  • 81. Data: 2013-04-18 15:54:31
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Ale ja dalej nie rozumiem -- funkcjonalnosc w skrzyneczce jak jest, to
    > jest ok, jak jest w TV -- jest ,,zbednym wodotryskiem'', tak?

    W BD jest przy okazji i nie zawyża wartości o XX % tak jak w TV. Model
    powiedzmy 40" Samsunga bez "wodotrysku" 2000zł z "wodotryskami" 4000zł ...
    sorry nie widzę potrzeby dopłacać 2x tyle żeby mieć YT w TV.

    Szybki przykład od na z cennika:
    Telewizor 42" LED SAMSUNG UE42F5000 (100Hz) 1 599,00 PLN NETTO
    Telewizor 42" LED SAMSUNG UE42F5500 (SmartTV) 1 889,00 PLN NETTO

    I to nie jest najwyższy model tylko średnio/tania półka gdzie seria
    7000/8000

  • 82. Data: 2013-04-18 16:09:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2013 15:54:31 +0200, Chris wrote:
    > W BD jest przy okazji i nie zawyża wartości o XX % tak jak w TV.

    To nie jest ,,zbedne'', tylko ,,za drogie'' :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 83. Data: 2013-04-18 16:11:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2013 14:22:49 +0200, Chris wrote:
    > W czasie reklam zmienim kanały :)

    Reklam? Ponoc Twoj TV to tez tylko duzy wyswietlacz? :-)

  • 84. Data: 2013-04-18 16:55:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-18 16:11, Michal Tyrala pisze:
    > W czasie reklam zmienim kanały:)

    A na każdym kanale w tym samym czasie też reklama :D

    --
    animka

  • 85. Data: 2013-04-18 21:33:50
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Tomuś, który TV ma IdDA? :-)

    Nie wysilaj się, już większego idioty z siebie nie zrobisz. Szkoda czasu.
    Wygrałeś zawody z zeszłym roku na dwa kolejne.

  • 86. Data: 2013-04-19 08:55:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > To nie jest ,,zbedne'', tylko ,,za drogie'' :-)

    Tu się zgodzę w 100%

  • 87. Data: 2013-04-19 08:56:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > A na każdym kanale w tym samym czasie też reklama :D

    W przerwie meczu zmieniam kanał :P

  • 88. Data: 2013-04-19 16:38:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko wiesz - ostatnio Newsweeka mozna kupic z plyta Skyfall.
    > Nie wiem za ile ... ale mysle ze ok 8$ :-)
    > I mozna sobie ladna biblioteczke skompletowac, bez placenia 8$ co miesiac.
    >
    > ale ile to od premiery uplynelo ? Pol roku ? Kino tez do lamusa ... teraz
    > sie zaprosi dziewczyne do Starbugsa, odpali ipada ... :-)

    Problem z "kompletowaniem biblioteczki" jest taki ze rocznie wychodzi setki
    filmow i wszystki nie kupisz - na netfliksie mozesz po 10 minutach
    ogladania zdecydowac ze film jest nudny i puscic sobie inny. Nic Cie to
    wiecej nie kosztuje...

    Jest jeszcze jedna kwestia: ile razy ogladasz ten sam film? Ja przestalem
    kupowac filmy bo mam taka nature ze po pierwszym obejrzeniu juz film mnie
    srednio ciekawi aby motywowac do ponownej projekcji... Moze za 5-10 lat jak
    zapomne fabule... Zwykle ogladam film jeden raz i to wszystko - zbędna
    inwestycja a miejsce w domu trzeba przeznaczyć na "biblioteke" plyt BD czy
    DVD ktore obejrzysz raz a potem beda sie kurzyc "bo szkoda wyrzucic".

    Ja sobie wyobrażam śmierć nośników optycznych bardzo wnet... Nie znam
    statystyk sprzedaży DVD/BD ale gdybym miał zgadywać to powiedziałbym że
    lecą łeb na szyję bo ludzie przesiadają się na online streaming z Netflix i
    Hulu Plus.

