  • 1. Data: 2013-03-14 20:34:45
    Temat: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Przez długi czas sam udzielałem na tej grupie porad odnośnie ofert. Tym razem to ja
    potrzebuję takowej ;). Nie mam czasu zagłębiać się w regulaminy. Mam w zasadzie dwa
    odrębne pytania:

    1. Virgin Mobile - Czy są w ofercie jakieś kruczki? Jakieś limity czasowe na bonusy
    dodawane etc.?

    Chcę ojcu zmienić na Virgin mobile. Doładować za 200-300 zł i mieć na rok czasu
    spokój z tematem. Zastanawiam się tylko, czy mnie coś nie zaskoczy.

    2. Który obecnie prepaid wypada najkorzystniej cenowo w chwili obecnej przy wydatkach
    30-40 zł na miesiąc. Mam dwa warunki brzegowe:

    - dzwonię do wszystkich sieci, więc chcę
    - potrzebuję pakietów internetowych Z LEJKIEM!

    Drugi warunek automatycznie skreśla kilka ofert np. orange i virgin mobile. Gdzieś
    czytałem (bez szczegółów), że na prepaidach play da się całkiem nieźle wychodzić
    korzystając z różnych promocji ... Tyle że jakoś się na stronie nie mogę dokopać - w
    zasadzie nawet nie za bardzo wiem jakich promocji szukać.

    Jeszcze raz powtórzę warunek Lejka :). W innym wypadku wybór byłby bardzo prosty i
    zaraz bym zmienił na Virgin Mobile.

    Pozdrawiam,
    Kordi

  • 2. Data: 2013-03-14 20:51:19
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 14 Mar 2013 12:34:45 -0700 (PDT), Kordi <k...@g...com>
    wrote:

> [...]
    odrębne pytania:

    >1. Virgin Mobile - Czy są w ofercie jakieś kruczki? Jakieś limity czasowe na bonusy

    Nie ma żadnych kruczków, zarówno konto główne jak i promocyjne jest
    ważne rok. Jedyny minus że minuta do Virgin kosztuje tyle co do play
    to znaczy drożej. Pakiety internetowe są ważne 30 dni ale jeśli chodzi
    o konto główne i promocyjne to jest ok.

> [...]
    korzystając z różnych promocji ... Tyle że jakoś się na stronie nie mogę dokopać - w
    zasadzie nawet nie za bardzo wiem jakich promocji szukać.

    Jeśli lejek to albo nowe taryfy play: play na kartę lubię to albo play
    na kartę 0zł w play. Ewnetualnie redbull mobile.
    Nie chce mi się zbytnio rospisywać ale jeśli chodzi o pakiety
    obniżające koszty połączeń to są dostępne takie pakiety:
    10za5 (płacisz 5 dostajesz 10pln na konto promocyjne ważne 30 dni)- 1
    pakiet na miesiąc można aktywować
    30minut do wszystkich za 6pln - 1 na miesiąc.
    Do tego w pnk i pnk lubię to masz pakiet netu 1gb na 30dni za 10pln z
    lejekiem.
    Ewentualnie w redbull mobile masz za 50pln pakiet 2gb ważny 100 dni.
    Co do obniżenia przy doładowaniu na stronie doladowań play od kwoty
    25pln dostaje się 15% na konto promocyjne ważne 30 dni.
    Często są jakieś dodatkowe promocje doładowań z okazji jakiś świąt,
    teraz z okazji 6urodzin play za doładowanie 51pln można dostać 600
    minut do wszystkich sieci, na walentynki też coś extra dawali.
    Przepraszam że tak to chaotycznie opisuje ale zainteresuj się tymi 3
    opcjami:
    -play na kartę
    -play na kartę lubię to
    -redbull mobile na kartę
    Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-03-14 20:57:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 14 Mar 2013 20:51:19 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Ewentualnie w redbull mobile masz za 50pln pakiet 2gb ważny 100 dni.

    Oczywiście za samo doładowanie taki bonus się dostaje:) Cała kasa do
    wykorzystania na usługi.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-14 22:16:53
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    W dniu 2013-03-14 20:34, Kordi pisze:
> [...]
    spokój z tematem. Zastanawiam się tylko, czy mnie coś nie zaskoczy.

    Nie rób tego. Załatw sobie podgląd kosztów (to ten cały "Klub Virgin",
    potrzeba wklepać hasło sms-owe, by mieć dostęp) i od czasu do czasu
    monitoruj. Jak się pojawi lepsza oferta, to żal być uwiązanym na własną
    prośbę i za własne pieniądze. Poza tym - najkorzystniejsze bonusy są od
    kwot 5, 10, 30, 50, 100 i 150 PLN - 50% tych kwot, dla innych kwot
    doładowań są mniejsze niż te 50%.

