:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > A jesteś pewien, że nie był to przykład "poczucia humoru" lokalnej
    > młodzieży? Sam parę razy poprawiałem już znak obrócony przez jakiegoś
    > znudzonego szczyla...

    Tak myslałem, ale nie, bo dalej sa odwołania a dodatkowo po prawej stronie
    sa tory, ktore zapewne sprawiły u drogowców zawrót głowy...