    From: "Plumpi" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Date: Sat, 18 Feb 2012 11:42:29 +0100

    wiadomości news:c1.01.3TqXRr$0v4@mike.oldfield.org.pl...

    > Oczywiście. Za to fakt, że zmarnujesz go trzy razy więcej w drodze do/z
    > serwisu juz Ci nie przeszkadza, Jacusiu jajakoko :D

    Nie przeszkadza, bo mam po drodze do warsztatu kolegi, a spacer ok. 100m do
    domu wychodzi tylko na zdrowie. Czasami się zdarza, że jak nie mam czasu to
    jego pracownicy zabierają auto i odstawiają sami. Jak ktoś mieszka na
    zadupiu to jest skazany sam na siebie, a każdy wyjazd do warsztatu czy na
    zakupy to dla niego wielkie wydarzenie życiowe. Tylko dziwi mnie, że
    niektórzy myślą, że jak sami dziadują to tak samo muszą mieć inni.
    Robię to co robię najlepiej. Jestem fachowcem w tym co robię i zarabiam po
    to, aby mnie było stać dać zarabić innym fachowcom, którzy zrobią szybciej i
    lepiej to z czym ja bym się pier..... kilkakrotnie dłużej, a dziad zawsze
    będzie dziadem. Prawda jest taka, że dziadowanie zazwyczaj jest tylko
    mentalnością.