  • 1. Data: 2009-04-07 20:39:54
    Temat: stałka rzędu 20 do Canona
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witam

    jaką stałkę z tych okolic ogniskowej polecacie do cropa canona?

    pzdr

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-04-07 20:57:35
    Temat: Re: stałka rzędu 20 do Canona
    Od: j...@a...at

    On 7 Apr., 22:39, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > witam
    >
    > jaką stałkę z tych okolic ogniskowej polecacie do cropa canona?
    >
    > pzdr
    >
    > Sebastian

    ja mam od paru lat staloogniskowy 20/2,8 usm

    mechanika b.dobra , pod tym wzgledem jest swietny - dobre wykonanie ,
    zaden tani plastik.

    optyka
    w analogu b.dobra choc nie wybitna .do analogu troche niewidzieczna
    ogniskowa - za dluga do efektow specjlanych , i na tyle krotka ze
    znieksztalcenia perspektywy zaczanja bolec

    w aps-c
    dwa odmnienne uczucia:

    z tanim canonem xxxd
    tragedia - wszystko nieostre , wystawilem obiektyw na sprzedaz .
    moja obserwacja pokryla sie z niska ocena tego obiektywu przez niemal
    wszystkie laboratoria ( rowniez optyczni ocenili go nisko )
    obiektywu w sumie nie sprzedalem i podpialem do 50 d i ... przetarlem
    oczy ze zdumienia: rewelacja.
    rysuje b ostro , na pelnej dziurze troche miecej , ale i tak dobrze .
    to jest moj ulubiony obiektyw teraz.
    nie mam innych o podobnej ogniskowej wiec nie moge porownac z innymi
    czy sa lepsze , gorsze , ale od zooma bedzie oczywiscie ostrzejszy.
    sprawdzilem tez wyniki testow tego obiektywu z lepszymi aparatami i
    znowu sie potwierdzilo to co zaobserwowalem: uzyskal calkiem
    przyzwoita ocene.

    XXX

  • 3. Data: 2009-04-08 05:05:16
    Od: "CSM" <t...@m...com>

    z tanim canonem xxxd
[...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Z każdym 450D/500D efekt będzie ten sam na centralnym punkcie AF. :)

    --
    Radosław 'maniac' Bartnicki

  • 4. Data: 2009-04-08 07:14:12
    Od: j...@a...at

    On 8 Apr., 07:05, "CSM" <t...@m...com> wrote:
> [...]
    > oczy ze zdumienia: rewelacja.
    >
    > Z każdym 450D/500D efekt będzie ten sam na centralnym punkcie AF. :)

    sprawdzales ?
    bo przypuszczac mozna wszystko.

    ja pisalem o przejsciu na 50d