  • 1. Data: 2013-03-15 01:09:41
    Temat: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: atm <...@v...pl>

    W koncu inna prezentacja niz to co od lat proponuje Apple - zadnych
    slupkow, wykresow i wmawiania jaka jest sie cudowna firma. W przyjemny
    "przedstawieniowy" sposob podane nowe ficzery, ktorych jest bez liku.
    Sam telefon niestety wciaz ciagnie linie wzornicza S3 ale moze w nowych
    materialach bedzie to ok gdy wezmie sie telefon do reki. Spojrzalem
    teraz na wymiary - pomimo nice wiekszego wyswietlacza od S3 nowy telefon
    jest nieco mniejszy i lzejszy. Wieksza jest rowniez bateria (choc ta
    dodatkowa pojemnosc pewnie w sporej czesci zje wyswietlacz i dodatkowe
    czujniki). Podsumowujac, obawiam sie, ze konkurencja nie bedzie miala
    lekkiego zycia.
    http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-galaxy-s-
    4-whats-changed/
    Podaoba mi sie rowniez polityka Samsunga zwiazana z ostatnimi
    update'ami. S2 dostal nowa wersje Androida, podobno niebawem ma byc
    jeszcze jedna aktualizacja. Przy okazji zostal zaopatrzony w kilka
    funkcji z S3. Natomiast S4 otrzymal najnowsza wersje systemu i zupelnie
    nowy wachlarz funkcji.

  • 2. Data: 2013-03-15 01:13:16
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: atm <...@v...pl>

    Jak sie chce mozna tez zachowac wymienna baterie i slot kart microSD:
    http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-galaxy-s-
    4-preview/

  • 3. Data: 2013-03-15 09:36:36
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > S2 dostal nowa wersje Androida, podobno niebawem ma byc jeszcze jedna
    > aktualizacja. Przy okazji zostal zaopatrzony w kilka

    Kiedy w PL bedzie dostepny? i czy wie ktos jaka cena?

  • 4. Data: 2013-03-15 11:39:39
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.03.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:
    > Jak sie chce mozna tez zachowac wymienna baterie i slot kart microSD:
    > http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-galaxy-s-
    4-preview/

    Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.
    szkoda że reszta się nie chce uczyć...

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 5. Data: 2013-03-15 11:58:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kakmar nabazgrał(a):

    4-preview/
    > Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.
    > szkoda że reszta się nie chce uczyć...

    Teraz pozostaje pytanie SGS4 czy Xperia Z ....

  • 6. Data: 2013-03-15 12:02:10
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 15 Mar 2013 10:39:39 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.

    a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie?
    Ze telefon może robić za pilota?
    Coś jeszcze?

  • 7. Data: 2013-03-15 12:13:47
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    qrt nabazgrał(a):

    > a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie?
    > Ze telefon może robić za pilota?
    > Coś jeszcze?

    I właśnie o to chodzi bo zamiast 4-5 pilotów masz jeden tel który zastępuje
    all

  • 8. Data: 2013-03-15 12:24:27
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-15 11:58, Chris wrote:
    > kakmar nabazgrał(a):

    > Teraz pozostaje pytanie SGS4 czy Xperia Z ....

    Tez o tym myslalem. Z jednej strony kusi wodoszczelnosc, z drugiej w tej
    klasy urzadzeniu jest ona dosc zbedna. Do lasu biore Defy, ktora moge
    utopic i nie bedzie placzu.
    Zetka wg mnie jest sporo ladniejsza od S4, aktualizacje jednak sa po
    stronie Samsunga.
    To co mnie naprawde zniecheca do Xperii Z to wyswietlacz, wyglada na to
    ze ma slabe katy:
    http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z-screen-
    comparison-more-camera-samples-emerge_id38887#2-
    Niektorzy dopatruja sie jeszcze innej wady - roznej jakosci paneli na
    Europe i Japonie:
    http://www.gsmmaniak.pl/186600/xperia-porownanie-wys
    wietlaczy-europejskiej-japonskiej-wersji/
    Cos wydaje sie w tym byc, nie sugerowalbym sie jednak szaroscia dolnej
    belki, ktora jest chyba po prostu szara a nie czarna.

  • 9. Data: 2013-03-15 12:55:24
    Od: atm <...@v...pl>

    Wczorajsza prezentacja:
    http://www.engadget.com/2013/03/14/relive-samsung-un
    packed-2013-and-the-launch-of-the-galaxy-s-4-i/

  • 10. Data: 2013-03-15 12:59:39
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie?
    > Ze telefon może robić za pilota?
    > Coś jeszcze?

    ja akurat mam wszystko samsunga u siebie, wystarczy
    aplikacja na androida, ja u siebie akurat posiadam 3 tv samsunga, i mamy
    i9300 oraz i 9100, przez siec wifi sterowac mozna naszymi TV, w salonie i
    jak w kuchni czy w biurze.

    telefonem mozna wlaczyc alarm, wylaczc tv (niestety właczyc sie nie da)
    podlagac kamery itp