  • 11. Data: 2011-05-23 19:43:15
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: "Ktoś" <m...@k...com>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4dda5891$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > Moja wina nie ulega wątpliwości - ostro pałowałem w terenie niezwykle
    > gęsto zabudowanym. Wprawdzie w obu przypadkach w czasie przejazdu żywego
    > ducha nie widziałem, ale jakiś zasrany kot z krzaków mógł wyskoczyć. A
    > nie. Nawet krzaki tam chyba nie rosły. W każdym razie kajam się. Gdybym
    > trafił na Policję, to pewnie pogroziliby mi palcem, ale trafiłem na
    > bezduszny fotoradar, w dodatku z ustawionym minimalnym progiem
    > dopuszczalnej prędkości (albo zgoła poniżej, biorąc pod uwagę informację
    > znalezioną w necie, że do kogoś wysłali mandat na 0 zł za 43/50 ;-)).

    Witam,
    Z kiedy jest to wykrocznie? Jesli po ostatniej nowelizacji ze stycznia 2011
    to niech SM w Kobylnicy wskaże akt wykonawczy do art. 129 h punkt 5 ustawy
    Prawo o ruchu drogowym na podstawie którego wykonała zdjęcie. Jak patrzyłem
    w piatek, stosowne rozporządznei jest aktualnie w konsultacjach
    międzyresortowych. A jesli sprzed nowelizacji to ciężko im będzie uzasadnić,
    że ponad 5 miesięcy odczytywali zawarośc pamięci fotoradaru.
    Pzdr
    koshy

  • 12. Data: 2011-05-23 19:51:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    >W dniu 2011-05-23 16:39, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Nie wiem czy całe i czy chodzi o zarabianie na turystach, ale w
    > wielu

    W Wejherowie tez dorabiaja :-)

    > miejscach jest dostatek fotoradarów. Zabudowany to 50km/h i tyle,
    > jak ktoś chce szybciej to płaci frycowe. Można się przyzwyczaić.

    Albo detektory podrozeja :-)

    > Cały system w końcu wdrożą i zrobi się normalniej. Ile tu jeszcze
    > narzekań będzie i w mediach różnych opowieści.

    ITD zabraknie pieniedzy :-)

    > Szczerze wątpię, choć nie wiem jak w świetle obecnych przepisów
    > te
    > pomiary mają wyglądać :)

    A tu nie o pomiary chodzi, tylko o konto bankowe. Sad podaje swoje
    .. i to chyba nie wplywa do budzetu gminy.

    J.

  • 13. Data: 2011-05-23 20:05:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Zabudowany to 50km/h i tyle, jak
    > ktoś chce szybciej to płaci frycowe. Można się przyzwyczaić.

    Do stania w kolejce po srajtaśmę albo do pałowania przez zomo tez można
    się przyzwyczaić. Niektórzy tak się przyzwyczaili, że teraz za tym
    tęsknią. Tylko to ma być argument na co?

    > Cały system w końcu wdrożą i zrobi się normalniej. Ile tu jeszcze
    > narzekań będzie i w mediach różnych opowieści.

    Część moich znajomych już od dawna ma roletki. ;-)

  • 14. Data: 2011-05-23 20:12:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 19:51, J.F. pisze:

    > W Wejherowie tez dorabiaja :-)

    Być może - osobiście częściej bywam w części zachodniej i tam też
    tego dostatek. Sporo również turystów z niemieckimi (i nie tylko)
    rejestracjami, więc domniemane dochody zdają się być sporo
    pomniejszone w teorii, ponieważ zazwyczaj wolno jeżdżą po
    zabudowanym, a nawet jak fotkę cykną to nic im z tego.
    Zresztą w ogóle mnie to nie dziwi, skoro spotykam to każdego
    dnia w różnych miejscach i z różnym natężeniem.

    > Albo detektory podrozeja :-)

    Jakie detektory masz na myśli? Reagujące na SM? ;)

    > ITD zabraknie pieniedzy :-)

    Nie zabraknie - wezmą kredyt. Doświadczenie krajów zachodnich mówi, że
    to doskonała maszynka do poprawienia bezpieczeństwa i do robienia
    pieniędzy. Kiedyś tutaj podawałem ile Francja ma dochodu rocznie
    z tego patentu. Policjanci mogą wykonywać pożyteczniejszą pracę,
    a system sam nie tylko sam finansuje, ale przynosi dochód, z
    którego można przeznaczyć na kolejne elementy bezpieczeństwa/jakości
    w ruchu drogowym. To działa.

    > A tu nie o pomiary chodzi, tylko o konto bankowe. Sad podaje swoje .. i
    > to chyba nie wplywa do budzetu gminy.

    W szczegółach nie wiem jak to wygląda, ale nie sądzę by to był jakiś
    problem dla SM.

  • 15. Data: 2011-05-23 20:30:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 20:05, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Do stania w kolejce po srajtaśmę albo do pałowania przez zomo tez można
    > się przyzwyczaić.

    Kolejny z argumentacją z PRL-u i pewnie z podobną wiedzą jak to było
    w tamtych czasach :)

    > Niektórzy tak się przyzwyczaili, że teraz za tym
    > tęsknią.

    Mówisz? Jakoś nie zauważam, by ktokolwiek tęsknił za kolejkami,
    choć kretyńskie wykupywanie cukru zauważyłem. Zresztą podobnie
    jak dzikie tłumy w marketach przed weekendem o jeden dzień
    dłuższym - wojna jakaś?

    > Tylko to ma być argument na co?

    Nie wiem, nie mam pojęcia o co Ci chodziło. Znaczy wiem, że Ci
    się nie podobają ograniczenia prędkości, fotoradary itd., ale
    zupełnie nie rozumiem, co mają do tego kolejki po papier toaletowy
    (ciesz się, że makulatury zbierać nie musiałeś) i ZOMO, które
    znasz pewnie z kolejnych opowieści.

    > Część moich znajomych już od dawna ma roletki. ;-)

    Jakoś mnie to nie dziwi, ale nie bój - z nimi też zrobią porządek.

  • 16. Data: 2011-05-23 21:30:17
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    W temacie fotoradarów - jak to jest ze statcjonarnymi fotoradarami (w
    słupach) wystawianymi przez Straż Miejską (a będącymi własnością firmy
    trzeciej) w myśl nowych przpisów. Jechałem sobie ostanio przez Bytom i za
    wiaduktem pomiędzy Karbiem a Centrum stoi sobie po prawej stronie na terenie
    BP czynny fotoradar. Wcześniej w ogóle nie ma tabliczki z informacja o
    pomiarze prędkości.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 17. Data: 2011-05-23 21:36:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Nie wiem, nie mam pojęcia o co Ci chodziło.

    Przetłumaczę na Twoje: do prawie każdej głupoty można się przyzwyczaić,
    no i co z tego?

  • 18. Data: 2011-05-23 21:40:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-23 14:52, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Właśnie przyszły pamiątkowe zdjęcia z wyjazdu do Słupska: 63/50 i 61/50.
    ty bandyto... :D

  • 19. Data: 2011-05-23 21:41:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 23 May 2011 20:12:54 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > a system sam nie tylko sam finansuje, ale przynosi dochód, z
    > którego można przeznaczyć na kolejne elementy bezpieczeństwa/jakości
    > w ruchu drogowym. To działa.

    Wiara czyni cuda. Ale w Bulandzie tych cudów wystarczy do
    pisania kolejnych dupochronów, stawiania kolejnych znaków i
    malowania kolejnych ciągłych. Prędzej mi kaktus na dupie
    wyrośnie, niż zobaczę jakieś prace, które poprawią płynność i
    przepustowość, na większą skalę. Może czas przestać się pieprzyć
    w znakowanie i ogłosić 50 w całym kraju?

    r.

  • 20. Data: 2011-05-23 21:43:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 21:36, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Przetłumaczę na Twoje: do prawie każdej głupoty można się przyzwyczaić,
    > no i co z tego?

    Ano nic - słabo Ci idzie trollowanie.