  • 71. Data: 2013-04-18 13:35:25
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:kkokpi$ofm$1@node2.news.atman.pl...

    > Tylko że po co mi TV z bajerami który nie ma napędu BD :) dla tego
    > skrzynkę i tak muszę dołożyć obojęteni czy to model za 1000 czy za 10.000
    > z wodotryskami :)

    Za rok - dwa nie będziesz musiał, bo jak w USA do domu będzie Ci wchodził
    kabelek z szybkim internetem >20Mbps i filmy HD będzies streamował
    z internetu zamiast kupować nośniki optyczne, których los jest przesądzony
    już dziś...
    To samo co dziś dzieje się z muzyką (sprzedaż CD spada na łeb na szyję
    na korzyść sprzedaży elektronicznej mp3ek) za jakiś (krótki) czas stanie się
    z filmami. Już dziś w USA popularne są elektroniczne "wypożyczalnie" filmów
    jak Netflix, Hulu Plus, gdzie zamiast iść do sklepiku po płytę DVD/BD
    włączasz
    guzik na pilocie TV i wybierasz sobie film z menu który strimuje się do TV z
    netu.
    Netflix w podstawowej formie kosztuje $8/miesiac i oglądasz ile chcesz i
    kiedy
    chcesz bez wychodzenia z domu do tradycyjnej wypożyczalni. DVD/BD zbędny.
    Tyle kosztuje wypożyczenie 2 filmów z tradycyjnej wypożyczalni... i one
    bankrutują.

  • 72. Data: 2013-04-18 13:36:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Kiedyś twierdziłeś, że bluetooth w telefonie też jest zbędny, bo teraz
    > każdy powinien mieć telefon z pakietem danych do przesłania koledze
    > dzwonka lub zdjęcia, no i BT jest przecież zbędny. Teraz pieprzysz dalej w
    > las, po co Bt, po co IRDA, przecież jak nie mailem do telefonu (nakazując
    > wszystkim posiadanie netu w telefonie, gdy nie każdy go potrzebuje), to
    > teraz trzeba mieć koniecznie TV w Wlanem, bo IRDA nie jest już też
    > koszerna? Czy Ty jesteś jebnięty?

    Tomuś, który TV ma IdDA? :-)

  • 73. Data: 2013-04-18 13:36:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message
    > "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > BT jest niezbędne: do 'ucha' do auta i np do tomtomowego traffica....

    A zupełnie zbędne do przesyłania plików, bo zwyczajnie tak nie działa :-)

  • 74. Data: 2013-04-18 13:41:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >A zupełnie zbędne do przesyłania plików, bo zwyczajnie tak nie działa
    >:-)

    Dlaczego ma nie dzialac ?
    przesylalem z SE, przesylalem z Nokia, i tylko Android jest swietszy
    od Jobsa :-)

    Fakt ze to od poczatku bylo w BT jakos niedorobione ...

    J.

  • 75. Data: 2013-04-18 13:51:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
> [...]

    >zbędny.
    >Tyle kosztuje wypożyczenie 2 filmów z tradycyjnej wypożyczalni... i

    Tylko wiesz - ostatnio Newsweeka mozna kupic z plyta Skyfall.
    Nie wiem za ile ... ale mysle ze ok 8$ :-)
    I mozna sobie ladna biblioteczke skompletowac, bez placenia 8$ co
    miesiac.

    ale ile to od premiery uplynelo ? Pol roku ? Kino tez do lamusa ...
    teraz sie zaprosi dziewczyne do Starbugsa, odpali ipada ... :-)

    J.

  • 76. Data: 2013-04-18 14:15:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > kabelek z szybkim internetem >20Mbps i filmy HD będzies streamował
    > z internetu zamiast kupować nośniki optyczne, których los jest przesądzony

    Mam 120Mbits więc top całe USA jest jeszcze daleko w tyle :)
    Po drugie lubię mieć nośniki fizyczne i pudełko na półce :)

> [...]
    > chcesz bez wychodzenia z domu do tradycyjnej wypożyczalni. DVD/BD zbędny.
    > Tyle kosztuje wypożyczenie 2 filmów z tradycyjnej wypożyczalni... i one

    Jak napisałem wcześniej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy to moje
    oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzieś trzeba to trzymać dyski mi
    się powoli zapełniają a nowe pozycje cały czas przybywają, ostatnio trzymam
    tylko listę @ z numerami licencji bo nie mam już miejsca żeby cały soft
    instalować i opalać program/grę raz na pół roku.

  • 77. Data: 2013-04-18 14:22:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie musi być TV z wifi, może być z LAN przez kabelek połączony...
    > Teraz telewizory Samsunga mają wewnątrz tzw. "SmartHub"
    > w którym są aplikacje takie jak webbrowser czy też netflix, hulu plus...

    Jak główny mam stary 42" TV Samsunga który ma jedno HDM o innych nowych
    wynalazkach nie wpomnę :)
    Inne TV Samsunga też są podstawowe ale one służą tylko do TV.

    > Jasne, jasne... :-)
    > Ale dałeś to jako powód dla którego warto Tobie kupić S4.

