  • 1. Data: 2009-04-14 08:13:38
    Temat: Aparat do ok 600 zl, prosze o porade
    Od: lucgfx <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukam dla pewnej osoby w miare fajnego aparatu kompaktowego w podanej
    cenie. W lustrzankach przynajmniej canona sie w miare orientuje, ale w
    aktualnej ofercie kompaktow nie za bardzo. Czy drodzy grupowicze moga mi
    pomoc, na jakie modele ewentualnie zwrocic uwage?

    Aktualnie rozwazalem dwa modele:
    Sony DSC-H10 - w miare fajny obiektyw
    Canon PowerShot A590IS - jak na tani kompakt, posiada mozliwosc manuala,
    nowsze kompakty canona tego nie posiadaja

    Co prawda A590 ma mniejszy zakres ogniskowej niz sony, ale wydaje mi sie
    (subiektywnie po samplach) iz zdjecia z canona wygladaja lepiej.

    Pozdrawiam.
    /Łukasz

  • 2. Data: 2009-04-14 09:16:06
    Temat: Re: Aparat do ok 600 zl, prosze o porade
    Od: Drozu <s...@o...pl>

    lucgfx pisze:
> [...]
    >
    > Co prawda A590 ma mniejszy zakres ogniskowej niz sony, ale wydaje mi sie
    > (subiektywnie po samplach) iz zdjecia z canona wygladaja lepiej.

    Ja poza lustrzanką zawsze mam w kieszeni Canona Ixusa 80 IS... Wielkość
    telefonu a zdjęcia na prawdę super!