  • 1. Data: 2014-02-12 12:43:10
    Temat: TK a prawo jazdy :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
    alimenciarzom. No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy
    lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia ukończenia kursu kroju i szycia
    gospodyniom wiejskim :)
    (nie żebym popierał niepłacenie alimentów)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-02-12 14:40:15
    Temat: Re: TK a prawo jazdy :)
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 12:43:10 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    >
    > gospodyniom wiejskim :)
    >
    > (nie żebym popierał niepłacenie alimentów)

    A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań to
    dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

  • 3. Data: 2014-02-12 14:56:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Feb 2014 05:40:15 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A dlaczego nie. PJ to przywilej. Jak ktoś nie wywiązuje się ze swoich
    > zobowiązań to dlaczego nie pozbawiać go przywilejów.

    to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-02-12 15:01:27
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 14:56:58 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To zacznijcie.

  • 5. Data: 2014-02-12 18:15:48
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.02.2014 12:43, Jacek Maciejewski pisze:
    > Cześć
    > Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
    > alimenciarzom.
    wszystkim którzy płacą alimenty? Chory kraj! Albo Ty naciągasz
    rzeczywistość żeby potrolować.

    > No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy
    > lekarzom,

    za co? Za to ze płacą alimenty czy za to że nie płacą. Bo jak się
    zastanowić, to ktoś kto potrzebuje dyplom ukończenia czegoś, to raczej
    nie do podcierania tyłka tylko do uzyskiwania korzyści finansowych.
    skoro więc ma kasę, a nie płaci zobowiązań, szczególnie wobec tych naj
    mniej winnych istnienia na świecie osobników, to ja uważam, że to byłby
    dobry pomysł....

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-02-12 18:26:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *masti* napisał(-a):

    > to może zacznijmy od odbierania prawa do korzystania z internetu?

    W pierwszej kolejności tym, których przerasta umiejetność cytowania ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2014-02-12 18:34:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek Maciejewski pisze tak:

> [...]
    > inżynierom czy lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia
    > ukończenia kursu kroju i szycia gospodyniom wiejskim :)

    kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-02-12 18:46:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:15:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > wszystkim którzy płacą alimenty? Chory kraj! Albo Ty naciągasz
    > rzeczywistość żeby potrolować.
    No kurde oczywiście tym którzy nie płacą :) Czy tak ciężko sobie podkręcić
    jasność w Googlach?

> [...]
    > skoro więc ma kasę, a nie płaci zobowiązań, szczególnie wobec tych naj
    > mniej winnych istnienia na świecie osobników, to ja uważam, że to byłby
    Oczywiście za to że ktoś nie płaci alimentów. Zabranie dokumentu
    ułatwiającego zarobkowanie ma mniej więcej tyle samo sensu w przypadku
    prawa jazdy (kierowcy) co w przypadku dyplomu (lekarz).

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-02-12 19:04:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > gospodyniom wiejskim :)
    > (nie żebym popierał niepłacenie alimentów)

    Tak się zastanawiałem czy już początek sezonu ogórkowego, czy z racji
    pory roku trolli więcej. Tak możliwość była od dawna i nie zabierano go
    alimenciarzom, tylko niechętnym do płacenia alimentów. Nie zabierano
    nawet tym, którzy z racji sytuacji materialnej (faktycznej) nie mieli
    z czego ich płacić, ale ich wolą było jednak płacenie.
    Co do unikających płacenia - wcale mi nie przeszkadza ta forma
    'represji'.

  • 10. Data: 2014-02-12 19:32:53
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 18:34:02 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > kurdę a czy zabiorą mi SEP i wózki widłowe?
    >

    > --
    >
    > Piter

    Jak nie będziesz płacił alimentów to dlaczego nie. Jak płacisz to śpij spokojnie.