  • 11. Data: 2014-02-12 21:37:56
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 19:52, megrimsES pisze:

    > Wlasnie wypoczywam na terenie ES. Widzialem pare fotoradarów.
    > Wszystkie spalone. :) Czego i Państwu życzę.

    Najzabawniejsze, że nie znam nikogo, kto by z głębi serca potępił takie
    akcje.

    --
    MN

  • 12. Data: 2014-02-12 21:53:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 20:11, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Nawet jak miał 85/80, to na pewno nic nie przyjdzie.

    A skąd wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie wyszło
    mu z odbicia ponad 100 :)

    --
    anacron
    aba/

  • 13. Data: 2014-02-12 22:31:26
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 21:53:49 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > A skąd wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie wyszło
    >
    > mu z odbicia ponad 100 :)
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Jak by nie było kutasów co się migają na wszystkie sposoby od płacenia to jak by na
    zdjęciu było 100 i by przedstawił swoje zdjęcie z tej samej daty, godziny i miejsca
    to by sprawa była zakończona zanim się zaczęła. Zwyczajnie by uwierzyli i odpisali ze
    nie ma sprawy. Ale ze jest tutaj dostatecznie dużo kutasów bez honoru to jak
    przyjdzie że na ich zdjęciu jest 100 to będzie musiał się naszarpać.

  • 14. Data: 2014-02-12 22:58:35
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:
    > Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
    > strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
    > 80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
    > dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
    > Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
    > list motywacyjny. ;)

    Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem.
    Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

    --
    mk4

  • 15. Data: 2014-02-12 23:04:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 22:58:35 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:

    > Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem.
    >
    > Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.
    >

    > --
    >
    > mk4

    Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy ktoś nie gada przez telefon i walili fotki
    wszystkim.

  • 16. Data: 2014-02-12 23:06:05
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-12 23:04, k...@g...com wrote:

    > Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy ktoś nie gada przez telefon i walili
    fotki wszystkim.

    Zdjecia byly robione "z tylu" czyli przy oddalaniu od FR...

    W moim przypadku bylo juz wlasciwie ciemno i lekko padalo.

    --
    mk4

  • 17. Data: 2014-02-12 23:21:34
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-12 21:37, Marcin N pisze:

    > Najzabawniejsze, że nie znam nikogo, kto by z głębi serca potępił takie
    > akcje.

    To nie jest zabawne. To tragiczne. Poznaj więcej ludzi.

  • 18. Data: 2014-02-12 23:29:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy ktoś nie gada przez telefon i
    >walili fotki >wszystkim.

    ROTFL.

  • 19. Data: 2014-02-12 23:50:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    g> wrote:

    > Przy Wóycickiego też jest ITD :)

    Do kogo należy farma fotoradarów Ostrobramska/Fieldorfa?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2014-02-12 23:58:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Do kogo należy farma fotoradarów Ostrobramska/Fieldorfa?

    To SM tak jak farma przy Grojeckiej, Niepodleglosci i Sobieskiego.

    --
    Artur
    ZZR 1200