  • 1. Data: 2012-02-11 21:35:20
    Temat: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Ludzie to jednak są naprawdę naiwni (i/lub głupi). Nie wiem
    od ilu miesięcy chyba już wszędzie były informacje o kwartecie
    FR na skrzyżowaniu Witosa/Sobieskiego
    (np.
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,
    Nowoczesny_fotoradar__nowy_postrach_piratow_drogowyc
    h_.html
    lokalizacja w linku:
    http://www.zumi.pl/,,,21.0483896,52.1893432,1,3,nama
    pie.html?userMapPointText=FR&userMapPointX=21.046688
    &userMapPointY=52.19032),

    które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych,
    którzy przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h) i/lub przejechali
    na czerwonym (sprzężone ze światłami + pętle indukcyjne). Nie wiem
    od kiedy są czynne, ale jak dziś rano jechałem to był strzał za
    strzałem - zdaje się, że one nie mają opcji "zapychania się", a
    za jakiś czas pojawią się narzekania na "napad" na kierowców,
    działania tylko w zakresie poprawienia budżetu itd.

    Wszystkiego dobrego ;)

  • 2. Data: 2012-02-11 21:56:41
    Temat: Re: Rzeź
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    A na Goworka wszyscy grzecznie zwalniają poniżej 40 więc nie udało się zauważyć
    błysków.
    Ten działa czy nie?

  • 3. Data: 2012-02-11 22:07:32
    Temat: Re: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-11 21:56, Wmak pisze:
    > A na Goworka wszyscy grzecznie zwalniają poniżej 40 więc nie udało się zauważyć
    > błysków.

    Ten jest inny :)

    > Ten działa czy nie?

    Został już stratowany, ścięty, może się ludzie nauczyli,
    że tam jednak warto zwolnić :) Był w naprawie :)
    Może działa.

  • 4. Data: 2012-02-11 22:10:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 21:35, Artur Maśląg pisze:

    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,
    Nowoczesny_fotoradar__nowy_postrach_piratow_drogowyc
    h_.html

    Kiedyś zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to
    bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 5. Data: 2012-02-11 22:14:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Kiedyś zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to
    > bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.

    A ja sobie kiedyś jadę spokojnie 150 Przyczółkową czy jak jej tam i myślę
    sobie: o k...wa, przecież zaraz stoi fotoradar! Wszystko pospadało z
    siedzeń na podłogę, ale się udało. Dobrze, że już go chyba zdjęli. ;)

    Także nawet jak się wie, to czasem można się zagapić. :>

  • 6. Data: 2012-02-11 22:14:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych, którzy
    > przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h)

    Tylko po cholerę tam jest 60?

  • 7. Data: 2012-02-11 22:21:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 22:14, to pisze:

> [...]
    > siedzeń na podłogę, ale się udało. Dobrze, że już go chyba zdjęli. ;)
    > Także nawet jak się wie, to czasem można się zagapić. :>

    Chodzi o ten fotoradar co był na wlocie do Konstancina
    To bardzo niebezpieczne miejsce, szczególnie biorąc pod uwagę ówczesne
    przewężenie!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 8. Data: 2012-02-11 22:23:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Tylko po cholerę tam jest 60?

    Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 9. Data: 2012-02-11 22:25:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Chodzi o ten fotoradar co był na wlocie do Konstancina To bardzo
    > niebezpieczne miejsce, szczególnie biorąc pod uwagę ówczesne
    > przewężenie!

    Niesamowicie niebezpieczne, szczególnie o północy, kiedy miało miejsce
    ww. zdarzanie. A co, gdyby grupa pijanych meneli akurat wygrzebała się z
    pobliskiego rowu? Albo z zoo uciekł tygrys, przedostał się pod osłona
    nocy do lasu kabackiego i wybiegł mi pod koła prosto z krzaków?! No cóż,
    byłem wtedy młody i głupi niestety nie przemyślałem tych oczywistych
    zagrożeń.

  • 10. Data: 2012-02-11 22:25:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

    I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.