  • 1. Data: 2013-03-13 21:56:50
    Temat: co to są emoje?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    mam w opcjach "Ustaw dekodowanie emoji dla twojej sieci"

    co to są emoje?

  • 2. Data: 2013-03-13 22:18:52
    Temat: Re: co to są emoje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 21:56, Mr. Misio pisze:
    > mam w opcjach "Ustaw dekodowanie emoji dla twojej sieci"
    >
    > co to są emoje?

    W opcjach czego?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-03-14 01:34:45
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > W opcjach czego?

    Androida ;)

    Opcje dotycza SMSow/MMSow

    To co to sa te emoje?

    Googlalem ale zero rezultatu :) Obstawiam jakas fatalna nowomowe
    tłumaczy, albo cos nowego w slangu hipsterów :)

  • 4. Data: 2013-03-14 01:49:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-03-14 01:34, Użytkownik Mr. Misio napisał:

> [...]
    >
    > Googlalem ale zero rezultatu :) Obstawiam jakas fatalna nowomowe
    > tłumaczy, albo cos nowego w slangu hipsterów :)

    No zobacz a ja znalazłem. Wniosek, jesteś idiotą lub kłamcą.
    http://www.freeemojiapp.com/

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-03-14 01:57:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > No zobacz a ja znalazłem. Wniosek, jesteś idiotą lub kłamcą.
    > http://www.freeemojiapp.com/

    widzisz gdzieś emoje?

    https://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&noj=1&si
    te=webhp&source=hp&q=emoje

    a ty mnie dwa razy obraziles, a jak mowi Andrzej L to pomówiłeś
    poublicznie.

  • 6. Data: 2013-03-14 02:56:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "RadoslawF" napisał:

    > No zobacz a ja znalazłem. Wniosek, jesteś idiotą lub kłamcą.
    > http://www.freeemojiapp.com/

    Gorzej, bo to zostało omówione tu:
    http://support.apple.com/kb/HT4976?viewlocale=pl_PL&
    locale=pl_PL
    Szykuje się proces? ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2013-03-14 02:56:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-03-14 01:57, Użytkownik Mr. Misio napisał:

> [...]
    te=webhp&source=hp&q=emoje

    > a ty mnie dwa razy obraziles, a jak mowi Andrzej L to pomówiłeś

    Obrażam cię trzeci raz, istnieje coś takiego jak odmiana.
    Te emoje, tych emoji.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-03-14 03:06:58
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    te=webhp&source=hp&q=emoje

    > Obrażam cię trzeci raz, istnieje coś takiego jak odmiana.
    > Te emoje, tych emoji.

    No i jak juz sie pochwaliles, ze umiesz odmieniac to:

    Ustaw dekodowanie emoji dla twojej sieci

    Do czego to jest?

    Wyszukiwarka pokazuje tylko nasze posty na roznych bramkach news to www :]

  • 9. Data: 2013-03-14 11:27:09
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > Gorzej, bo to zostało omówione tu:
    > http://support.apple.com/kb/HT4976?viewlocale=pl_PL&
    locale=pl_PL
    > Szykuje się proces? ;->

    Po pierwsze: iOS

    A ja mam Android:

    Po drugie: emotikonki, emotki - zawsze to sie tak nazywalo, widac emoje
    to jakas nazwa handlowa i pewnie opatentowana prze Appla :]

    Po trzecie: dalej nie wyjasnia to czego w sumie dotyczy opcja:

    "Ustaw dekodowanie emoji dla twojej sieci"

    Po czwarte: nie zamierzam przepraszac, za wytykanie durnosci w
    Androidzie, tylko dlatego ze jest tu mocna grupa trzymajaca wladze i
    chwalaca androida z kazdej strony.

    Jesli emoje to po rpstiu emotki, to po co ta nowomowa i cale emoje?

    Czy ASCII, czy graficzne, zolte czy animowane usmieszki i ikonki
    opisujace emocje - od zawsze byly emotkami, w usenecie, w gadugadu czy w
    dowonym programie.

    A teraz sa nagle Android(r) Emoje(tm) :]

  • 10. Data: 2013-03-14 12:33:18
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-13 21:56, Mr. Misio pisze:
    > mam w opcjach "Ustaw dekodowanie emoji dla twojej sieci"
    >
    > co to są emoje?

    Emotikony, buźki itd. Natomiast pierwsze słyszę żeby różne ich rodzaje
    były ze sobą kompatybilne, jest zależne od sieci.. Od jej ustawienia.