  • 1. Data: 2009-04-14 08:46:37
    Temat: Alternatywa dla SX110 IS
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! B. proszę Was o komentarz i alternatywę dla Canona SX110 IS w cenie
    700-800 zł. Z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2009-04-26 18:50:36
    Temat: Re: Alternatywa dla SX110 IS
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! B. proszę Was o komentarz i alternatywę dla Canona SX110 IS w
    > cenie 700-800 zł. Z góry dziękuję!

    Hmmm... nie ma alternatywy? :) Poproszę o parę zdań Pozdrowionka

  • 3. Data: 2009-04-27 06:53:46
    Od: "J." <j...@i...pl>

    > Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hmmm... nie ma alternatywy? :)  Poproszę o parę zdań

    Aby ktos Ci sensownie odpowiedział, musisz napisać, jakie cechy są dla Ciebie
    ważne w aparacie. Bo inaczej to wróżenie z fusów. Ewentualnie można co
    najwyżej porównać tego Canona z innym aparatem o maksymalnie zbliżonych
    cechach. No i tu w zasadzie ja znam [ale nie jestem żadnym ekspertem, więc to
    tylko moja b. subiektywna opinia] jeden podobny model, Sony H ileś tam , tylko
    ten ma ciemniejszy obiektyw i mniej praktyczny zakres ogniskowych, bo 38-
    380mm, a nie 36-360 jak ten Canon. Oba mają też tryby manualne i priorytety,
    do zabawy w bardziej zaawansowane foto. Generalnie b. podobne. Ja bym z nich
    wybrał własnie tego Canona [ze względu na wspomniane róznice co do obiektywu],
    ale mogą być inne istotne kryteria, które akurat pominąłem z braku lepszej
    znajomosci obu modeli. Spróbuj znaleźć jakies kompleksowe porównanie tych 2
    aparatów w sieci. Na stronach z recenzjami aparatów są porównywarki,np.
    dpreview ma coś takiego
    Pozdrawiam
    -J.