    From: "Ktoś" <m...@k...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradary Kobylnica
    Date: Mon, 23 May 2011 19:43:15 +0200

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4dda5891$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Właśnie przyszły pamiątkowe zdjęcia z wyjazdu do Słupska: 63/50 i 61/50.
    > Moja wina nie ulega wątpliwości - ostro pałowałem w terenie niezwykle
    > gęsto zabudowanym. Wprawdzie w obu przypadkach w czasie przejazdu żywego
    > ducha nie widziałem, ale jakiś zasrany kot z krzaków mógł wyskoczyć. A
    > nie. Nawet krzaki tam chyba nie rosły. W każdym razie kajam się. Gdybym
    > trafił na Policję, to pewnie pogroziliby mi palcem, ale trafiłem na
    > bezduszny fotoradar, w dodatku z ustawionym minimalnym progiem
> [...]

    Witam,
    Z kiedy jest to wykrocznie? Jesli po ostatniej nowelizacji ze stycznia 2011
    to niech SM w Kobylnicy wskaże akt wykonawczy do art. 129 h punkt 5 ustawy
    Prawo o ruchu drogowym na podstawie którego wykonała zdjęcie. Jak patrzyłem
    w piatek, stosowne rozporządznei jest aktualnie w konsultacjach
    międzyresortowych. A jesli sprzed nowelizacji to ciężko im będzie uzasadnić,
    że ponad 5 miesięcy odczytywali zawarośc pamięci fotoradaru.
    Pzdr
    koshy