  • 61. Data: 2013-04-17 02:24:48
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:kk0drg$iu6$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak wiem iphone nie ma takiej opcji więc trzeba krytykować ale pewnie
    > zaraz zrobią patent na to że IR to wymysł jabłka i tylko oni będą mogli
    > mieć i wtedy będzie to amazing ....

    Fajnie że wspomniałeś iPhone, bo właśnie używam go czasem
    w roli pilota do telewizora, notabene TV Samsunga. A że się
    iPhone z TV komunikuje po wifi bo oba są w tym samym LAN
    to właśnie tym bardziej nie widzę potrzeby do funkcji IR.
    Za pomocą pilota wifi możesz np. ściszyć TV w innym pokoju
    czego nie zrobisz przez pilota IR.

    > Powienm że sam mam dwa piloty do jednego TV bo nie chce
    > mi się czasami łazić od wypoczynko do stolika a tak łatwiej
    > i szybciej zmienić kanał albo ściszyć bo lecą głupie reklamy.

    :-))) Rozbawiłeś mnie, Chris...
    Jeśli pilot do TV jest owocem ludzkiego lenistwa to co powiedzieć
    o kimś, kto ma dwa piloty? Leniuch do kwadratu? :-))))

    > Następna sprawa to taka że jak padnie ci pilot to zawsze masz
    > drugi zapasowy i nie musisz na szybko lecieć do sklepu
    > i kupować następny bo 90% jest tylko z pilota.

    Widzę, że dla Ciebie TV to przedmiot pierwszej potrzeby, jak
    woda i powietrze... Jak Ci padnie pilot to SZYBKO LECISZ do
    sklepu bo bez TV przez jeden dzień normalnie się udusisz, nie? :-)
    Uważaj abyś się nie potknął lecąc do sklepu...
    Może spróbuj parę razy zamiast TV oglądać wyjść na rower, co?

    > Przy okazji dobry pilot all in one kosztuje ok 600zł
    > więc nie wiem gdzie tu twoje 30-40zł.

    Tak, są takie za $100, czy nawet za $200 (Logitech Harmony) ale
    są też uniwersalne piloty obsługujące wiele urządzeń na raz jak te:
    http://www.google.com/shopping/product/9568783708553
    23780
    http://www.google.com/shopping/product/7250801187697
    243041
    Czy taki jest dobry?? Dla mnie bardzo dobry - spełnia swoją funkcję...
    A że bez zbędnych wodotrysków? No ciekawe czy taka aplikacja
    w telefonie rzeczywiście zastąpi wszystkie funkcje najdroższej
    wersji Logitecha Harmony...

  • 62. Data: 2013-04-17 02:26:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message
    > Pilot w nokii służył również do wchodzenia w TV w menu serwisowe, dzięki
    > czemu, można było uaktywnić np. port USB do podpięcia dysku zewnętrznego
    > z filmami, muzyką itp, jeśli wcześniej miał tę funkcję wyłączoną. Można
    > też zapisać listę zaprogramowanych kanałów, a później, np po aktualizacji
    > softu, wgrać ją ponownie.

    Swoją aplikacją Samsung Remote na iPhone wchodziłem do TV Samsunga
    w menu servisowe. Nie przez IR ale przez wifi...

    Dalej uważam że funkcja zbędna.

  • 63. Data: 2013-04-17 09:13:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > to właśnie tym bardziej nie widzę potrzeby do funkcji IR.
    > Za pomocą pilota wifi możesz np. ściszyć TV w innym pokoju

    Nie mam TV z WiFi :) uważam że to są zbędne wodotryski.

    > :-))) Rozbawiłeś mnie, Chris...
    > Jeśli pilot do TV jest owocem ludzkiego lenistwa to co powiedzieć
    > o kimś, kto ma dwa piloty? Leniuch do kwadratu? :-))))

    Drugi pilot został po starym TV który padł i poszedł na recykling to co ma
    się marnować :)
    A tak na serio to dwa piloty są u rodziców, niestety wiek już nie ten więc
    lepiej niech mają dwa żeby nie biegać (lol) po mieszkaniu.

    > Widzę, że dla Ciebie TV to przedmiot pierwszej potrzeby, jak
    > woda i powietrze... Jak Ci padnie pilot to SZYBKO LECISZ do
    > sklepu bo bez TV przez jeden dzień normalnie się udusisz, nie? :-)

    Dla tego mam dwa dla backupu :):):):)

    > Uważaj abyś się nie potknął lecąc do sklepu...

    Zamawiam w internetowych :)

    > Może spróbuj parę razy zamiast TV oglądać wyjść na rower, co?

    Ja prawie nie oglądam TV, oglądam w sumie tylko jakieś discovery, NG itp.
    ranbo przed wyjściem z domu odpalam TVN24 dla informacji oraz prognozy
    pogody. Nie oglądam żadnych seriali, do filmów mam internet albo BD.

> [...]
    > A że bez zbędnych wodotrysków? No ciekawe czy taka aplikacja
    > w telefonie rzeczywiście zastąpi wszystkie funkcje najdroższej

    Miałem kiedyś parę pilotów Thomsona i wszystkie poszły do kosza choć były
    sprawne, obsługa tego jest poza ergonomią :) jedyne słuszne i niestety
    drogie są Logitecha a te niestety kosztują :( kiedyś miałem harmony ale że
    TV "JA" prawie nie oglądam więc jest mi zbędny.
    ps. miałem bo robiliśmy im reklamy i obiekty 3D i były potrzebne wzorce :)

  • 64. Data: 2013-04-17 14:41:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 17 Apr 2013 09:13:07 +0200, Chris wrote:
    > Nie mam TV z WiFi :) uważam że to są zbędne wodotryski.

