  • 1. Data: 2009-04-07 17:56:30
    Temat: adaptery
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    poszukuje adaptera do 40D.

    Pisalem juz kiedys ,ale tu spece raczej od off topow niz sprzetu..
    ponawiam pytanie ..czy gdzies w necie dostane przejsciowki,adaptery do
    obiektywow analogowych
    mamiya 50 f /1,7
    badz konica 50 f /1,7
    tak wygladaja obiektywy
    http://www.scashone.blok.pl/obiektywy/

    chcialbym ktorys z nich uzywac ( jesli sie da ) do portretowki.

    Pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-04-07 18:10:18
    Temat: Re: adaptery
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > tak wygladaja obiektywy
    > http://www.scashone.blok.pl/obiektywy/
    >
    > chcialbym ktorys z nich uzywac ( jesli sie da ) do portretowki.

    Jakbys nie byl taki przemadrzaly to bys sobie sam sprawdzil :)

    Mamijke powinno sie dac jesli chodzi o szklo z zredniego formatu.
    Ale pewnie wyjdzie to w sumie drozej niz 50/1.8 Canona...

  • 3. Data: 2009-04-07 18:16:05
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Jakbys nie byl taki przemadrzaly to bys sobie sam sprawdzil :)
    >
    > Mamijke powinno sie dac jesli chodzi o szklo z zredniego formatu.
    > Ale pewnie wyjdzie to w sumie drozej niz 50/1.8 Canona...

    zebym umial sobie poradzic to zgadza sie :) ale sklamac nie sklamalem :)

    dokladnie..pewnie tak bedzie ze nawet kombinowana przejsciowka wyjdzie
    drozej co sam obiektyw..
    szkoda zmarnowac takie szkielko ktora i tak dostalem za friko...

    CeZ__134

  • 4. Data: 2009-04-07 18:17:32
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Pomijając ceny to czy jest sens takiej operacji? Znajomy robi coś
    > takiego do spec zadań i sobie chwali ale ja oglądając zdjęcia różnicy
    > nie widzę.

    skoro nie widzisz roznicy.to po co kupowac szklo canona ,gdzie owe szkla
    podane w linku dostalem za free :) zby byly zajechane.to pal licho z
    nimi,.ale sa zadbane..mialy wszystkie dekielki,szkla czyste

  • 5. Data: 2009-04-07 18:23:27
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jakub Jewuła napisał:

> [...]

    Pomijając ceny to czy jest sens takiej operacji? Znajomy robi coś
    takiego do spec zadań i sobie chwali ale ja oglądając zdjęcia różnicy

    m.

    --
    Przedwiośnie to okres rozterki w naturze
    i dziwnej roboty psychicznej w człowieku.

  • 6. Data: 2009-04-07 18:24:07
    Od: q...@g...com

    On 7 Kwi, 20:17, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > skoro nie widzisz roznicy.to po co kupowac szklo canona ,gdzie owe szkla
    > podane w linku dostalem za free :) zby byly zajechane.to pal licho z
    > nimi,.ale sa zadbane..mialy wszystkie dekielki,szkla czyste

    Powinien zes cos znalezc na ebayu amerykanskim.
    StaM
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-04-07 18:29:15
    Od: q...@g...com

    On 7 Kwi, 20:16, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > CeZ__134
    Zobacz tutaj:
    http://stores.ebay.com/CIRRUS-ADAPTER-WHOLESALE

    pozdr StaM

  • 8. Data: 2009-04-07 18:31:56
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Zobacz tutaj:
    > http://stores.ebay.com/CIRRUS-ADAPTER-WHOLESALE

    zeby sie znal na tym to byc moze bym cos wybral :)

    CeZ__134

  • 9. Data: 2009-04-07 22:03:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 7 Apr 2009 20:10:18 +0200, Jakub Jewuła wrote:

    > Mamijke powinno sie dac jesli chodzi o szklo z zredniego formatu.

    50/1.7 do sredniego? ;-))

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2009-04-07 23:06:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Apr 2009, CeZ__134 wrote:

    > ponawiam pytanie ..czy gdzies w necie dostane przejsciowki,adaptery do
    > obiektywow analogowych
    > mamiya 50 f /1,7

    Jeśli to "645", to szablon najwyraźniej ma sławny p. Jankowski:
    http://foto-akcesoria.com.pl/index.php?i=produkt&nr=
    12
    ...a jako że robi na zamówienie, to niewykluczone że Ci
    zrobi z Mamiya na co tam chcesz.
    Tylko cenę sprawdź ze dwa razy :)

    > badz konica 50 f /1,7

    Chyba marnie widzę.
    (nie do wszystkich ww. producent "robi" kontrbagnety)

    pzdr, Gotfryd