  • 21. Data: 2010-01-23 02:08:25
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > :)

    > Czy wiesz, że jesteś także analfabetą? :) Nie 'acha', ale 'aha'. :)

    Mylisz się.

    > Właściwie niewiele ma wspólnego ze mną. :)

    No fakt nie - ma szmal i nie użala się nad sobą.

    adam

  • 22. Data: 2010-01-23 12:20:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b5a5a20$...@n...home.net.pl

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hjda90$i15$...@n...onet.pl

    > żądza ż II, DCMs. ~dzy; lm D. żądz
    >
    > 1. <<gwałtowne, niepohamowane pragnienie czegoś>>
    >
    > Nienasycona, niepohamowana żądza sławy, władzy, posiadania, zemsty.
    > Żądza czynu, walki.
    > Pałać nieodpartą żądzą wiedzy.
    > Opanowany żądzą przygód.
    >
    > 2. <<silny pociąg fizyczny; pożądanie>>
    >
    > Cielesna, nieokiełznana, zmysłowa, zwierzęca żądza.
    > Obudzić, rozpalić w kimś żądzę.
    > Powściągnąć, stłumić, ugasić, zaspokoić żądzę.

    > aha <<wykrzyknik wyrażający potwierdzenie, zrozumienie,
    > przypomnienie, zadowolenie, ironię itp.>>

> [...]

    A ze mną myli się PWN i zapewne cały świat. Tylko Ty -- nie mylisz się. :)

    > No fakt nie - ma szmal i nie użala się nad sobą.

    Ja też mam szmal. I na pewno bym nie zamienił swego życia
    ani na Twoje, ani na życie Palikota -- kimkolwiek on jest.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    -- Dlaczego rozmawiasz z tym chamstwem z grupy prfc?
    -- Bo o gorsze chamstwo trudno... :)
    -- Ale opłaciło się nazwanie Ozorowskiego arcybiskupem?...
    -- Tak. W zamian za to Gazeta odcięła dostęp do NNTP.
    -- O...
    -- Więc z konieczności wchodzę przez Onet. A tu jest
    bardzo szybko i bezproblemowo w zestawieniu z Gazetą.

  • 23. Data: 2010-01-23 13:54:38
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    [...]
    > A ze mną myli się PWN i zapewne cały świat. Tylko Ty -- nie mylisz się. :)

    Zaś SJP podaje istnienie słowa "achać":
    "wykrzykiwać "ach", zachwycać się czymś w sposób nieco afektowany".

    > Ja też mam szmal. I na pewno bym nie zamienił swego życia
    > ani na Twoje, ani na życie Palikota -- kimkolwiek on jest.

    Równie skutecznie mógłbyś rozważać zamienienie swojego życia na życie
    jaszczurki albo na Marsie.

> [...]
    > -- O...
    > -- Więc z konieczności wchodzę przez Onet. A tu jest
    > bardzo szybko i bezproblemowo w zestawieniu z Gazetą.

    Ojojoj, biedna ofiara chamstwa z p.r.f.c.
    Kup sobie taką łapkę http://www.allegro.pl/item882233066.html - będziesz
    mógł się pogłaskać podczas kolejnego napadu męczeństwa.

    adam

  • 24. Data: 2010-01-23 14:17:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b5aff92$...@n...home.net.pl

    > [...]

    > Zaś SJP podaje istnienie słowa "achać":
    > "wykrzykiwać "ach", zachwycać się czymś w sposób nieco afektowany".

    Podobnie są słowa -- 'pożądanie' i 'rządzenie'. :)
    Jest 'góra' i jest 'figura'. :)
    Mamy 'nienawidzić' i 'nie widzieć'. :)

    Ale nie piszemy 'acha', lecz 'aha'. :)

    Przecinek wskazuje, iż to nie 'acha' od 'achać'. :)
    Nie o to Ci chodziło, że kiwam się i wymachuję. :)

    > Równie skutecznie mógłbyś rozważać zamienienie swojego życia na życie jaszczurki
    albo na Marsie.

    Kopanie dołu od słupka do obiadu? :)

    > Ojojoj, biedna ofiara chamstwa z p.r.f.c.
    > Kup sobie taką łapkę http://www.allegro.pl/item882233066.html - będziesz mógł się
    pogłaskać podczas kolejnego napadu męczeństwa.

    Przyślij mi pieniądze -- może kupię. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-01-23 15:46:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    >
    > Ale nie piszemy 'acha', lecz 'aha'. :)
    >
    > Przecinek wskazuje, iż to nie 'acha' od 'achać'. :)
    > Nie o to Ci chodziło, że kiwam się i wymachuję. :)

    Słowo daję - nie mam pojęcia o czym mówisz ale to zapewne z powodu mojego
    anafalbetyzmu.

    > Kopanie dołu od słupka do obiadu? :)

    Coś w podobie.

    > Przyślij mi pieniądze -- może kupię. :)

    Jasne.
    "Daj" - ten tekst banują nawet Rumuni.
    Zapracuj, dostaniesz w prezencie.
    Warunek - przez miesiąc od dziś nie widzę żadnych wtrętów o JP2, Korteriach
    i byłych kumplach z pobliskiej diecezji.
    I masz śmiejącą łapkę.

    adam

  • 26. Data: 2010-01-23 17:02:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4...@n...home.net.pl

    > Słowo daję - nie mam pojęcia o czym mówisz ale to zapewne z powodu mojego
    anafalbetyzmu.

    O przecinku, który znaczy. :) Zacytuję Ci przykład ze słownika:

    aha <<wykrzyknik wyrażający potwierdzenie,
    zrozumienie, przypomnienie, zadowolenie, ironię itp.>>

    Aha, już rozumiem.
    Zjadłbyś coś? - aha.
    Aha! Nareszcie cię przyłapałem.

    I teraz Twoje zdanie.

    "adam" 4b59ba04$...@n...home.net.pl

    > Acha, i lubi wymachiwać gumowym substytutem.

    Już wiesz, o jaki przecinek chodzi? :) Po 'aha'. :)

    > Coś w podobie.

    Nie wiem, co to [ta/ten] podoba. :)

    > "Daj" - ten tekst banują nawet Rumuni.

    Odloty? Ćpałeś czy piłeś, skoro piszesz znienacka o Rumunii? :)

    > Zapracuj, dostaniesz w prezencie.
    > Warunek - przez miesiąc od dziś nie widzę żadnych wtrętów o JP2, Korteriach

    Założyli Ci klapki na oczy? Sam sobie założyłeś?
    Klapki czy raczej jakieś zmyślne filtry? :)
    Coś innego ma nastąpić lub nastąpiło? :)

    > i byłych kumplach z pobliskiej diecezji.
    > I masz śmiejącą łapkę.

    ????

    Proponuję otrzeźwienie... :)

    Chyba na jakiś czas musimy przerwać tę niezwykłą konwersację. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Aby było jasne -- nie współpracuję z tym człowiekiem. Jeśli zechciałbym
    ośmieszyć Korteriuszy, zrobiłbym to bez ludzi jego pokroju. W ogóle nie
    ,,płacę'' nikomu za udawanie (przepraszam) idioty czy analfabety broniącego
    Korteriuszy. :)
    Inna sprawa, że fotograf (wracam do tematyki grupy?) Sebastian Frost (żebrzący jakiś
    czas
    temu na innej grupie fotograficznej) jest zarazem analfabetą (albo przynajmniej
    wówczas
    nim był -- wtedy był analfabetą, gdy żebrał; dowody są niestety na papierze) i
    Korteriuszem...

  • 27. Data: 2010-01-23 18:13:47
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > przynajmniej wówczas
    > nim był -- wtedy był analfabetą, gdy żebrał; dowody są niestety na

    No widzisz. I nie dostaniesz śmiejącej łapki z Allegro, którą tak chciałeś.
    Nie potrafisz się skupić na takim prostym zadaniu - przestać chrzanić przez
    jeden miesiąc.
    Takie skomplikowane.
    Prezentu nie będzie.

    adam

  • 28. Data: 2010-01-23 18:35:31
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 23 Sty, 18:02, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >

    >    Aha! Nareszcie cię przyłapałem.
    >
    > I teraz Twoje zdanie.
    >

    > Już wiesz, o jaki przecinek chodzi? :) Po 'aha'. :)

     eneuel@@gmail.com    '.O_'

    Drogi Eneuelu.
    Jestes hyclem, ktory stara sie zlapac kogos na popelnieniu bledu
    ortograficznego.
    Nie czytasz tresci do apelujacych do Ciebie o umiar i wstrzemiezliwosc
    w ocenianiu innych, nawet tych zyczliwych.
    Patrzysz czy adwersarz postawil kropke po przecinku, oraz czy "zadza"
    nie pomieszala sie chwilowo w umysle z "rzadem".
    Na tale jestes glupi, ze utrudnia Ci to zrozumienie tresci tego co sie
    pisze do Ciebie.
    Twoje zachowanie jest schizofreniczne, wiec ratuj sie czlowieku.
    Szydzenie z innych nie ulatwia Ci leczenia.
    Wiem ze to Ci jest obojetne, ale to jest moj ostatni odzew na Twoje
    posty.

  • 29. Data: 2010-01-23 19:53:28
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-23 19:13, adam pisze:
    > [...]
    Koledzy (Adamie, Kubo), czy moglibyście nie wyciągać tego i owego innym
    z kibli?
    Z góry dziękuję. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 30. Data: 2010-01-23 21:55:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" f...@j...goo
    glegroups.com

[...]

    -=-

    Dawniej egzorcyści (dzień dobry Benedyktowi z Kleosina) szydzili
    z ludzi piszących (czy żyjących) bezbłędnie i twierdzili oficjalnie,
    iż taka bezbłędność jest efektem opętania diabelskiego. Nawet na
    temat takich opętań wspomniany wyżej Benedykt przygotował dwie
    prelekcje, które wygłosił z 10 lat temu do studentów w Białymstoku,
    w budynku uniwersyteckim, dawnym budynku PZPR, w sali bodajże
    47 -- w auli. :) I egzorcyści także twierdzili, że opętanie
    diabelskie to inaczej schizofrenia. :)

    Innymi słowy przypominasz ciemne strony rządów JPII.

    -=-

    Rozmowa z ludźmi Twego pokroju jest podejrzana. Niejeden może
    stwierdzić, że po prostu rozmawiam sam ze sobą, udając idiotę
    broniącego idiotycznie Kościoła JPII...

    -=-

    Ale ja naprawdę nie znam ani Ciebie, ani człowieka podpisującego
    się imieniem adam. :) Nie znam was, nie współpracuję z wami, nie
    nasyłam was na siebie (ani tym bardziej?) nie jestem żadnym z was... :)

    -=-

    Czytam i Twoje posty, i adama -- i stwierdzam, że rozmowa z wami wygląda
    na prowokację szytą grubymi nićmi, bo jednak Korteriusze takimi idiotami
    nie są, jakimi wy dwaj ich rysujecie. :)

    Korteriusze (a raczej konsekrowani wyższych szczebli, bo jednak nie płotki,
    nie pionki) dążyli do podporządkowania sobie sumień/dusz, dążyli (i dążą
    nadal) do władzy (do pieniędzy, do wpływów itp.) ale nie są aż takimi
    głupolami, na jakich wyglądają dzięki waszym postom. :)

    -=-

    Tak więc... I z Tobą nie będę dłużej rozmawiał. :)
    Najwyraźniej i Ty, i adam -- obaj macie jakieś porachunki
    z wyznawcami religii JPII (niemal każdy znany mi prawosławny
    i protestant nienawidzi JPII) i staracie się ogłupiać Korteriuszy
    moim kosztem. Jeśli chcecie szydzić z JPII i jego Rycerstwa -- czyńcie
    to albo honorowo (z umiarem -- może i dowcipnie, ale jakoś mądrze,
    rozsądnie) albo czyńcie to beze mnie. :) Na razie pokazujecie obaj,
    że wyznawcami JPII są jedynie ludzie wyciągani z kloaki -- i ja
    na takie coś nie wyrażam zgody. Owszem -- uważam, że Korteriusze
    mają upodobanie w czynieniu zła, ale czynią to zło (także tym
    osobom, którym wiele zawdzięczają, czyli na przykład mnie) nie
    jako degeneraci społeczni, a jako wykształceni ludzie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'