  • 71. Data: 2009-04-09 08:54:02
    Temat: Re: Fotografowanie dziecka
    Od: a402 <z...@o...pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Normalnie . Dwa "pieski" zaatakowały dziecko bawiące się w
    > piaskownicy , a ich właścicielki matkę broniącą dziecka.

    Ukarac psy!

  • 72. Data: 2009-04-09 09:20:36
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 9 Kwi, 11:54, a402 <z...@o...pl> wrote:

    > Ukarac psy!

    Ukarać właścicielki. A psy po prostu przegonić. Nawet jeżeli komuś się
    to nie podoba.
    Pozdro Marcin

  • 73. Data: 2009-04-09 09:31:22
    Od: a402 <z...@o...pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Ukarać właścicielki. A psy po prostu przegonić. Nawet jeżeli komuś się
    > to nie podoba.

    Przegonić gdzie? Na sąsiednie osiedle? Cały problem leży w
    nieodpowiedzialnych ludziach, nie psach.

  • 74. Data: 2009-04-09 09:57:06
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "a402" <z...@o...pl> napisał:

    > Ukarac psy!

    Nie. Ich właścicieli. To właściciel jest odpowiedzialny za postępowanie
    zwierzęcia i jeśli nie potrafi go wychować tak, aby nie było agresywne i nie
    wchodziło tam, gdzie nie powinno - powinien trzymać je na smyczy lub
    zagrodzonym terenie. Sam też mam psa i jakoś nigdy nie przychodziło mi do
    głowy aby pozwalać mu wchodzić do piaskownicy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 75. Data: 2009-04-09 09:59:14
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "a402" <z...@o...pl> napisał:

    > Przegonić gdzie? Na sąsiednie osiedle? Cały problem leży w
    > nieodpowiedzialnych ludziach, nie psach.

    Zgadza się. I dlatego popieram Dagona, że w takich sytuacjach powinno sie
    karać włascicieli.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 76. Data: 2009-04-09 13:45:08
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 9 Kwi, 12:31, a402 <z...@o...pl> wrote:

    > Przegonić gdzie?

    Od dziecka odgonić !

    > Na sąsiednie osiedle?

    Dwadzieścia metrów dalej są piękne nieużytki , nawet ze strumyczkiem ,
    drzewkami
    -wypas dla psa.

    >Cały problem leży w
    > nieodpowiedzialnych ludziach, nie psach.
    Zgadzam się . cały problem leży w nieodpowiedzialnych właścicielach ,
    uważających swojego "pupila" za pępek wszechświata.
    Rozumiemy się ?

  • 77. Data: 2009-04-09 13:45:09
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Zennon pisze:
> [...]
    ci/id/28

    > Oprocz tych tekstow o teleobiektywie, to reszta sie zgadza.

    Kilkadziesiąt odpowiedzi i tylko kilka odpowiadających na zadane przez
    wątko_twórcę pytanie.
    :-(

  • 78. Data: 2009-04-09 17:10:27
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Błyskałem nieraz i to nie kompaktem a Metzem - GN 40 - więc dużo
    > mocniejsza od błyskadełek wbudowanych w aparat.

    To ja tak z ciekawości zapytam: i za każdym razem wali z całą mocą
    palnika? Bo zawsze wydawało mi się, że te mądrzejsze lampy dopasowują
    sobie siłę błysku do warunków... I nawet to o kosmicznej przewodniej
    potrafią błysnąć jak ćwierć lampy w małpce...

  • 79. Data: 2009-04-09 20:26:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jester pisze:

> [...]
    > sobie siłę błysku do warunków... I nawet to o kosmicznej przewodniej
    > potrafią błysnąć jak ćwierć lampy w małpce...

    Co Ty tam wiesz... Lampy błyskowe to ZŁO! Bezwzględnie wywołują ślepotę,
    a kury przestają się nieść ;->

  • 80. Data: 2009-04-09 21:42:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Apr 2009, Jester wrote:

    > To ja tak z ciekawości zapytam: i za każdym razem wali z całą mocą palnika?
    > Bo zawsze wydawało mi się, że te mądrzejsze lampy dopasowują sobie siłę
    > błysku do warunków...

    Te mądrzejsze mają przełącznik A/M, jak mniemam opis jest czytelny :)
    I "A" ma sens tylko o ile lampa "wie" o ustawieniach aparatu.
    Z reguły zresztą nie przewidzieli na skali np. ustawiania f:32
    i wyższych...

    pzdr, Gotfryd
    (ciekaw czy i czym oberwie ;))