  • 1. Data: 2013-03-14 21:05:55
    Temat: Jak przegadać grupy dyskusyjne w Tapatalk?
    Od: ZS <a...@w...pl>

    Czy w ogóle się da? A może jakaś inna aplikacja jest do grup?

  • 2. Data: 2013-03-15 00:30:44
    Temat: Re: Jak przegadać grupy dyskusyjne w Tapatalk?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 14, 9:05 pm, ZS <a...@w...pl> wrote:
    > Czy w ogóle się da? A może jakaś inna aplikacja jest do grup?

    Otóż to - sam chcę to wiedzieć czy jest cokolwiek na Androida, ale
    nawet na Xdeveloppers mi nie odpowiedzieli jak spytałem...

  • 3. Data: 2013-03-15 09:23:21
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    ZS <a...@w...pl> Wrote in message:
    > Czy w ogóle się da? A może jakaś inna aplikacja jest do grup?

    Wyszukaj w GP "Newsgroup Reader". Bije na glowe inne czytniki,
    choc tez ma swoje problemy (np. z obsluga SSL). Wymaga dostepu do
    serwera NNTP.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-03-17 18:56:50
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-15 00:30, Yerine Ictimai pisze:
    > Otóż to - sam chcę to wiedzieć czy jest cokolwiek na Androida, ale
    > nawet na Xdeveloppers mi nie odpowiedzieli jak spytałem...

    Jest kilka programów, jednak jeden gorszy od drugiego, tak że
    najwygodniej jednak korzystać pod Andkiem z Google Groups.

  • 5. Data: 2013-03-17 21:17:30
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 17-03-2013 18:56, Trybun wrote:

    >Jest kilka programów, jednak jeden gorszy od drugiego, tak że
    >najwygodniej jednak korzystać pod Andkiem z Google Groups.

    Nieprawda, najwygodniej Pho News.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 6. Data: 2013-03-18 00:55:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 17 Mar 2013 20:17:30 GMT, Filip <f...@f...pl> wrote:
    > Nieprawda, najwygodniej Pho News.

    W google play nie ma takiej aplikacji, skąd to wzioles?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-03-18 01:15:45
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Marek (f...@f...com)
    in news:almarsoft.4532584899456307180@news.neostrada.pl

    > W google play nie ma takiej aplikacji, skąd to wzioles?

    Google Play:
    PhoNews Usenet Reader (Christian Grach)

    Na Androida są jeszcze:

    Groundhog Usenet Reader,
    Android Usenet Reader,
    NewsGroup Reader (wspomniany w wątku).

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 8. Data: 2013-04-02 22:12:19
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 21:17, Filip pisze:

    > Nieprawda, najwygodniej Pho News.

    O ile dobrze pamiętam to ten program jest tylko do przeglądania usenetu,
    bez możliwości wysyłania wiadomości. Do samego przeglądu grup nic nie
    potrzeba instalować - wystarczy normalna przeglądarka