  • 21. Data: 2011-05-23 21:57:56
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 18:59, venioo pisze:
    > Sprawdz dokladnie, czy na przyslanych dokumentach jest dokladnie podana
    > podstawa prawna, czy zostawili wykropkowane pole w miejscu na paragraf.
    Wszystko jest na miejscu. Mają automat, który im to wypełnia.

    Maciek

  • 22. Data: 2011-05-23 21:59:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 19:43, Ktoś pisze:
    > Z kiedy jest to wykrocznie? Jesli po ostatniej nowelizacji ze stycznia 2011
    > to niech SM w Kobylnicy wskaże akt wykonawczy do art. 129 h punkt 5 ustawy
    > Prawo o ruchu drogowym na podstawie którego wykonała zdjęcie. Jak patrzyłem
    > w piatek, stosowne rozporządznei jest aktualnie w konsultacjach
    > międzyresortowych. A jesli sprzed nowelizacji to ciężko im będzie uzasadnić,
    > że ponad 5 miesięcy odczytywali zawarośc pamięci fotoradaru.
    Wykroczenie jest świeżutkie, z początku maja, więc działają można
    powiedzieć ekspresowo. Właśnie o te przepisy wykonawcze mi chodzi, bo
    tak coś czytam na ten temat, tylko jak to w internecie - ciężko
    stwierdzić co jest najaktualniejsze :-)

    Maciek

  • 23. Data: 2011-05-23 22:05:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 21:40, megrims pisze:
    > ty bandyto... :D
    Firmowe kombi full obciążone, 90 kucyków, załączona klima, to i można
    poszaleć :->

    Maciek

  • 24. Data: 2011-05-23 22:11:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 21:41, Robert Rędziak pisze:

    > Wiara czyni cuda. Ale w Bulandzie tych cudów wystarczy do
    > pisania kolejnych dupochronów, stawiania kolejnych znaków i
    > malowania kolejnych ciągłych. Prędzej mi kaktus na dupie
    > wyrośnie, niż zobaczę jakieś prace, które poprawią płynność i
    > przepustowość, na większą skalę. Może czas przestać się pieprzyć
    > w znakowanie i ogłosić 50 w całym kraju?

    Wiesz, skoro takie systemy działają w innych krajach to dlaczego
    miałyby nie działać w Polsce? Faktem jest, że kombinują z tym od
    dawna, ponieważ system jest niezależny od przynależności partyjnej
    itd.

  • 25. Data: 2011-05-23 22:22:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 23 May 2011 22:11:34 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > miałyby nie działać w Polsce? Faktem jest, że kombinują z tym od
    > dawna, ponieważ system jest niezależny od przynależności partyjnej

    Dlatego, że u nas kierowca służy do dojenia. A jak już coś
    powstaje, to jest to koszmarek na miarę DK2: dwa pasy plus
    wysepki zamiast 2+1, czy osłupkowanej DK8. Fachowcy kosztują,
    więc żaden zbyt długo się nie utrzyma na państwowej posadce
    (jeśli w ogóle będzie chciał ją brać pod uwagę), poza tym miotła
    wyborcza regularnie czyści ,,element nieprawomyślny'', więc na
    stołkach zostają same miernoty. I te miernoty potem myślą, oj
    żeby im ten rozum odebrało...

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2011-05-23 22:23:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <f...@p...com> wrote:

> [...]

    Dlatego, że u nas kierowca służy do dojenia. A jak już coś
    powstaje, to jest to koszmarek na miarę DK2 -- dwa pasy plus
    setki wysepek zamiast 2+1; czy osłupkowanej DK8. Fachowcy

  • 27. Data: 2011-05-23 22:34:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 22:05, Maciek pisze:
    > Firmowe kombi full obciążone, 90 kucyków, załączona klima, to i można
    > poszaleć :->

    Jeszcze pewnie paliwo typu gPower z ktorejs z "firmowych" stacji i
    podtlenek LPG :D
    Zazdroszcze koledze... uUUUu wypasss, tez by mnie kusilo, zeby tak
    wariowac ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 28. Data: 2011-05-23 22:37:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 22:23, Robert Rędziak pisze:

    > Dlatego, że u nas kierowca służy do dojenia.

    O słodka naiwności - myślisz, że tylko w Polsce? Myślisz, że
    tylko kierowca?

    > A jak już coś
    > powstaje, to jest to koszmarek na miarę DK2 -- dwa pasy plus
    > setki wysepek zamiast 2+1; czy osłupkowanej DK8.

    A co chcesz od DK8? Jeździ się przyzwoicie i lepiej niż 10 lat
    temu. 2+1 są, ale w terenach górzystych. DK2 na jakim odcinku?

> [...]
    > tym miotła wyborcza regularnie czyści ,,element
    > nieprawomyślny'', więc na stołkach zostają same miernoty.

    No widzisz, a taki system automatyczny jest odporny na wiatry
    polityczne i różne miernoty.

    > I te
    > miernoty potem myślą, oj żeby im ten rozum odebrało...

    Masz pole do popisu (nie Ty jeden oczywiście) - weszła ostatnio
    ustawa, która określa konsekwencje finansowe dla urzędników
    za podejmowanie złych decyzji oraz za unikanie podejmowania decyzji.
    Wiele lat na to czekaliśmy - może w końcu powoli czas na normalność?

  • 29. Data: 2011-05-23 22:38:31
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 22:11, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > miałyby nie działać w Polsce? Faktem jest, że kombinują z tym od
    > dawna, ponieważ system jest niezależny od przynależności partyjnej

    Od 20 lat juz poprawiaja, tylko tej poprawy jakos nie widac
    (przynajmniej nieadekwatnie do dojonej kasy na kazdym kroku) - a Ty
    jeszcze w to wierzysz?
    A odpowiadając na Twoje pytanie, zacytuje klasyka:
    "Bo to Polska, nie elegancja Francja..." :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 30. Data: 2011-05-23 23:01:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-23 22:38, venioo pisze:

    > Od 20 lat juz poprawiaja, tylko tej poprawy jakos nie widac
    > (przynajmniej nieadekwatnie do dojonej kasy na kazdym kroku) - a Ty
    > jeszcze w to wierzysz?

    ~20 lat to minęło od końca PRL-u. Zmian mogą nie widzieć ci, którzy
    PRL znają w sumie z opowieści, a nie ludzie, którzy mieli okazję żyć
    w tym systemie i mieli świadomość jak wygląda/ła rzeczywistość - nie
    tylko w PRL. To nie jest kwestia wiary, tylko faktów. Zresztą na co
    narzekasz? Miał rządzić pieniądz i gospodarka to rządzi. Tylko nie
    narzekaj na kolejne podatki...

    > A odpowiadając na Twoje pytanie, zacytuje klasyka:
    > "Bo to Polska, nie elegancja Francja..." :)

    Jaki to klasyk...