  • 1. Data: 2014-02-12 18:31:27
    Temat: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
    strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
    80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
    dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
    Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
    list motywacyjny. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 2. Data: 2014-02-12 18:46:46
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > 78.
    > Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie

    Jezdze tam szybciej i nigdy nie dostalem. Jestes pewny, ze to ty ? Tam jest
    spory ruch.

  • 3. Data: 2014-02-12 18:53:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie

    Ponoc warszawska SM dosc szybko sprawy przesyla, czekamy na dalsza relacje :-)
    No i gratulacje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-02-12 19:02:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Feb 2014 18:46:46 +0100, Czesław Wiśniak

    > Jezdze tam szybciej i nigdy nie dostalem.
    > Jestes pewny, ze to ty ? Tam jest spory ruch.

    Raczej ja. Byłem na lewym pasie, wyprzedzałem tych z prawego.
    Za mną nikogo nie było. Oczywiście mogło strzelić tego obok,
    ale on z pewnością jechał jeszcze wolniej niż ja. :P

    http://xcarlink.pl/fr.jpg

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-02-12 19:02:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Raczej ja. Byłem na lewym pasie, wyprzedzałem tych z prawego.
    > Za mną nikogo nie było. Oczywiście mogło strzelić tego obok,
    > ale on z pewnością jechał jeszcze wolniej niż ja. :P

    Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

  • 6. Data: 2014-02-12 19:52:19
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-12 18:31, Myjk pisze:
> [...]
    > Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie

    Wlasnie wypoczywam na terenie ES. Widzialem pare fotoradarów.
    Wszystkie spalone. :) Czego i Państwu życzę.

  • 7. Data: 2014-02-12 20:11:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Czesław Wiśniak* napisał(-a):

    > Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

    Nawet jak miał 85/80, to na pewno nic nie przyjdzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2014-02-12 20:46:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-02-12 18:53, AZ wrote:

    > Ponoc warszawska SM dosc szybko sprawy przesyla, czekamy na dalsza relacje :-)
    > No i gratulacje.

    Mysle ze SM tutaj nie przysle nic. Bowiem to pudlo nalezy do ITD.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2014-02-12 20:59:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Mysle ze SM tutaj nie przysle nic. Bowiem to pudlo nalezy do ITD.

    Myslalem, ze to SM jak reszta w W-wie. Dobrze wiedziec.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-02-12 21:08:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Myslalem, ze to SM jak reszta w W-wie. Dobrze wiedziec.

    Przy Wóycickiego też jest ITD :)