  • 1. Data: 2012-02-11 14:13:44
    Temat: Rozruch na ognisko
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    Co prawda mazowieckie a nie Syberia ale...
    http://img600.imageshack.us/img600/5310/kopciuch.jpg

    ...czy to aby nie Kamil? Chwalił się ostatnio, że praktykuje taki sposób
    rozruchu..

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 2. Data: 2012-02-11 14:36:23
    Temat: Re: Rozruch na ognisko
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://img600.imageshack.us/img600/5310/kopciuch.jpg
    >
    > ...czy to aby nie Kamil? Chwalił się ostatnio, że praktykuje taki sposób

    w dostawczaku nie widzialem, zeby ktoś próbował.... ale ładnych pare lat
    temu w Starze 28 czy nawet 200 było to dość standardowe powiedziałbym.
    Mieliśmy nawet specjalną wanne z kominem do wsuwania pod auto, zeby całość
    szła sprawnie ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2012-02-11 14:46:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > temu w Starze 28 czy nawet 200 było to dość standardowe powiedziałbym.
    > Mieliśmy nawet specjalną wanne z kominem do wsuwania pod auto, zeby

    Lampa halogenowa 500W wsadzona ciasno pod miskę w pół godziny nagrzeje
    olej do całkiem znośnej temperatury. Testowałem u siebie z ciekawości ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-02-11 14:58:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.02.2012 14:46, Lewis pisze:

    > Lampa halogenowa 500W wsadzona ciasno pod miskę w pół godziny nagrzeje
    > olej do całkiem znośnej temperatury. Testowałem u siebie z ciekawości ;)

    a my z sąsiadami odpalaliśmy zamarzniętą renówkę na farelka+lutlampa.
    Wystarczyło 20 minut grzania (na 15stopnowym mrozie) i motor który od 3
    dni odmawiał posłuszeństwa - zapalił. pochodził pół godziny(wieczorem),
    rano znowu nie wystartował...
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-02-11 15:03:29
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-11 14:13, DoQ pisze:
    > Witam
    >
    > Co prawda mazowieckie a nie Syberia ale...
    W latach 80-tych na postoju taxi w Gliwicach pod dworcem regularnie tak
    praktykowali właściciele mercedesów z komorą pośrednią. Jako opał
    najlepiej sprawdzały się gazety Prawda i Izwiestja. Miały najlepszy
    stosunek dawanego ciepła do ceny ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2012-02-11 15:06:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

> [...]
    > Wystarczyło 20 minut grzania (na 15stopnowym mrozie) i motor który od 3
    > dni odmawiał posłuszeństwa - zapalił. pochodził pół godziny(wieczorem),

    Macie jeszcze jakieś ciekawe zajęcia? ;-)

  • 7. Data: 2012-02-12 06:49:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" jh5sfc$jjc$...@n...task.gda.pl

    > praktykowali właściciele mercedesów z komorą pośrednią.

    A które są z bezpośrednią?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-02-12 09:28:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:jh7k5k$na7$1@inews.gazeta.pl...

    > "Jacek" jh5sfc$jjc$...@n...task.gda.pl

    > A które są z bezpośrednią?

    nie ma komory bezpośredniej.
    Jest wrysk z komorą pośrednią lub wrysk bezpośredni - czyli silniki CDI w
    przypadku Mercedesa.