  • 1. Data: 2009-04-14 10:08:57
    Temat: Fuji F200EXR - test
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mam mieszane uczucia, co do nowej matrycy Fuji. Wydaje mi się, że mimo
    wszystko rozwiązanie z większymi i mniejszymi pikselami jest lepsze.
    http://www.dcresource.com/reviews/fuji/finepix_f200e
    xr-review/index.shtml#dr_test

    A tutaj zestawiłem zdjęcia z powyższej recenzji pokazujące zakres
    dynamiczny od DR100% do DR800%
    http://images39.fotosik.pl/99/e496331d2da019d8.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2009-04-14 10:29:27
    Temat: Re: Fuji F200EXR - test
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Mam mieszane uczucia, co do nowej matrycy Fuji. Wydaje mi się, że mimo
    > wszystko rozwiązanie z większymi i mniejszymi pikselami jest lepsze.
> [...]

    Prawdziwym problemem tego aparatu jest brak rawów...
    Zupełnie nie rozumiem co im strzeliło do głowy żeby go tak wykastrować nie
    dając dodatkowo bardziej rozbudowanego modelu.

  • 3. Data: 2009-04-14 10:32:54
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
> [...]
    > Zupełnie nie rozumiem co im strzeliło do głowy żeby go tak wykastrować nie
    > dając dodatkowo bardziej rozbudowanego modelu.

    Może wstawią taką matrycę 2/3" z rawem do następcy Fuji S100fs??? Byłby
    godnym następcą dawno zapomnianego Fuji S20Pro.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-04-14 10:38:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Może wstawią taką matrycę 2/3" z rawem do następcy Fuji S100fs???

    I pewnie będzie wielkości i w cenie normalnej lustrzanki...

  • 5. Data: 2009-04-14 10:51:00
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:29:27 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze "Paweł W.":

    xr-review/index.shtml#dr_test

    > Prawdziwym problemem tego aparatu jest brak rawów...
    > Zupełnie nie rozumiem co im strzeliło do głowy żeby go tak wykastrować

    przecież wystarczy na niego popatrzeć - to typowo amatorski model. Nie
    przypominam sobie zadnego apartu co to miał by RAW a nie miał sanek do
    lampy.

    > nie dając dodatkowo bardziej rozbudowanego modelu.

    a tego to już nie wiem.

    --
    www.warszawski.info

  • 6. Data: 2009-04-14 10:57:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

    > przecież wystarczy na niego popatrzeć - to typowo amatorski model. Nie
    > przypominam sobie zadnego apartu co to miał by RAW a nie miał sanek do
    > lampy.

    Panasonic DMC-FZ8

  • 7. Data: 2009-04-14 15:28:17
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ...::QRT::... napisał:

    > przecież wystarczy na niego popatrzeć - to typowo amatorski model. Nie
    > przypominam sobie zadnego apartu co to miał by RAW a nie miał sanek do
    > lampy.

    Fuji s6500fd (gdzieniegdzie znany jako s6000fd).

    m.
    --
    Nie uniknie się grzechu w gadulstwie,
    kto ostrożny w języku -- jest mądry. Prz 10, 19

  • 8. Data: 2009-04-14 15:28:39
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 14 of Apr 2009 12:57, Agent wrote:

    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

    http://www.dcresource.com/reviews/fuji/finepix_f200e
    xr-review/index.shtml#dr_test

    > Panasonic DMC-FZ8

    O klasę niższy od niego Kodak Z612 ma RAWy.
    Ale FZ7 już nie ma i to jego drugi grzech po szumach od 100 ISO.

    --
    nb

  • 9. Data: 2009-04-14 17:36:32
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Taka była zawzięta dyskusja, jak Fuji ogłosił nowy typ matrycy, a teraz
    taka cisza.

    ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-04-14 19:27:11
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:
    > I pewnie będzie wielkości i w cenie normalnej lustrzanki...

    I podobnie jak F100fs będzie miał obraz składający się z głównie z
    aberracji chromatycznych :-(. Mam stare Fuji F10 i już po samym
    usunięciu AC bardzo poprawia się kolorystyka zdjęć. Jak zobaczyłem
    testy, to mi F100fs od razu wywietrzał. Mnie przynajmniej bardzo to razi.
    Maciek