  • 1. Data: 2011-05-22 14:07:02
    Temat: Michelin PILOT PRIMACY - opinie
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy

    Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
    rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

  • 2. Data: 2011-05-22 20:49:02
    Temat: Re: Michelin PILOT PRIMACY - opinie
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy
    >
    > Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
    > rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

    Zbiera wysokie noty, ale bez rewelacji
    http://www.testopon.com/opony_do_samochodow_osobowyc
    h/michelin/pilot_primacy/index.html

    Sam osobiscie nie jezdzilem na nich.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-05-22 22:17:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-22 20:49, Adam Szewczak pisze:

    > Zbiera wysokie noty, ale bez rewelacji
    > http://www.testopon.com/opony_do_samochodow_osobowyc
    h/michelin/pilot_primacy/index.html

    Dlaczego bez rewelacji? Z tego co widzę, to są same rewelacje.

    Chyba, że wyciągamy średnią z takich ocen:

    Przyczepność na ośnieżonej nawierzchni: 0

    Kiedy to jest opona typowo letnia.

    Ponad to, patrzymy dalej (na drugiej stronie).. Komfort jazdy 2
    gwiazdki. Jakim cudem ktoś dał dwie gwiazdki testując 215/65/15? Nie
    wierzę w brak komfortu przy takim balonie.

    Za chwilę (na 4 stronie) mamy 5 gwiazdek w komforcie jazdy. Opona
    testowana to: 245 / 55 R17 ZR w BMW e65 735i.

    Więc może lepiej zmienić samochód jak się wystawia opinie o komforcie?

    Dla mnie takie testy są nic warte.

  • 4. Data: 2011-05-22 22:25:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Dlaczego bez rewelacji? Z tego co widzę, to są same rewelacje.
    Rewelacyjne jest tłumaczenie - ang. "Average" to po polsku "Słaba" ;-)
    (i nie, nie w kontekście jakości, ale kontekście średniej oceny).
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-05-22 22:33:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rewelacyjne jest tłumaczenie - ang. "Average" to po polsku "Słaba" ;-)
    > (i nie, nie w kontekście jakości, ale kontekście średniej oceny).

    Tlumaczenia pominmy bo to taka jakas miedzynarodowka i mam wrazenie ze
    ktos to z google tlumaczyl.

    Co do oceny przecietnej to napisalem tak bo srednia jest 2.06
    Jakby byla rewelacja to by sie zblizylo do 1 ;P

    A z takimi ocenami to po co przeplacac jak mozna kupic cos np z koncernu
    Michelin a nie pod ta marka ;)

    Ale po to jest na rynku tyle marek i modeli zeby kazdy wybral to co sobie
    chce.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2011-05-22 22:47:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tlumaczenia pominmy bo to taka jakas miedzynarodowka i mam wrazenie ze
    > ktos to z google tlumaczyl.

    Parę lat żyłem z tłumaczeń, więc w oczy mnie kole. A poza tym - prowadzą
    stronę po to, żeby potem ktoś kupił/zamówił na stronie reklamowanej w dolnej
    części ich strony - ciekawe ilu się zniechęci, nawet jak przy świetnej
    oponie wyskoczy "Słaba" ;-)

  • 7. Data: 2011-05-22 23:26:11
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > stronę po to, żeby potem ktoś kupił/zamówił na stronie reklamowanej w
    > dolnej części ich strony - ciekawe ilu się zniechęci, nawet jak przy

    Nawet nie zauwazylem do tej pory ze na dole jest reklama.
    Ale to jest reifendirect chyba jeden z najwiekszych niemieckich sklepow z
    oponami, fakt oni jakos niedawno zrobili oferte na Polske, ale ceny sa
    umowmy sie byle jakie. Chyba ze ktos potrzebuje egzotycznych rozmiarow to
    jak najbardziej.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-05-22 23:49:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
    > rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

    Ciężko wcisnąć taki duży rozmiar do napędu.

  • 9. Data: 2011-05-23 07:50:12
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy
    >
    > Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
    > rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

    Miałem w rozmiarze 205/55/16. Nie wiem co poprzedni właściciel z nimi robił
    (kupiłem je z autem) ale po 6 latach pojawiło sie pęknięcie gumy w tym
    cienkim rowku wzdłuż opony (4 szt.) i mimo że bieżnik był jeszcze ok opony
    wyrzuciłem.

  • 10. Data: 2011-05-23 08:32:29
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <> napisał w wiadomości ...
    > http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy
    >
    > Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
    > rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

    miałem dokładnie taki rozmiar w E32 740:
    dość poprawne ale bez żadnych rewelacji,
    osobiście polecam np. ContiSportContact 3
    - pod każdym względem lepsze od tych Michelinów

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz