  • 41. Data: 2010-01-24 23:57:44
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Yogi(n) pisze:
    > Nie przewidziałem jedynie, że wlezie na grupę samochodową i tam będzie
    > pisał o oskrzelach ;-)

    No, w sumie od spalin można dojść do oskrzeli :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2010-01-25 00:52:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yogi(n)" hjilro$a39$...@a...news.neostrada.pl

    > Nie przewidziałem jedynie, że wlezie na grupę samochodową i tam będzie pisał o
    oskrzelach ;-)

    Czyli przewidywanie wyników losowania w totolotku jest dla Ciebie
    bułką z masłem? Nie bądź świnią -- podziel się tymi wiadomościami.
    Każdy z nas kupi sobie dobry sprzęt foto... ;)

    jedynie <<tylko, wyłącznie>>

    Czuł się dobrze jedynie w domu.

    Także (jak adam i kuba) jesteś analfabetą? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2010-01-25 20:42:19
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-24 03:22, adam pisze:
    > Słuchaj, a czy Ty znasz chociaż jeden przypadek gdy udało się zagłodzić
    > trolla ?
    > Bo ja nie.
    Widzisz, dopóki nie zacząłeś intensywnie konwersować z tym indywiduum,
    to zarówno dla mnie jak i wielu innych mających je w KF siedziało ono
    sobie w "niebycie" nie mając nawet tego świadomości. Jednak dzięki Twoim
    staraniom zaczęło niepotrzebnie wyłazić...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 44. Data: 2010-01-25 21:18:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-22 08:49:41 +0100, John Smith <u...@e...net> said:

    > A jak nazwiesz kogoś, kto próbuje wariatowi coś wyperswadować?
    > Wrzuć do KF i po sprawie.

    I nie wyciągaj innym. Prawda?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2010-01-25 21:36:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-21 18:44:24 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > http://vbeta.pl/2010/01/21/jak-zrobic-idealne-zdjeci
    e-do-serwisu-randkowego-zaskakujace-wyniki-badan/
    Tak

    > więc flajszę z kadru zabieramy :)

    A tak fajnie wątek się zapowiadał.
    :P

  • 46. Data: 2010-01-26 01:38:37
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "R2r" napisał
> [...]
    > "niebycie" nie mając nawet tego świadomości. Jednak dzięki Twoim staraniom

    Może i tak, ale nie ma dymu bez ognia...
    Kiedy próbuje się gasić ogień to tego dymu jest zwykle jakby więcej.

    adam