  • 51. Data: 2012-02-17 21:01:34
    Temat: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3TptTB$0uq@mike.oldfield.org.pl...

    > Robioni samodzielni

    > A co mnie teraz. ja mam stare auto :D

    Mój czas jest zbyt drogocenny, abym się zajmował takimi duperelami i samemu
    leżał pod kilkoma samochodami, które posiadam.
    Tak samo jak jest zbyt drogocenny, abym wdawał się w dalsze dyskusje z takim
    pajacem jak ty.
    Co zaś się tyczy smarowania to tak jak napisał kolega Mirek - obecnie
    montowane linki posiadają wkłady teflonowe. Takich linek się nie smaruje, bo
    smarowanie wręcz przyniosło odwrotny skutek, lecz wymienia na nowe w
    serwisie. Rozumiem, że bieda ludzi zmusza do dziadowania i ciągłego leżenia
    pod autem. Ale co ja mogę? Mogę ci tylko współczuć.
    Jak widzę u ciebie kiepsko zarówno z wiedzą jak i z wyobraźnią, dlatego na
    koniec dodam, że zamarzanie hamulców ręcznych to nie tylko zamarzające
    linki.

  • 52. Data: 2012-02-17 21:09:10
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

> [...]

    montowane linki posiadają wkłady teflonowe. Takich linek się nie smaruje, bo
    smarowanie wręcz przyniosło odwrotny skutek, lecz wymienia na nowe w
    U mnie auta mają być zawsze sprawne i po to płacę serwisantom, bo te auta
    pracują dla mnie i zarabiają także na swoje utrzymanie.

> [...]

    Jak widzę u ciebie kiepsko zarówno z wiedzą jak i z wyobraźnią, dlatego na
    koniec dodam, że zamarzanie hamulców ręcznych to nie tylko zamarzające
    linki. Efekt zamarzniętych hamulców wcale nie musi być spowodowany ich złym
    serwisowaniem.

  • 53. Data: 2012-02-18 01:39:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 21:01:34 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Mój czas jest zbyt drogocenny, abym się zajmował takimi duperelami i samemu
    > leżał pod kilkoma samochodami, które posiadam.

    Oczywiście. Za to fakt, że zmarnujesz go trzy razy więcej w drodze do/z
    serwisu juz Ci nie przeszkadza, Jacusiu jajakoko :D
    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2012-02-18 11:42:29
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3TqXRr$0v4@mike.oldfield.org.pl...

    > Oczywiście. Za to fakt, że zmarnujesz go trzy razy więcej w drodze do/z
    > serwisu juz Ci nie przeszkadza, Jacusiu jajakoko :D

    Nie przeszkadza, bo mam po drodze do warsztatu kolegi, a spacer ok. 100m do
    domu wychodzi tylko na zdrowie. Czasami się zdarza, że jak nie mam czasu to
    jego pracownicy zabierają auto i odstawiają sami. Jak ktoś mieszka na
    zadupiu to jest skazany sam na siebie, a każdy wyjazd do warsztatu czy na
    zakupy to dla niego wielkie wydarzenie życiowe. Tylko dziwi mnie, że
    niektórzy myślą, że jak sami dziadują to tak samo muszą mieć inni.
    Robię to co robię najlepiej. Jestem fachowcem w tym co robię i zarabiam po
    to, aby mnie było stać dać zarabić innym fachowcom, którzy zrobią szybciej i
    lepiej to z czym ja bym się pier..... kilkakrotnie dłużej, a dziad zawsze
    będzie dziadem. Prawda jest taka, że dziadowanie zazwyczaj jest tylko
    mentalnością.

  • 55. Data: 2012-02-18 20:52:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 11:42:29 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Robię to co robię najlepiej. Jestem fachowcem w tym co robię i zarabiam po

    Znaczy w pieprzeniu farmazonów :D

    --
    ___________ (R)

  • 56. Data: 2012-02-18 22:27:44
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Tr227$0vL@mike.oldfield.org.pl...

    > Znaczy w pieprzeniu farmazonów :D

    W dupie mam jak to sobie nazywasz. Ważne, że klienci mi za to płacą i to
    całkiem dobrze, a zleceń mam tyle, że mogę sobie pozwolić na to, aby
    wybierać klientów, nie musząc się łapać każdego zlecenia.

  • 57. Data: 2012-02-19 00:13:08
    Od: Padre <P...@n...net>

    > W dupie mam jak to sobie nazywasz. Ważne, że klienci mi za to płacą i to
    > całkiem dobrze, a zleceń mam tyle, że mogę sobie pozwolić na to, aby
    > wybierać klientów, nie musząc się łapać każdego zlecenia.

    ja cie rozumiem, piszę z jachtu na Karaibach jedząc homara i tak jak ty
    śmieję się z tych żałosnych i zazdrosnych dziadów...

  • 58. Data: 2012-02-19 00:41:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 22:27:44 +0100, Plumpi napisał(a):

    > W dupie mam jak to sobie nazywasz. Ważne, że klienci mi za to płacą i to
    > całkiem dobrze, a zleceń mam tyle, że mogę sobie pozwolić na to, aby
    > wybierać klientów, nie musząc się łapać każdego zlecenia.

    I dobrze :D Tylko w takim razie nie odzwywaj się poza tematami swojej
    wąskiej specjalizacji, bo pierdolisz.

    --
    ___________ (R)

  • 59. Data: 2012-02-19 20:24:50
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Tr76T$0vX@mike.oldfield.org.pl...

    > I dobrze :D Tylko w takim razie nie odzwywaj się poza tematami swojej
    > wąskiej specjalizacji, bo pierdolisz.

    Jak się wypowiadam w tematach swoich specjalizacji to też się wpierd....sz i
    uważasz, że ty wiesz najlepiej.
    Co do moich wypowiedzi w tym wątku to do znajomości Prawa o Ruchu Drogowym
    oraz rozporządzeń dotyczących warunków technicznych pojazdów zmusza mnie
    posiadanie prawa jazdy oraz posiadanie samochodów.
    Tak więc jak zwykle kolejny raz zrobiłeś z siebie kompletnego durnia.

  • 60. Data: 2012-02-19 23:20:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 20:24:50 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Jak się wypowiadam w tematach swoich specjalizacji to też się wpierd....sz i
    > uważasz, że ty wiesz najlepiej.

    Może taki z Ciebie fachofiec?

    > Co do moich wypowiedzi w tym wątku to do znajomości Prawa o Ruchu Drogowym
    > oraz rozporządzeń dotyczących warunków technicznych pojazdów zmusza mnie
    > posiadanie prawa jazdy oraz posiadanie samochodów.
    Owszem nie.
    Co więcej, już parę razy dowiodłeś, że ich nie znasz.

    --