  • 21. Data: 2011-04-10 20:04:14
    Temat: Re: Fotografia do oceny.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 3:52 pm, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
    Address.invalid> wrote:
    > Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:296ff248-1811-45f0-8292-f59eeb5c1912@
    m13g2000yqb.googlegroups.com...

    dzowaty_sport_feat...

    > Ustawiane, az zeby bola. Po co on tam jechal, mógl sobie to samo ustawic w
    > studiu z modelami.

    Nie daloby sie dorobic egzotycznego opisu do foty.

  • 22. Data: 2011-04-10 20:06:44
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Ustawiane, az zeby bola. Po co on tam jechal, mógl sobie to samo ustawic w
    > studiu z modelami.
    >
    > Zennon

    Ale brakowało by HISTORII tego zdjęcia - jak zdjęcia słabe to trzeba
    "dorobić" ciekawą historię i lud to kupi!

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Ciekawe kiedy Wantuchwi skończą się "pozycje"?

  • 23. Data: 2011-04-10 20:09:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 9:32 am, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    dzowaty_sport_feat...

    > Nogi obcięte.

    Przeciez dla rownowagi, dolozyl obcieta reke.

  • 24. Data: 2011-04-10 20:13:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 4:06 pm, Les <s...@p...fm> wrote:

    > Ale brakowało by HISTORII tego zdjęcia - jak zdjęcia słabe to trzeba
    > "dorobić" ciekawą historię i lud to kupi!

    Juz bylo - spozniles sie, az o 2 sekundy.

  • 25. Data: 2011-04-10 20:17:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 4:54 am, Les <s...@p...fm> wrote:

> [...]
    > Gudzowaty uprawia taką właśnie fotografię - nie zapomnę reportażu z
    > targu w Japonii - zwykłe zdjęcia jakie można zrobić na jakimś targu w
    > Pierdziszewie - różnicą jest te kilkanaście tysięcy kilometrów - bez
    > rewelacji.
    > Ale oczywiście można zrobić dobrą "otoczkę" do swojego artyzmu -
    > "ekskluzywny" aparat, odległe miejsce i "nawinięcie makaronu" o
    > wyjątkowości tychże fotografii.
    >
    > Co do tego konkretnego zdjęcia to kadr jest bardzo ciekawy - ale czy
    > zaplanowany czy tak się udało to wie tylko artysta.

    Raczej tak sie wlasnie udalo.

  • 26. Data: 2011-04-10 20:30:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 9:52 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2011-04-10 15:30, marek augustynski pisze:> Zdj cie jest tragiczne:)
    >
    > [...]
    > Zgadzam si z tym w ca o ci, ale doda bym jeszcze: jak w og le mo na
    > zachwyca si zdj ciami? To to tylko zdj cia...
    to tylko muzyka.
    to tylko obrazki.
    to tylko konie.
    to tylko kwiatki.
    to tylko ksiazki.
    to tylko samochody.
    to tylko itd
    to tylko itp

  • 27. Data: 2011-04-10 20:34:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 10:59 am, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Ja bym powiedzia , e dobre rzeczy s uniewrsalne. S o ce jest uniewersalne,
    > przyroda jest uniwersalna,   ycie jest uniwersalne i im cia niejszy staje si
    > wiat tym mniej uniwersalny jest. Obraz nie jest wiatem a jedynie obrazem.
    > Musi by go najmniej, aby patrzy na wiat. Fotografia patrzy na, taka jaka
    > jest. Stawia jednak op r w postaci powierzchni. Przebi si przez
    > powierzchni , to mnie zachwyca.

    Taki zachwyt mozna odziedziczyc po plemniku, przebijajacym sie przez
    powierzchnie prezerwatywy.

  • 28. Data: 2011-04-10 20:39:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 8:46 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    udzowaty_sport_feat...

    > Dziwne tylko, że i jury WPF też sie daje nabrać na ten kit.  ;-)
    >
    > Napewno pieniądze  ojca nie były utrudnieniem ale bez talentu i ciężkiej
    > pracy gówno by osiągnął.- Hide quoted text -

    Jury woli "rozowa taczke" niz jakies bogoojczyzniane...
    "Ja bede twoja, ty bedziesz moj, bedziemy razem wywozic gnoj..."

  • 29. Data: 2011-04-10 20:41:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 12:45 pm, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    gudzowaty_sport_feat...

    > a dlaczegóż to?

    Dlategoz, ze nie teges.

  • 30. Data: 2011-04-10 20:44:58
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 2:19 pm, "m0w" <c...@g...pl> wrote:
    > Nie przepadam za Gudzowatym ale tym razem nie mam si do czego przyczepi .
    > Mo e by oby troch lepsze gdyby obci nieco g ry i do u (ale gdy formatu
    > nie mo na ruszy to bym tak zostawi ).
    > Zdj cie ma bardzo ciekaw kompozycj . Bardzo spokojne niemal symetrycznie
    > poprowadzone piony i poziomy zaatakowane przez wchodz ce z lewej strony
    > zdj cia, niepokoj ce skosy. Mo na to interpretowa jako zderzenie wiata
    > medytacji ze wiatem zewn trznym; wiatem chaosu. Kompozycj tego zdj cia
    > mo na kontemplowa . To zdjecie mi si podoba jako abstrakcyjny obraz, nawet
    > gdyby pomin warstw tre ci.

    Sproboj wyobrazic sobie to zdjecie skadrowane pionowo, bez tej
    obcietej reki i z pozostala czescia tego, co sie znajduje na tych
    obcietych "marabucich" nogach.