  • 11. Data: 2010-01-22 09:22:56
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    John Smith wrote:

    > A jak nazwiesz kogoś, kto próbuje wariatowi coś wyperswadować?

    Negocjator policyjny?

    wer

  • 12. Data: 2010-01-22 09:26:42
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    drmoriarty wrote:
> [...]
    e-do-serwisu-rand...

    > będę musiał sprzedać aparat cifrowy. Mam w komórce więc powinno
    > wystarczyć. A ja żyłem płonną nadzieją...

    Największym zaskoczeniem jest fakt, że bardzo dużo nowych znajomości
    zawierają ludzie, którzy w ogóle nie ujawniają swoich twarzy. Często
    radzą sobie lepiej niż bardziej otwarci i przystojni mężczyźni czy
    półnagie kobiety :).

    Nie musisz mieć aparatu nawet :)

    wer

  • 13. Data: 2010-01-22 09:39:03
    Od: John Smith <u...@e...net>

    b...@n...pl napisał(a):

    > Negocjator policyjny?

    Wyobrażam sobie reakcję wariata na tekst "Stul w koncu pysk wariacie" :-)

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2010-01-22 11:38:30
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 22 Sty, 10:39, John Smith

    -
    > Mirek

    hahahaha, ale tez pomaga ostre slowo czasami.
    Pozdrawiam StaM

  • 15. Data: 2010-01-22 14:45:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    \>
    > Nie wiem, kim jest Palikot. :) Niby mogę poszukać w Googlach, ale nie
    > wiem, czy warto. :)

    Nie warto.
    To coś jak ty, ale w realu.
    Jak gada to od rzeczy, czasem śmiesznie, czasem pociesznie, często wulgarnie
    i napastliwie.
    Chory jak się nie wypowie na każdy temat. Ma swój osobliwy sznyt.
    Acha, i lubi wymachiwać gumowym substytutem.
    Właściwie zupełnie jak ty.

    adam

  • 16. Data: 2010-01-22 22:19:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" 8...@h...goog
    legroups.com

    : hahahaha, ale tez pomaga ostre slowo czasami.

    Owszem -- gnój Ozorowski bez ostrego słowa nie rozumie tego, co do niego
    jest mówione. :) A Ty popracuj nad ortografią, bo analfabetyzm już ponoć
    zlikwidowano w tym kraju. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Post zamieszczony dzięki serwerowi NNTP Onetu. :)

  • 17. Data: 2010-01-22 22:23:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b59ba04$...@n...home.net.pl

    > Nie warto.

    :)

    > To coś jak ty, ale w realu.

    > Jak gada to od rzeczy, czasem śmiesznie, czasem pociesznie, często wulgarnie i
    napastliwie.

    Czy wiesz, że jesteś także analfabetą? :) Nie 'acha', ale 'aha'. :)

    > Chory jak się nie wypowie na każdy temat. Ma swój osobliwy sznyt.
    > Acha, i lubi wymachiwać gumowym substytutem.
    > Właściwie zupełnie jak ty.

    Właściwie niewiele ma wspólnego ze mną. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-01-22 22:32:44
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 22 Sty, 23:19, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "kuba" 8...@h...goog
    legroups.com

    > : hahahaha,

    A Ty popracuj nad ortografią, bo analfabetyzm już ponoć
    > zlikwidowano w tym kraju. :)

     eneuel@@gmail.com

    To byl gorzki smiech, ale niech Ci bedzie cha cha, ale jakos wychodzi
    rytmiczny taniec z tego.
    StaM

  • 19. Data: 2010-01-22 22:53:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" f...@g...goog
    legroups.com

    : To byl gorzki smiech, ale niech Ci bedzie cha cha,
    : ale jakos wychodzi rytmiczny taniec z tego.

    Niech mi będzie, że 'żądza', nie 'rządza'? :)

    -=-

    żądza ż II, DCMs. ~dzy; lm D. żądz

    1. <<gwałtowne, niepohamowane pragnienie czegoś>>

    Nienasycona, niepohamowana żądza sławy, władzy, posiadania, zemsty.
    Żądza czynu, walki.
    Pałać nieodpartą żądzą wiedzy.
    Opanowany żądzą przygód.

    2. <<silny pociąg fizyczny; pożądanie>>

    Cielesna, nieokiełznana, zmysłowa, zwierzęca żądza.
    Obudzić, rozpalić w kimś żądzę.
    Powściągnąć, stłumić, ugasić, zaspokoić żądzę.

    aha <<wykrzyknik wyrażający potwierdzenie, zrozumienie,
    przypomnienie, zadowolenie, ironię itp.>>

    Aha, już rozumiem.
    Zjadłbyś coś? - aha.
    Aha! Nareszcie cię przyłapałem.

    -=-

    Nadajecie się panowie na kibelklinerów, nie na moich rozmówców. :)
    O fotografii macie pojęcie takie, jak o polskiej ortografii -- coś
    gdzieś słyszeliście. :) O optyce -- podobnie. :) Znacie te zagadnienia
    (optykę, fotografię i ortografię polską) jak ja wspomnianego Palikota. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-01-22 23:25:12
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 22 Sty, 23:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "kuba" f...@g...goog
    legroups.com

    > : To byl gorzki smiech, ale niech Ci bedzie cha cha,
    > : ale jakos wychodzi rytmiczny taniec z tego.
    >
    > Niech mi będzie, że 'żądza', nie 'rządza'? :)

     eneuel@@gmail.com

    Wstydze sie za ten blad, chociaz przez 50 lat pisalem w innym jezyku,
    to nie moze byc usprawiedliwieniem.
    StaM