    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Date: Thu, 18 Apr 2013 14:22:49 +0200

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie musi być TV z wifi, może być z LAN przez kabelek połączony...
    > Teraz telewizory Samsunga mają wewnątrz tzw. "SmartHub"
    > w którym są aplikacje takie jak webbrowser czy też netflix, hulu plus...

    Jak główny mam stary 42" TV Samsunga który ma jedno HDM o innych nowych
    wynalazkach nie wpomnę :)
    Inne TV Samsunga też są podstawowe ale one służą tylko do TV.

    > Jasne, jasne... :-)
    > Ale dałeś to jako powód dla którego warto Tobie kupić S4.

    NIE !!! zmienisz to co powiedziałem, IR w SGS4 jest fajną opcją i szkoda że
    inni tego nie robią ale nie tak że tylko dla tego warto kupić w/w telefon.
    Zresztą na razie nie mam zamiaru zmieniać telefonu, SGS3 mi w zupełnności
    wystarczy.

    Ładna pogoda, masz rację trzeba oddać rower na przegląd i wyprowadzić na
    spacerki :)

    > No to rozwiązaliśmy problem pilota :-) Niepotrzebny.

    W czasie reklam zmienim kanały :)

    > Co to znaczy obsługa jest poza ergonomią?
    > Jedyną rzeczą jaką różnią się od dedykowanego do TV pilota to że
    > mają dedykowany guziki TV, DVD, SAT przełączający inne guziki w
    > tryb TV, playera, satelity i wtedy guziki numeryczne działają albo
    > jako przełacznik kanałów na TV albo ścieżek na CD/DVD albo kanałów
    > na odbiorniku SAT. Bardziej ergonomiczne niż 4 osobne piloty w 4 rękach.

    Widać nie miałeś ich w użyciu, naprawdę topornie obsługuje się te piloty
    uniwersalne ze względu np. małyk klawiszy bo gdzieś to all in one trzeba
    upchać.

> [...]
    > gdzie do np. oglądania TV trzeba włączyć TV, włączyć wzmacniacz hifi,
    > przełączyć wzmacniacz na źróło z TV a TY nacisną wyciszenie "mute".
    > I pilot ma wtedy "wiedzieć" że jak ściszasz TV to ma wysłać ściszanie
    > do wzmacniacza hifi a nie do TV...
    > W pilocie Harmony możesz tą całą sekwencję ukryć pod jednym guzikiem.
    > Ale do prostszych konfiguracji gdzie ktoś ma w domu po prostu TV i DVD
    > od innych producentów (więc pilot of TV nie steruje DVD) załatwia sprawę
    > taki pilot uniwersalny za raptem $6 jaki pokazałem na obrazkach wyżej.

    Mi nie pasują ale oczywiście każdy może mieć inne zdanie, zostawmy ten temat
    na boku.