    From: "Plumpi" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Date: Fri, 17 Feb 2012 21:09:10 +0100

    wiadomości news:c1.01.3TptTB$0uq@mike.oldfield.org.pl...

    > Robioni samodzielni

    Mój czas jest zbyt drogocenny, abym się zajmował takimi duperelami i samemu
    leżał pod kilkoma samochodami, które posiadam.
    Tak samo jak jest zbyt drogocenny, abym wdawał się w dalsze dyskusje z takim
    pajacem jak ty.
    Co zaś się tyczy smarowania to tak jak napisał kolega Mirek - obecnie
    montowane linki posiadają wkłady teflonowe. Takich linek się nie smaruje, bo
    smarowanie wręcz przyniosło odwrotny skutek, lecz wymienia na nowe w
    serwisie.
    U mnie auta mają być zawsze sprawne i po to płacę serwisantom, bo te auta
    pracują dla mnie i zarabiają także na swoje utrzymanie.

    > A co mnie teraz. ja mam stare auto :D

    Rozumiem, że bieda ludzi zmusza do dziadowania i ciągłego leżenia
    pod autem. Ale co ja mogę? Mogę ci tylko współczuć.

    Jak widzę u ciebie kiepsko zarówno z wiedzą jak i z wyobraźnią, dlatego na
    koniec dodam, że zamarzanie hamulców ręcznych to nie tylko zamarzające
    linki. Efekt zamarzniętych hamulców wcale nie musi być spowodowany ich złym
    serwisowaniem.