  • 21. Data: 2009-04-08 10:15:42
    Temat: Re: Fotografowanie dziecka
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a402 pisze:

    > Przyjdz, błyśnij mojemu dziecku na wprost. Będzie to ostatni błysk w
    > twoim fotograficznym życiu.

    Przyjdź, błyśnij mi prosto w oczy (z małej odległości), a będzie to
    ostatni błysk w twoim fotograficznym życiu. :P

    Argument merytoryczny to nie jest, ale przyjmuję do wiadomości i będę
    miał się na baczności. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2009-04-08 10:52:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Przyjdz, błyśnij mojemu dziecku na wprost. Będzie to ostatni błysk w twoim
    > fotograficznym życiu.
    > Nie porownuj swiatla slonecznego do blysku flesza z malej odleglosci
    > prosto w oczy.

    zarzyj sobie jakies relanium i palnij sie pluszowym misiem w glowe...

    Roger

  • 23. Data: 2009-04-08 11:13:44
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > zarzyj sobie jakies relanium i palnij sie pluszowym misiem w glowe...
    >
    > Roger

    Błyśnij sobie sam w oczy z 1 metra.
    Znowu pan fotograf najwazniejszy.

  • 24. Data: 2009-04-08 11:15:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a402 pisze:

    > Błyśnij sobie sam w oczy z 1 metra.
    > Znowu pan fotograf najwazniejszy.

    Ale to zależy też od mocy lampy. Taka z małpki (czy to cyfrowej, czy
    analogowej) to tylko oślepi na parę chwil, za to swoją Sigmą 530 nie
    miałbym odwagi strzelić sobie pełną mocą z 1 metra w oczy (przystawiona
    do ręki pali włoski :D ).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 25. Data: 2009-04-08 11:17:58
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    > analogowej) to tylko oślepi na parę chwil, za to swoją Sigmą 530 nie
    > miałbym odwagi strzelić sobie pełną mocą z 1 metra w oczy (przystawiona

    dziecku mozna ładowac każda lampą, nie powie, ze boli. Najwyzej
    oslepnie. Jak nie odrazu to za tydzien. Co tam jakies dziecko.
    Najwazniejsze zdjęcie. Przepraszam, Fotografia.

  • 26. Data: 2009-04-08 11:29:43
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "max" napisał:

    > http://galeria.gigahost.pl/base/galeria/big/fdHWRcOv
    Lm8N.jpg
    > Ciekawe co pomysli kobieta jak sie jej wysle coś takiego ;)
    > Zrobi ciastka czy nie zrobi ;)

    nie wiem czy detaicznie sprzedają ale możesz sprawdzić :-)
    www.frantyl.pl

    swoją drogą przypomniałeś mi,
    że ja im tych foremek nie oddałem :D

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 27. Data: 2009-04-08 12:15:53
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dziecku mozna ładowac każda lampą, nie powie, ze boli. Najwyzej oslepnie.
    > Jak nie odrazu to za tydzien. Co tam jakies dziecko. Najwazniejsze
    > zdjęcie. Przepraszam, Fotografia.

    Nie bredz czleku, bo rozpetam nastepnego flejma ;)

    Zennon

  • 28. Data: 2009-04-08 12:19:56
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    No to Ci poradzili :( Dawno mnie tu nie bylo i widze, ze wszystko leci na
    pysk :(

    Zennon

  • 29. Data: 2009-04-08 12:25:30
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > dziecku mozna ładowac każda lampą, nie powie, ze boli. Najwyzej
    > oslepnie. Jak nie odrazu to za tydzien. Co tam jakies dziecko.
    > Najwazniejsze zdjęcie. Przepraszam, Fotografia.

    klapy na oczach i zero pojecia i zrozumienia tematy watku
    i kontekstu wypowiedzi. Ja zdjecia robic potrafie i wiem czego
    nie wolno... Reszta to Twoje nadinterpretacje. Ktokolwiek
    z bladym pojeciem o fotografii pewnie sie domyslil o co
    chodzi widac, ze nie Ty. Chcesz zeby Ci to jakos specjalnie
    "przystepnie" wylozyc jak pierwszoklasiscie ?

    Roger

  • 30. Data: 2009-04-08 12:42:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:08:06 +0200, a402 napisał(a):

    > Często bywam na wystawach psów. Chodzą takie barany i robia zdjecia
    > psom. Dosłownie z odleglosci 05 - 1 metr blyskaja prosto w oczy psiakom.
    > Skad tacy ludzie?

    Ale czy oprócz niczym nieuzasadnionej fobii masz jakieś rzeczowe
    argumenty?

    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl