  • 31. Data: 2010-01-23 21:56:23
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    news:fe0756c6-9efd-4e04-8742-4ed986dcb4ee@j14g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 23 Sty, 18:02, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Twoje zachowanie jest schizofreniczne, wiec ratuj sie czlowieku.

    Panowie, panowie, to sa objawy paranoiczne lub paranoidalne. Jedyna rada -
    nie karmić. Nie karmić, samo zdechnie. Jakakolwiek dyskusja może mieć rację
    bytu, gdy druga strona odpowiada na argumenty (choćby i idiotycznie) i
    próbuje udowadniać swoje tezy. W tym wypadku mamy do czynienia ze
    słowotokiem, potrzebą przelania strumienia świadomości w formie
    elektronicznej i z elementami ekshibicjonistycznego obnażenia, nie ma tu
    mowy o dyskusji - z jednej strony paranoik z kompleksem wszystkowiedzącego
    Boga, z drugiej strony grupowicze przyzwyczajeni do dyskutowania z
    osobnikami znacznie ściślej trzymającymi się normy.

    Powtarzam, nie karmić, samo zdechnie. W przeciwnym razie grupa będzie miała
    podtytuł "Wielowątkowy blog usenetowy Enuela", sam zaś Enuel zacznie
    moderować, opieprzać, wytykać krzywe zęby i babcie w Luftwaffe w absolutnie
    każdym wątku.

    --
    Yogi(n)

  • 32. Data: 2010-01-23 23:21:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yogi(n)" hjfs17$9sj$...@n...news.neostrada.pl

    Wiele osób z Białegostoku wie o tym, że ćwiczyłem (dla jaj, dla hecy, dla zabawy)
    jogę...

> [...]
    > argumenty (choćby i idiotycznie) i próbuje udowadniać swoje tezy.
    > W tym wypadku mamy do czynienia ze słowotokiem, potrzebą przelania

    Ty zaś nawołujesz do niekarmienia mnie. Nawołujesz kiedy?
    Po tym, jak ja zapowiadam, iż nie będę kontynuował rozmowy z adamem i kubą.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hjfr8v$uqj$...@n...onet.pl
    [..]

    Date: Sat, 23 Jan 2010 22:55:35 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hjfa42$e6v$...@n...onet.pl
    [..]

    Date: Sat, 23 Jan 2010 18:02:53 +0100

    I kiedy piszesz swe słowa? O której godzinie? :)

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> hjfs17$9sj$...@n...news.neostrada.pl

    Date: Sat, 23 Jan 2010 22:56:23 +0100

    Niemal minutę po moim poście do kuby i niemal 5 godziny po moim poście do
    adama. Co chcesz osiągnąć swoim postem? Chcesz uzewnętrznić się (dokonać
    słowotoku) czy chcesz zapobiec rozrastaniu się tego durnawego wątku?
    Odpowiedź jest prosta. Niby napisanie postu trwa dłużej niż pięćdziesiąt
    sekund, ale przed wysłaniem postu na grupę powinieneś był zobaczyć/sprawdzić,
    czy z kubą zamierzam konwersować, gdyż z adamem (a zapowiedziałem to ponad
    4 godziny temu -- prawie 5 godzin temu) nie zamierzam. Innymi słowy -- może
    i pisałeś post po to, aby mnie powstrzymać przed wymianą zdań z kubą, ale
    wysłałeś już nie w tym celu, a w tym, aby dać upust swemu słowotokowi. :)

    Może i przygotowałeś się do podlania ogródka, ale jeśli w trakcie tych
    przygotowań spadł solidny deszcz (na dodatek chmury zbierały się prawie
    5 godzin) to chyba nie powinieneś już podlewać -- człowiek zdrowy na
    umyśle by odstąpił od podlewania w takich okolicznościach...

    A więc -- w idiotyczny sposób (udając przygłupa) bronisz ludzi, którzy idiotycznie
    biorą JPII w obronę. Czyli najwyraźniej jesteś podszytym/zakamuflowanym wrogiem
    JPII, ośmieszającym wyznawców durnowatej religii wielkiego_inaczej Polaka,
    o którym można zaśpiewać, parafrazując znany tekst:

    wciąż czekam w poczekalni do świętości
    ciągle nie słychać słowa:
    -- WEJŚĆ!

    -=-

    Chcesz drwić z JPII -- drwij beze mnie. :)
    Później niejeden przypisze sobie zwycięstwo,
    zauważając, że jednak był przy mnie, gdy drwiłem z nauki i Kościoła JPtu. :)

    A to ja, Eneuel, chcę zbierać kokosy!!!

    To ja, Leszek Ciszewski, twórca Eneuela,
    urodziłem się 23 lutego (02 miesiąca roku)
    co Bóg uwiecznił w godzinie haniebnej śmierci JP2 -- śmierci,
    która nastąpiła na 02 godziny i 23 minuty przed zbawczą niedzielą,
    pierwszą niedzielą po Wielkanocy, czyli niedzielą, która w zestawieniu
    z Wielkanocą stanowi najważniejsze święto w tym Kościele, święto
    ustanowione prze samego JPII!!!