    Tylko do sterowania to oczywiscie jest przesada, ale jak już w TV jest
    klient DLNA, czy jakies playery ipli itp, to wifi (albo ogolniej --
    sieć) jest baaardzo fajnym pomysłem.

    Z tym, że dla mnie TV to tylko duzy wyswietlacz, srodkow masowego
    razenia przekazem praktycznie nie doswiadczam.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 65. Data: 2013-04-18 09:00:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

> [...]
    > Z tym, że dla mnie TV to tylko duzy wyswietlacz, srodkow masowego
    > razenia przekazem praktycznie nie doswiadczam.

    Mam NAS podpięty pod napęd BD z DLNA a TV służy mi też jako duży
    wyświetlacz.

  • 66. Data: 2013-04-18 09:24:36
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Swoją aplikacją Samsung Remote na iPhone wchodziłem do TV Samsunga
    > w menu servisowe. Nie przez IR ale przez wifi...
    > Dalej uważam że funkcja zbędna.

    Kiedyś twierdziłeś, że bluetooth w telefonie też jest zbędny, bo teraz każdy
    powinien mieć telefon z pakietem danych do przesłania koledze dzwonka lub
    zdjęcia, no i BT jest przecież zbędny. Teraz pieprzysz dalej w las, po co
    Bt, po co IRDA, przecież jak nie mailem do telefonu (nakazując wszystkim
    posiadanie netu w telefonie, gdy nie każdy go potrzebuje), to teraz trzeba
    mieć koniecznie TV w Wlanem, bo IRDA nie jest już też koszerna? Czy Ty
    jesteś jebnięty?

  • 67. Data: 2013-04-18 10:23:37
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Kiedyś twierdziłeś, że bluetooth w telefonie też jest zbędny, bo teraz
    > każdy powinien mieć telefon z pakietem danych do przesłania koledze
    > dzwonka lub zdjęcia, no i BT jest przecież zbędny.

    BT jest niezbędne: do 'ucha' do auta i np do tomtomowego traffica....

  • 68. Data: 2013-04-18 11:04:03
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2013 09:00:32 +0200, Chris wrote:

    > Mam NAS podpięty pod napęd BD z DLNA a TV służy mi też jako duży
    > wyświetlacz.

    No ale to, że dołożyłeś skrzynkę nie znaczy, że ta funcjonalność w samym
    TV jest ,,zbednym wodotryskiem'', prawda? :-)

  • 69. Data: 2013-04-18 13:18:10
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > No ale to, że dołożyłeś skrzynkę nie znaczy, że ta funcjonalność w samym
    > TV jest ,,zbednym wodotryskiem'', prawda? :-)

    Tylko że po co mi TV z bajerami który nie ma napędu BD :) dla tego skrzynkę
    i tak muszę dołożyć obojęteni czy to model za 1000 czy za 10.000 z
    wodotryskami :)

  • 70. Data: 2013-04-18 13:30:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie mam TV z WiFi :) uważam że to są zbędne wodotryski.

    Nie musi być TV z wifi, może być z LAN przez kabelek połączony...
    Teraz telewizory Samsunga mają wewnątrz tzw. "SmartHub"
    w którym są aplikacje takie jak webbrowser czy też netflix, hulu plus...

> [...]
    > A tak na serio to dwa piloty są u rodziców, niestety wiek już nie ten
    > więc lepiej niech mają dwa żeby nie biegać (lol) po mieszkaniu.

    Jasne, jasne... :-)
    Ale dałeś to jako powód dla którego warto Tobie kupić S4.

    > Dla tego mam dwa dla backupu :):):):)

    > Zamawiam w internetowych :)

    No to czekasz na wysyłkę... :-P

    > Ja prawie nie oglądam TV, oglądam w sumie tylko jakieś discovery, NG itp.
    > ranbo przed wyjściem z domu odpalam TVN24 dla informacji oraz prognozy
    > pogody. Nie oglądam żadnych seriali, do filmów mam internet albo BD.

    No to rozwiązaliśmy problem pilota :-) Niepotrzebny.

> [...]
    > drogie są Logitecha a te niestety kosztują :( kiedyś miałem harmony ale że
    > TV "JA" prawie nie oglądam więc jest mi zbędny.

    Co to znaczy obsługa jest poza ergonomią?
    Jedyną rzeczą jaką różnią się od dedykowanego do TV pilota to że
    mają dedykowany guziki TV, DVD, SAT przełączający inne guziki w
    tryb TV, playera, satelity i wtedy guziki numeryczne działają albo
    jako przełacznik kanałów na TV albo ścieżek na CD/DVD albo kanałów
    na odbiorniku SAT. Bardziej ergonomiczne niż 4 osobne piloty w 4 rękach.
    Piloty Logitecha, te harmony, przydają się jak ktoś ma skomplikowane
    konfiguracje kina domowego zbudowane z klocków różnych film,
    gdzie do np. oglądania TV trzeba włączyć TV, włączyć wzmacniacz hifi,
    przełączyć wzmacniacz na źróło z TV a TY nacisną wyciszenie "mute".
    I pilot ma wtedy "wiedzieć" że jak ściszasz TV to ma wysłać ściszanie
    do wzmacniacza hifi a nie do TV...
    W pilocie Harmony możesz tą całą sekwencję ukryć pod jednym guzikiem.
    Ale do prostszych konfiguracji gdzie ktoś ma w domu po prostu TV i DVD
    od innych producentów (więc pilot of TV nie steruje DVD) załatwia sprawę
    taki pilot uniwersalny za raptem $6 jaki pokazałem na obrazkach wyżej.