  • 1. Data: 2009-04-07 16:53:10
    Temat: Drukowanie panoramy
    Od: s...@g...com

    Czy można gdzieś w Łodzi wydrukować panoramę?

  • 2. Data: 2009-04-07 17:41:23
    Temat: Re: Drukowanie panoramy
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Czy można gdzieś w Łodzi wydrukować panoramę?

    Łódzką? ;)

    Z pewnoscia mozna.

  • 3. Data: 2009-04-07 19:27:21
    Od: kk <d...@t...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Łódzką? ;)
    >
    > Z pewnoscia mozna.

    ja bym podpytał tych od racławickiej :)

    --
    www.karolkepka.com
    Fotografia ślubna

  • 4. Data: 2009-04-07 20:16:49
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    s...@g...com w
    <a...@3...goog
    legroups.com>:

    >Czy można gdzieś w Łodzi wydrukować panoramę?

    Fotospektrum

    pozdrawi AM
    --
    Kaczka zagłuszaczka a Jaruszek kłamczuszek

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)

  • 5. Data: 2009-04-08 08:36:01
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > Czy można gdzieś w Łodzi wydrukować panoramę?

    W achterpiku?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2009-04-08 15:27:22
    Od: "t...@w...pl" <t...@p...onet.pl>

    > Łódzką? ;)
    >
    > Z pewnoscia mozna.

    byłem prawie pewien, ze zapytasz czy chodzi o łódź rybacką, czy o łódź
    wiosłową, czy o łódź żaglową, czy o inną łódź drukarską....
    ....czy jeszcze inną pisaną wielką literą