    Ani ja z miszczem Kaweckim nie współpracuję, ani z Palusińskim,
    ani z Niemirowskim, ani z Tobą, ani z adamem, ani z kubą...

    Koniec ,,dyskusji''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Idę ćwiczyć jogę -- Ulla!!! oddaj mi książkę do jogi!!!
    Żartowałem. :) Nie oddawaj. :) Choć jestem od ciebie starszy
    niemal o 12 lat (Ula urodziła się 12 października 1978 roku;
    imieniny obchodzi 21 października -- pamiętam te daty, choć
    minęło już kilkanaście lat od czasu, gdy mi to mówiła ostatni
    raz) jesteś dla mnie starą krową, :) nie ponętną grubaską. :)
    Ty i Patrycja Krajewska? Krajewska jest chyba ponętniejsza, ale
    jest mężata... Krajewska zawzięcie szukała bogacza, przy którym
    nie tylko ja byłem pariasem, ale nawet Piotr Lussa -- syn (wówczas
    przyszłego, teraz byłego) prezydenta Białegostoku. Skąd wiem
    o Lussie i Patrycji? Od Lussy oczywiście. :) A skąd wiem o Magdzie
    Lussie zakochanej nieszczęśliwie w żonatym, dzieciatym i zadłużonym?
    Od Patrycji Krajewskiej oczywiście. :)

    A od kogo wiem, że 11 lat temu Patrycja marzyła bezskutecznie
    o tym, abym popieścił jej cycuszki? Od Patrycji, ale ja wtedy
    myślami byłem daleko stąd, przy Szauli, która z kolei myślami
    błądziła przy grubasie o imieniu zaczynającym się na literkę N...

    Szaula miała ładny ,,charakter'' pisma -- pisała albowiem wersalikami. :)
    Paulinie na pamiątkę po sobie, zostawiam te słowa -- poniższe. Dziewczyna
    ta ***zawsze*** będzie budziła w moich myślach klimat tamtych (bolesnych,
    ale mimo tego -- przepięknych!!) dni...

    Zdzisława Sośnicka
    Pamięć
    Północ,
    Sen w ukłonach się łamie
    Wszechpotężna jest pamięć
    Gdy wstępuje na tron
    Na jej twarzy
    Kochanek -- czas zostawił swój ślad
    Szuka winnych
    W księgach lat

    Pamięć,
    Jak okrutnie nie kłamie
    Gdy przesuwa przed nami
    To, co sprawia nam ból
    Gdy bezsenność rozciąga ponad noce i dnie
    W gorzką przeszłość posłów śle

    Oto jestem pierwszą łzą
    Co płynie w głąb i boli
    Oto jestem nieprzytomnym gestem
    Złym snem i resztką woli
    Przerwij moje noce koszmarów
    Jeśli pamięć jest karą
    Czemu weszła w nasz dom
    Jeśli błądzi co noc po drogach smutku i zła
    Co tu znajdzie
    Kilka dat

    Oto drży od rozmów stół
    Przyjaciół śmiech łagodny
    Lecz oto lęk
    Biegnę przez mrok i zamieć
    Zdradzona, zła i sama

    Pamięć,
    Wciąż osłania i rani
    Zawsze wierna jak kamień
    Zawsze czuła jak mgła
    Zgodny taniec
    W przedświcie krążą pamięć i wiatr
    Spójrz za siebie
    Żyć już czas

    -=-

    Bye, Yogin. :)

  • 33. Data: 2010-01-24 02:22:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał
    > Panowie, panowie, to sa objawy paranoiczne lub paranoidalne. Jedyna rada -
    > nie karmić. Nie karmić, samo zdechnie.[...]

    Słuchaj, a czy Ty znasz chociaż jeden przypadek gdy udało się zagłodzić
    trolla ?
    Bo ja nie.
    To jest jak z pierdnięciem w windzie.
    Jest sobie człek, który z obojętne jakich przyczyn lubi umilać podróż
    współpasażerom.
    Lepiej nic nie mówić narażając się na jego chorą fantazję czy lepiej
    wymyślić coś co skłoni go do używania klatki schodowej ?

    Jeśli nikt nic nie będzie robić, czub gotów wymyślić, że publice głos
    odebrało z zachwytu nad jego mniemaną erudycją i przybierze mu na
    częstotliwości ; )

    Co z resztą widać po kolejnych wymiocinach z 2010-01-24 00:21.

    adam

  • 34. Data: 2010-01-24 08:03:02
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 24 Sty, 03:22, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

> [...]
    > częstotliwości ; )
    >
    > Co z resztą widać po kolejnych wymiocinach z 2010-01-24 00:21.

