  • 22. Data: 2014-02-13 15:14:04
    Temat: Re: Jak powinien stać znak przy drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Masz ikonke drukarki i ogniwa lancucha, klikasz na ten lancuch i masz
    > linka.

    Dzięki
    https://maps.google.pl/maps?q=%C5%9Brem&hl=pl&ie=UTF
    8&ll=52.106083,16.97353
    4&spn=0.086035,0.154324&sll=52.101492,16.987962&sspn
    =0.021511,0.038581&hnea
    r=%C5%9Arem,+%C5%9Bremski,+wielkopolskie&t=m&z=13&la
    yer=c&cbll=52.10608,16.
    973436&panoid=R0c1UuqD_8MJ8v30BxuuAg&cbp=12,126.03,,
    0,19.02

    http://tiny.pl/qjwtz

  • 21. Data: 2014-02-13 15:14:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    http://tiny.pl/qjwtz

    > To jak ma stać bliżej skoro nie ma gdzie stać?
    > Na torach czy na jezdni?

    No nie wiem :)
    Nad droga?
    Dobrze, ze w ogole stoi ;-)

  • 23. Data: 2014-02-13 15:36:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > e, myślałem, że to gdzieś koło tej chałupy będzie. A tak to całkiem OK
    > stoi. I po to jest powtórzony po lewej.

    Ale jakieś przepisy dotyczące odległości znaku od skraju jezdni chyba
    obowiązują...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2014-02-13 17:18:23
    Od: <8...@2...171823.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Kiedys dostałem mandat bo znak terenu zabudowanego stał po lewej stronie i
    > po prostu go nie widziałem. (pozostałości po remoncie drogi, ktos nie
    > dopilnowal, policja wykorzystała...)

    Wykorzystala Twoja nieznajomosc przepisow ;P

    Akurat D-42 ma byc po prawej, a to po lewej to ewentualne powtorzenie

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2014-02-13 20:57:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <8...@2...171823.invalid> ...

    > Wykorzystala Twoja nieznajomosc przepisow ;P
    >
    > Akurat D-42 ma byc po prawej, a to po lewej to ewentualne powtorzenie

    Ależ ja wiem, ze powinien stać po lewej.
    Ale jak mi policja mówi, ze teren zabudowany i przekroczyłem, to założyłem
    ze tam stał i po prostu go nie zauwazyłem.
    Całkiem niedługo jechałem ponownie i juz wiedziałem, dlaczego go nie
    widziałem. Bo go nie było. Byl, ale tylko po lewej.

  • 26. Data: 2014-02-13 21:02:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ależ ja wiem, ze powinien stać po lewej.
    > [...]
    > widziałem. Bo go nie było. Byl, ale tylko po lewej.

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2014-02-13 21:26:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-13 21:02, AZ pisze:

    > ;-)

    Wiesz, żarty żartami, ale jak już wcześniej pisałem, wyciąganie
    nieuzasadnionych wniosków nie jest specjalnie mądre, a próby
    projekcji sytuacji wedle własnego widzimisię mogą być bardzo
    trudne do uzasadnienia. Opis tego zdarzenia przewija się już
    długo i tak naprawdę budzikowa wersja o wykorzystaniu sytuacji
    przez policję pozostaje jedynie w zakresie jego sugestii,
    ponieważ mandat zarobił.
    Fakty są takie:
    1. przekroczył prędkość.
    2. nie zauważył znaków D-42.
    3. twierdzi, że wtedy D-42 po prawej stronie nie było.
    4. z trudem odszukał stojący znak D-42 po prawej stronie i doszukuje
    się przepisów, jak daleko może stać.
    5. sugeruje, że policja wykorzystała brak znaku, którego nie zauważył,
    twierdząc, że go nie było.

    Wiesz, ja jestem sceptykiem i realistą, a z tej parę razy powtarzanej
    opowieści nie wynika, że:
    1. policja wykorzystała sytuację.
    2. nie złamał przepisów.
    3. nie było znaków informujących D-42.

    Trochę tego za dużo, by twierdzić, że wina jest wszędzie dookoła, tylko
    nie w osobie sprawcy wykroczenia, który teraz szuka usprawiedliwienia,
    czy tez haka, w postaci prób udowodnienia, że został namierzony
    niezgodnie z prawem i z wykorzystaniem jego niewiedzy - w skrócie
    naciągnięty na mandat.

  • 28. Data: 2014-02-13 21:51:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Dz.U. Nr 220 Poz. 2181. czyli tzw. warunki szczegółowe o tym
    > temacie traktują całkiem dokładnie (z rysunkami włącznie). :P

    Przeglądam sobie
    http://drogipubliczne.eu/1-1-warunki-techniczne-umie
    szczania-znakow-drogowych

    i zastanawiam się czy można umieścić znak nieprostpadle do toru jazdy. Takie
    np znaki miejsc dla niepełnosprawnych.

  • 29. Data: 2014-02-13 22:42:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

> [...]
    > długo i tak naprawdę budzikowa wersja o wykorzystaniu sytuacji
    > przez policję pozostaje jedynie w zakresie jego sugestii,

    Tylko jezeli spojrzec na to literalnie.

    > 2. nie zauważył znaków D-42.

    Bo był po lewej...

    > 3. twierdzi, że wtedy D-42 po prawej stronie nie było.

    Twierdze, ze jechałem next time i bardzo dokładnie przyjrzałem sie
    sytuacji.
    Znaku nie było.
    Zrobiłem nawet zdjecie ale niestety zniknęło przy jednej ze zmian komórek.

    > 4. z trudem odszukał stojący znak D-42 po prawej stronie i doszukuje
    > się przepisów, jak daleko może stać.

    Co masz na mysli piszac: z trudem?

    > 5. sugeruje, że policja wykorzystała brak znaku, którego nie zauważył,
    > twierdząc, że go nie było.

    Ja wiem ze go nie było, bo to sprawdziłem.

    > Wiesz, ja jestem sceptykiem i realistą, a z tej parę razy powtarzanej
    > opowieści nie wynika, że:
    > 1. policja wykorzystała sytuację.
    > 2. nie złamał przepisów.
    > 3. nie było znaków informujących D-42.

    Wynika, ze policja miała sytuacje w powazaniu.
    Dzwoniłem, opisywałem sytuacje a i tak stali i suszyli.
    Wiec nawet jezeli mozna załozyć, ze za pierwszym razem nie wiedzieli o
    braku znaku to:
    - nic nie zrobili aby krzywde naprawic.
    - nic nie zrobili aby nie krzywdzic kierowców dalej.

> [...]
    > czy tez haka, w postaci prób udowodnienia, że został namierzony
    > niezgodnie z prawem i z wykorzystaniem jego niewiedzy - w skrócie

    Nie wiem co masz na mysli piszac ze jest tego za duzo.
    Sytuacja jest prosta jak budowa cepa.

  • 30. Data: 2014-02-27 23:51:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    >
    > Jeżeli możecie to spójrzcie na street view.
    >
    > Przed Śremem, wjazd do miejscowości Psarskie od strony Szymanowa.

    Zeby było smieszniej -jechałem tamtey ostatnio i stawianie znaków po lewej
    to jest ogólnie jakaś maniera w tamtym miejscu.
    Widziałem przynajmniej 2 ograniczenia predkosci + znak zakazu wyprzedzania
    - wszystko stoi tylko po lewej stronie...