    Mam od pewnego czasu kilka telefonów u Virgina i sporo kodów USSD żywcem
    przeniesiona z Playa.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-03-14 22:20:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 12:34:45 -0700 (PDT), Kordi napisał(a):
    > 2. Który obecnie prepaid wypada najkorzystniej cenowo w chwili
    > obecnej przy wydatkach 30-40 zł na miesiąc. Mam dwa warunki brzegowe:

    A moze abonament ?

    > - potrzebuję pakietów internetowych Z LEJKIEM!

    A co to za Lejek ?

    J.

  • 6. Data: 2013-03-14 22:24:11
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 22:20:57 +0100, J.F. napisał(a):

    > A moze abonament ?

    > A co to za Lejek ?

    Po wykorzystaniu pakietu op nie pobiera kasy za korzystanie z netu, za to
    prędkość spada drastycznie. 32 kb/s albo coś w tym guście.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-03-14 22:30:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kordi <k...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > - dzwonię do wszystkich sieci, więc chcę
    > - potrzebuję pakietów internetowych Z LEJKIEM!

    Sorry, ale pojąć nie mogę. Będziesz dzwonić na akord?
    Raczej reguła jest odwrotna - oceniasz ILE będziesz dzwonić i JAKI pakiet
    potrzebujesz, i pod to dobiera się taryfę.

    Ale może to ja truskawki cukrem...?

  • 8. Data: 2013-03-14 22:42:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 14 Mar 2013 22:16:53 +0100, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >prośbę i za własne pieniądze. Poza tym - najkorzystniejsze bonusy są od
    >kwot 5, 10, 30, 50, 100 i 150 PLN - 50% tych kwot, dla innych kwot

    Wiadomo nie ma co od razu ładować za 200 czy 300 ale te 100 pln może
    być jednorazowo, zresztą na ten rok tręd jest taki że każdy op szuka
    oszczędności więc nie ma możliwości żeby ktoś dał lepszą stawkę jeśli
    chodzi o minutę do wszystkich sieci od Virgin, niby ma wejść Vectone
    ale raczej skupią się na rozmowach międzynarodowych niż na krajowych
    jeśli w ogóle wejdą na polski rynek.

    >Mam od pewnego czasu kilka telefonów u Virgina i sporo kodów USSD żywcem
    >przeniesiona z Playa.

    Zgadza się bo korzystają z platformy bilingowej play.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-03-15 10:35:49
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 22:16:53 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> [...]
    >
    > prośbę i za własne pieniądze. Poza tym - najkorzystniejsze bonusy są od
    >
    > kwot 5, 10, 30, 50, 100 i 150 PLN - 50% tych kwot, dla innych kwot

    To ma być telefon dla mojego ojca. Nie mam czasu ani chęci monitorować ofert, żeby
    zaoszczędzić kolejne 5 zł na miesiąc. W przypadku jednorazowej zmiany i doładowania
    dużą kwotą zrobię to raz i jednorazowo zrobię oszczędność 100-200 zł - więc zmiana
    jest tego warta.

    W chwili obecnej ojciec ma niski abonament w Tmobile. W niektórych miesiącach nie
    wykorzystuje w innych przepłaca (szczególnie biorąc złodziejskie stawki poza
    abonamentem). Na dodatek... o zgrozo... płatności za abonament reguluje na
    poczcie.... Zmieniając na virgin i ładując mu za 200 zł z automatu zyskuje tak jak
    napisałem 100-200 zł + jego czas i paliwo.

    Jeżeli chodzi natomiast o późniejsze monitorowanie... to nie warte jest to ani jego,
    ani mojego czasu.

  • 10. Data: 2013-03-15 10:40:31
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 20:51:19 UTC+1 użytkownik dizel napisał:
> [...]
    >
    > -play na kartę lubię to
    >
    > -redbull mobile na kartę
    >
    > Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć

    OK. Dzięki za odpowiedź. Już trochę lepiej rozumiem promocje w Play.... muszę się
    zastanowić czy jest to warte mojej uwagi. W chwili obecnej mam abo w Play za 40 zł z
    wystarczającą ilością minut i 1 GB transferem z lejkiem. Jedyne co mnie tylko
    frustruje, to że play mnie jawnie okrada na połączeniach specjalnych nie wliczając
    ich w abo i licząc sobie chyba 70 gr za minutę. Już mi się ze dwa razy zdarzyło nabić
    ładny rachunek dzwoniąc na jakąś infolinię...

    Natomiast prepaidów bez lejka nie chcę. Miałem orange z milionem pakietów i
    powiedziałem dość, jak mi dwa razy przez przypadek konto wyczyściło bo smartfon
    zaczął synchronizować dropboxa, a program limitujący przesył danych był niepoprawnie
    ustawiony... Wszystkie oszczędności szlak trafił w przeciągu kilku minut.

    Pozdrawiam,
    Kordi