    NIE !!! zmienisz to co powiedziałem, IR w SGS4 jest fajną opcją i szkoda że
    inni tego nie robią ale nie tak że tylko dla tego warto kupić w/w telefon.
    Zresztą na razie nie mam zamiaru zmieniać telefonu, SGS3 mi w zupełnności
    wystarczy.

    Ładna pogoda, masz rację trzeba oddać rower na przegląd i wyprowadzić na
    spacerki :)

    > No to rozwiązaliśmy problem pilota :-) Niepotrzebny.

    W czasie reklam zmienim kanały :)

    > Co to znaczy obsługa jest poza ergonomią?
    > Jedyną rzeczą jaką różnią się od dedykowanego do TV pilota to że
    > mają dedykowany guziki TV, DVD, SAT przełączający inne guziki w
    > tryb TV, playera, satelity i wtedy guziki numeryczne działają albo
    > jako przełacznik kanałów na TV albo ścieżek na CD/DVD albo kanałów
    > na odbiorniku SAT. Bardziej ergonomiczne niż 4 osobne piloty w 4 rękach.

    Widać nie miałeś ich w użyciu, naprawdę topornie obsługuje się te piloty
    uniwersalne ze względu np. małyk klawiszy bo gdzieś to all in one trzeba
    upchać.

> [...]
    > gdzie do np. oglądania TV trzeba włączyć TV, włączyć wzmacniacz hifi,
    > przełączyć wzmacniacz na źróło z TV a TY nacisną wyciszenie "mute".
    > I pilot ma wtedy "wiedzieć" że jak ściszasz TV to ma wysłać ściszanie
    > do wzmacniacza hifi a nie do TV...
    > W pilocie Harmony możesz tą całą sekwencję ukryć pod jednym guzikiem.
    > Ale do prostszych konfiguracji gdzie ktoś ma w domu po prostu TV i DVD
    > od innych producentów (więc pilot of TV nie steruje DVD) załatwia sprawę
    > taki pilot uniwersalny za raptem $6 jaki pokazałem na obrazkach wyżej.

    Mi nie pasują ale oczywiście każdy może mieć inne zdanie, zostawmy ten temat
    na boku.

  • 78. Data: 2013-04-18 14:25:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >to moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzieś trzeba to
    >trzymać dyski mi się powoli zapełniają a nowe pozycje cały czas

    Przeciez mozesz sobie nagrac na plyte, aby cieszyla oko na polce :-)

    Ale nie rozumiesz. Nie trzymasz. Kupujesz dostep on-line i ogladasz
    on-line.
    To o chcesz.
    Nawet nie wiem czy masz prawo do zapisu na plyte czy lokalny dysk.

    I to jest byc moze calkiem dobre w USA, tylko gdzies potem jest ten
    moment, ze lecisz do Meksyku, albo do Polski, masz akurat duzo czasu
    aby sobie poogladac, a tu choroba w samolocie nie ma internetu, w
    Meksyku drogi, a w Polsce serwis nie dziala ...

    Tym niemniej przyszlosc telewizji jest nieciekawa, nie wiadomo po co
    cyfrowe robili :)
    A moze sie myle, wystarczy pare gadajacych glow, jakis teleturniej i
    przychody z reklam pokryja koszty :-)

    J.

  • 79. Data: 2013-04-18 15:07:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Przeciez mozesz sobie nagrac na plyte, aby cieszyla oko na polce :-)

    No właśnie chyba nie mogę , a gdzie materiały dodatkowe, gdzie różne ścieżki
    audio, gdzie subby.

    > Ale nie rozumiesz. Nie trzymasz. Kupujesz dostep on-line i ogladasz
    > on-line.
    > To o chcesz.

    Ciekawe czy będę mógł zobaczyć czarne chmury albo klossa w USA on-line.
    Ciekawe czy mają film o Enzo Ferrari który jest dostępny chyba tylko we
    Włoszech a film super, specjalnie z kumplem robiliśmy do tego napisy :)

> [...]
    > moment, ze lecisz do Meksyku, albo do Polski, masz akurat duzo czasu aby
    > sobie poogladac, a tu choroba w samolocie nie ma internetu, w Meksyku

    I tu cały problem ... a jak chce zabrać bajkę na DVD do samochodu to biorę z
    półki i idę a nie muszę kupować auta z dostępem do netu on-line z transferem
    min. 25Mbits/s nie mówiąc o tym jak to będzie działać np. w tunelach :)

    > Tym niemniej przyszlosc telewizji jest nieciekawa, nie wiadomo po co
    > cyfrowe robili :)

    Zwalniają pasma analogowe na Radio Maryja BIS, Radio Maryja Rock, Radio
    Maryja Ewangelia 24h itd ...

  • 80. Data: 2013-04-18 15:25:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2013 13:18:10 +0200, Chris wrote:

    > Tylko że po co mi TV z bajerami który nie ma napędu BD :) dla tego skrzynkę
    > i tak muszę dołożyć obojęteni czy to model za 1000 czy za 10.000 z
    > wodotryskami :)

    Ale ja dalej nie rozumiem -- funkcjonalnosc w skrzyneczce jak jest, to
    jest ok, jak jest w TV -- jest ,,zbednym wodotryskiem'', tak?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns