  • 1. Data: 2014-02-13 09:37:46
    Temat: Zafira A - klocki hamulcowe
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Moja Zafira A z 2003 r. wyświetliła komunikat "brake pad" . Klocki z przodu
    sprawdzone i są jeszcze ok (wymieniane kilka miesięcy temu). Klocki z tyłu
    okazały się cienkie i zostały wymienione. Komunikat jednak nie zniknął. Czy
    klocki z tyłu też posiadają jakiś czujnik ? Czy wystarczy wykreślenie tego
    błędu z komputera ?

  • 2. Data: 2014-02-14 23:01:16
    Temat: Re: Zafira A - klocki hamulcowe
    Od: "kendii" <k...@m...biz.pl>

> [...]
    > z tyłu okazały się cienkie i zostały wymienione. Komunikat jednak nie
    > zniknął. Czy klocki z tyłu też posiadają jakiś czujnik ? Czy wystarczy

    klocki z tyłu nie posiadają czujników
    komunikat na wyśwteilaczu pojawia się jezeli następuje przerwa w obwodzie
    klocków z przodu
    komunikatu w tym modelu auta nie likwiduje się komputerowo

  • 3. Data: 2014-02-16 08:23:47
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > klocki z tyłu nie posiadają czujników
    > komunikat na wyśwteilaczu pojawia się jezeli następuje przerwa w obwodzie
    > klocków z przodu
    > komunikatu w tym modelu auta nie likwiduje się komputerowo

    U mnie był uszkodzony kabelek, który idzie do klocka.
    Zaizolowałęm i po problemie.