  • 1. Data: 2014-02-12 08:54:43
    Temat: Re: Laodwanie akumulatora przez prostownik
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie moge uruchomic auta - pewnie padl akumulator.
    > Pozyczylem od kumpla prostownik.
    > Mam tam kilka przyciskow wskazujacych na ile ma ladowac. 35, 45 mAh itd.
    >
    > Moj akumulator ma 43mAh.
    > Czy mam wcisnac przycisk ladowania na 35 czy 45 mAh? Ile to potrwa 5-9h?

    Resoraka nie mozesz odpalic ?

  • 3. Data: 2014-02-12 09:27:30
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 08:54, Sawesk pisze:
> [...]
    >
    > Moj akumulator ma 43mAh.
    > Czy mam wcisnac przycisk ladowania na 35 czy 45 mAh? Ile to potrwa 5-9h?
    Zamiast tracić czas na pisanie po grupach podłącz i niech już ładuje.
    Chcesz ładować do pełna, czy tylko tyle, żeby odpalić i odjechać?
    Druga sprawa: tam jest mAh, czy Ah, bo to różnica mniej więcej taka, jak
    między 10 groszy a 100 zł ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2014-02-12 09:33:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sawesk,

    Wednesday, February 12, 2014, 8:54:52 AM, you wrote:

> [...]
    > Moj akumulator ma 43mAh.
    > Czy mam wcisnac przycisk ladowania na 35 czy 45 mAh?

    To jakiś miniaturowy modelik jest?

    > Ile to potrwa 5-9h?

    Szklana kula strajkuje - powiedziała, że pytania są poniżej jej
    godności.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-02-12 09:35:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Wednesday, February 12, 2014, 9:27:30 AM, you wrote:

> [...]
    > Chcesz ładować do pełna, czy tylko tyle, żeby odpalić i odjechać?
    > Druga sprawa: tam jest mAh, czy Ah, bo to różnica mniej więcej taka, jak

    A kto by się przejmował różnicą. Jak to mówi gimbaza? ,,No przecież
    wiadomo, o co chodzi - czego się czepiasz zły człowieku, odpowiedz na
    pytanie albo spierdalaj".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-02-12 09:39:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > A kto by się przejmował różnicą. Jak to mówi gimbaza? ,,No przecież
    > wiadomo, o co chodzi - czego się czepiasz zły człowieku, odpowiedz na
    > pytanie albo spierdalaj".

    Dzieki za poprawe humoru z rana :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-02-12 10:58:02
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    sorry za wprowadzenie blad.
    Oczywiscie mowa o Ah.

  • 8. Data: 2014-02-12 11:06:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 08:54:52 +0100, Sawesk napisał(a):

    > Czy mam wcisnac przycisk ladowania na 35 czy 45 mAh? Ile to potrwa 5-9h?

    Z grubsza wszystko jedno. Ładujesz aż napięcie sięgnie14V a jak nie masz
    miernika to aż do gazowania cel. A jak nie otwieralne to na oko parę
    godzin.
    I oczywiście Ah :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-02-12 12:04:35
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > Z grubsza wszystko jedno. Ładujesz aż napięcie sięgnie14V a jak nie masz
    > miernika to aż do gazowania cel. A jak nie otwieralne to na oko parę
    > godzin.

    Przy 14V gazował nie będzie.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 10. Data: 2014-02-12 21:58:00
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 09:35:17 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A kto by się przejmował różnicą. Jak to mówi gimbaza? ,,No przecież
    > wiadomo, o co chodzi - czego się czepiasz zły człowieku, odpowiedz na
    > pytanie albo spierdalaj".

    Ty chyba faktycznie jesteś wrodzonym chamem. Nic nie wiesz o wątkotwórcy,
    ale już go obrażasz. Masz jakieś kompleksy chłopie, czy musisz sobie
    odreagować po robocie?

    Gość pewnie jest zielony i machnął się w jednostce - faktycznie ten błąd
    spowodował że dość zasadne pytanie stało się całkiem niezrozumiałe. Tylko
    czy aby na pewno?

    Zamiast go grzecznie naprostować, to postanowiłeś dowalić. No ...wa powód
    do dumy dla dojrzałego człowieka. Zanotowałeś w kajeciku kolejny nokaut?

    Oczywiście przydupas poniżej także się odezwał - lol ;)

    Tomek