    Do tego wydaje mu sie ze jest sprytny ten cwaniaczek. Zada kilka
    banalnych pytan na temat foto, cos baknie o aparacie, by znienacka
    wylac kubel pomyj na osoby, ktorych nie zna nawet, lub na swego bylego
    szefa. Nie lubimy za bardzo swoich szefow, zwlaszcza jak dostalismy
    kopa "won z interesu smrodzie". To co czyni jednak Ciszewski jest
    obrzydliwe. Cytuje prywatne, intymne rozmowy z kims kogo nie znamy i
    nie wiemy czy sobie tego zyczy dana osoba. Przy tym zachowuje sie jak
    szpicel, przytaczajac godziny i minuty innych postow. Nieswiadomi
    "nowsi na grupie" zaczynaja z nim niwinna wymiane zdan, po czym nagle
    doznaja niesmaku, a nawet wstrzasu kiedy Ciszewski zaczyna bluzgac
    rynsztokiem.

  • 35. Data: 2010-01-24 08:53:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kuba pisze:
    > Do tego wydaje mu sie ze jest sprytny ten cwaniaczek.

    Na różnych grupach i forach bywa sporo takich, którzy nazywani są
    wariatami. Bywają jednak wśród nich nieliczni, którzy są nimi naprawdę.
    Na naszej grupie mamy dwa takie przypadki. Dyskusja z nimi sensu nie ma
    bo równie dobrze można kotu tłumaczyć prace Freuda. Cóż, rozkład Gaussa
    bywa niesprawiedliwy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 36. Data: 2010-01-24 08:55:51
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > Lepiej nic nie mówić narażając się na jego chorą fantazję czy lepiej
    > wymyślić coś co skłoni go do używania klatki schodowej ?

    To jest p.r.f.c a nie pl.sci.psychiatria. Swoją drogą, jak ktoś ma
    znajomego psychiatrę to mógłby go poprosić o ocenę zdrowia tej osoby?

    wer

  • 37. Data: 2010-01-24 09:03:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b...@n...pl pisze:
    > To jest p.r.f.c a nie pl.sci.psychiatria. Swoją drogą, jak ktoś ma
    > znajomego psychiatrę to mógłby go poprosić o ocenę zdrowia tej osoby?

    To już amator nie może? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 38. Data: 2010-01-24 09:17:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b5baefd$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Yogi(n)" napisał
    >
    > Słuchaj, a czy Ty znasz chociaż jeden przypadek gdy udało się zagłodzić
    > trolla ?
    > Bo ja nie.

    Dlatego własnie piszę o ignorowaniu. KF i absolutna cisza. Po jakimś czasie
    odejdzie.

    --
    Yogi(n)

  • 39. Data: 2010-01-24 13:06:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" 5...@n...goog
    legroups.com

    : szefa. Nie lubimy za bardzo swoich szefow, zwlaszcza jak dostalismy
    : kopa "won z interesu smrodzie". To co czyni jednak Ciszewski jest

    Ponieważ sztuka czytania jest Ci obca, napiszę raz jeszcze?
    Analfabeta nie przeczyta, choćby mu pisano tysiąc razy... :)
    Ale może jednak kiedyś nauczysz się trudnej ;) sztuki czytania...

    Jurusia Kopani (Jerzy Kopania -- profesor uniwersytetu) jest moim dłużnikiem.
    Jest gnojem, który nie spłaca długów. :) Szef nie szef -- gnój, który
    zadłuża się, aby nie spłacać długów. :) Takie komunistyczne gówno. :)
    Zero nieprzystosowane do życia, mentalne dziecko, żyjące z tego, co
    ukradnie innym. :) Ateistyczne nic otoczone troskliwą opieką gnoja
    Ozorowskiego. :)

    Analogia?
    Kupiłem samochód, ale przy odbiorze zapłaciłem tylko 60%, gdyż skorzystałem
    z kredytu 60/40 i zobowiązałem się do tego, że będę co miesiąc płacił tysiąc
    (prawie tysiąc -- bez 2 złotych i parudziesięciu groszy) złotych przez trzy
    lata. Mam prawo do tego, aby powiedzieć memu wierzycielowi

    -- Won z interesu smrodzie!

    powyższe słowa? :) A mój wierzyciel -- czy ma prawo do tego, aby mnie
    nie lubić, jeśli nie płacę, lecz zasłaniam się gnojami Ozorowskimi? :)

    Aby było jasne -- ja spłacam swój kredyt samochodowy. Jedną ratę (dzięki
    uprzejmości ;) Eurobanku) spłaciłem o miesiąc za wcześnie, co jednak nie
    poskutkowało życzliwością mego wierzyciela, który uznał, iż zalegam :)
    z zapłaceniem **niemal** 3 złotych i ponoć skierował sprawę do BIKu,
    w co ja akurat uwierzyć nie mogę, gdyż jestem człowiekiem słabej wiary...
    Sporne 3 złote (wyliczone na oko -- po prostu jedną ratę zaokrąglono do
    pełnego tałzena) zostało dopłacone. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2010-01-24 23:39:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dlatego własnie piszę o ignorowaniu. KF i absolutna cisza. Po jakimś
    > czasie odejdzie.

    Nie przewidziałem jedynie, że wlezie na grupę samochodową i tam będzie pisał
    o oskrzelach ;-)
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_thread/thread/ff7f80cc5027c91a?hl=pl#
    --
    Yogi(n)