    Jest jeszcze jeden trend jaki obserwuję - młodzi ludzie zastępują
    "oglądanie TV" całkowicie laptopami... Serwis Hulu właśnie udostępnia
    programy telewizyjne z kablówki przez internet. Zamiast płacic za kablówkę
    oglądasz TV przez internet... I puszczasz co chcesz kiedy chcesz z kanalu
    jaki chcesz wtedy gdy masz czas i ochote. Stare podejscie gdzie byles zdany
    na to co emituje kablowka i najwyzej nagrac sobie cos mogles na DVR cz Tivo
    ogchodzi powoli do lamusa - młodzi ludzie mogą byc w krótce w 100%
    przełączeni z radia FM i TV czy wypożyczalni filmów na internet.
    Tak to przynajmniej wygląda z mojego punktu widzenia, a siedzę na
    zachodnich przedmieściach ogromnego miasta w USA od 15 lat...

  • 89. Data: 2013-04-19 16:38:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlaczego ma nie dzialac ?
    > przesylalem z SE, przesylalem z Nokia, i tylko Android jest swietszy od Jobsa :-)
    >
    > Fakt ze to od poczatku bylo w BT jakos niedorobione ...

    I do tego wrodzonego niedorobienia sie odnosilem w poprzedniej
    wypowiedzi...

  • 90. Data: 2013-04-19 18:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Problem z "kompletowaniem biblioteczki" jest taki ze rocznie wychodzi
    >setki
    >filmow i wszystki nie kupisz - na netfliksie mozesz po 10 minutach

    Nawet nie mam zamiaru :-)

    >ogladania zdecydowac ze film jest nudny i puscic sobie inny. Nic Cie
    >wiecej nie kosztuje...

    Tylko te 8$ co miesiac. OK, za kablowke place wiecej, o abonamencie
    rtv nie wspominajac.
    Tylko tak wkurza mnie gdy korzystam rzadko, a placic trzeba regularnie
    :-)

> [...]
    >mnie
    >srednio ciekawi aby motywowac do ponownej projekcji...

    Jak dobry, to lubie obejrzec raz drugi, trzeci, czwarty.
    Przy kilkuset pozycjach to nawet nie jest zbyt czesto :-)

> [...]
    >BD czy
    >DVD ktore obejrzysz raz a potem beda sie kurzyc "bo szkoda wyrzucic".

    Na szczescie setka nie zajmuje duzo miejsca :-)

> [...]
    >że
    >lecą łeb na szyję bo ludzie przesiadają się na online streaming z

    Tak smierc to nie, ale mozliwe ze sprzedaz istotnie spadnie.

    >Jest jeszcze jeden trend jaki obserwuję - młodzi ludzie zastępują
    >"oglądanie TV" całkowicie laptopami... Serwis Hulu właśnie udostępnia

    Ale w w sensie ze z duzego ekranu na maly, czy ze kablowki na
    streaming, czy ze programu stacyjnego na wlasny wybor tresci ?

> [...]
    >ogchodzi powoli do lamusa - młodzi ludzie mogą byc w krótce w 100%
    >przełączeni z radia FM i TV czy wypożyczalni filmów na internet.

    No owszem.
    Aczkolwiek ... no, to ciekawe doswiadczenie socjologiczne bedzie.
    Bo w tym programie to jednak ktos dokonywal za ciebie wyboru tresci.
    Podobalo sie, nie podobalo - ale nie musiales sam szukac.

    No a druga sprawa to kanaly informacyjne - ludzie z nich zrezygnuja ?
    przejma portale ? Google ? facebook ?
    A gdzie sie beda politycy i firmy reklamowac ? :-)
    Przy okazji sportu ?

    U nas na razie operatorzy najchetniej dostarcza trzy rzeczy -
    telewizje, telefon i internet, oczywiscie za drobna oplata :-)

    >Tak to przynajmniej wygląda z mojego punktu widzenia, a siedzę na
    >zachodnich przedmieściach ogromnego miasta w USA od 15 lat...

    A 15 lat temu z wielka pompa i sukcesem wchodzila tam na rynek cyfrowa
    telewizja satelitarna :-)

    J.