  • 1. Data: 2009-04-07 21:10:21
    Temat: Fotografowanie dziecka
    Od: Adamek <a...@b...adresu.pl>

    Ktoś może w kilku punktach napisać kilka złotych zasad jak robić zdjęcia
    dla małego dziecka (mniej niż rok)
    Jak zrobić zdjęcie aby było widać kolor oczu ?

    Dysponuje d70s+sb800

    Dziękuje za wszelkie sugestie

  • 2. Data: 2009-04-07 21:39:17
    Temat: Re: Fotografowanie dziecka
    Od: conik <c...@i...pl>

    Adamek pisze:
> [...]
    > dla małego dziecka (mniej niż rok)
    > Jak zrobić zdjęcie aby było widać kolor oczu ?

    rob z lampa wbudowana to beda czerwone;)

    a powaznie to lampa w sufit max uzywalne iso zeby dzieciakowi krzywdy
    nie zrobic

  • 3. Data: 2009-04-07 22:12:14
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    conik pisze:

    > a powaznie to lampa w sufit max uzywalne iso zeby dzieciakowi krzywdy
    > nie zrobic

    Wszędzie piszą jak wół, że w takim wieku absolutnie BEZ lampy, ale może
    ja czytać nie umiem...

  • 4. Data: 2009-04-08 05:26:18
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 7 Kwi, 23:10, Adamek <a...@b...adresu.pl> wrote:
> [...]
    > dla małego dziecka (mniej niż rok)
    > Jak zrobić zdjęcie aby było widać kolor oczu ?

    A jest już w takim wieku, że kolor oczu się już ustalił?

  • 5. Data: 2009-04-08 05:32:36
    Od: u...@g...com

    On 8 Kwi, 13:26, slaweks <s...@s...cz> wrote:

    > A jest już  w takim wieku, że kolor oczu się już ustalił?

    Nawet jak sie jeszcze nie ustalil, to jakis kolor oczy maja i mozna im
    zrobic zdjecie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-08 05:44:32
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Adamek napisał(a)
    > Ktoś może w kilku punktach napisać kilka złotych zasad jak robić zdjęcia
    > dla małego dziecka (mniej niż rok)

    1. Pomyśleć nad sceną
    2. Znaleźć najlepsze ujęcie
    3. Ustawić parametry
    4. Nacisnąć spust migawki

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 7. Data: 2009-04-08 06:35:09
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Wszędzie piszą jak wół, że w takim wieku absolutnie BEZ lampy, ale może ja
    > czytać nie umiem...

    tzn gdzie pisza.. masz link do jakiegoś artykułu?
    poza tym on chce walnać w sufit a nie w dziecko

  • 8. Data: 2009-04-08 06:57:13
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > tzn gdzie pisza.. masz link do jakiegoś artykułu?
    > poza tym on chce walnać w sufit a nie w dziecko

    do pierwszych 2-3 miesiecy to powinno sie uwazac z byskaniem
    na wprost... Bez przesady znowu, jak dziecko wyjdzie na swiatlo
    sloneczno to co ? Galy mu wypali ??
    Kolejne jakies wsiowe przesady z tym blyskaniem.

    Roger

  • 9. Data: 2009-04-08 06:58:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Adamek napisał(a)
    >
    > 1. Pomyśleć nad sceną
    > 2. Znaleźć najlepsze ujęcie
    > 3. Ustawić parametry
    > 4. Nacisnąć spust migawki

    5. wlasciwie wykonac postprocessing :) Mozna lokalnie
    rozjasnic oczy.
    6. Uzywac RAWa

    Roger

  • 10. Data: 2009-04-08 07:20:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    Adamek pisze:
    > Ktoś może w kilku punktach napisać kilka złotych zasad jak robić zdjęcia
    > dla małego dziecka (mniej niż rok)
    jak zdjecie _dla_ takiego dziecka, to moze jakies kolorowe plamy, tecza
    itp...
    Marx