  • 1. Data: 2011-04-10 08:30:51
    Temat: statyw w góry do panoram
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Temat niby się pojawiał, ale nie mam jednoznacznej odpowiedzi:

    poradźcie, albo powiedzcie czego używacie:

    złożenia:
    statyw do panoram kulistych (pod uchwyt ninja)
    lekki - do noszenia w góry, mały - do małego plecaka rowerowego

    kupiłem i używam sherpa 600 - super statyw, ale to olbrzym i bardzo
    ciężki ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2011-04-10 09:00:34
    Temat: Re: statyw w góry do panoram
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-04-10 10:30, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Temat niby się pojawiał, ale nie mam jednoznacznej odpowiedzi:

    jeden z rozważanych przeze mnie teraz to:
    Manfrotto 732CY CARBON
    bez głowicy (w sumie nie potrzebuję jej) waży 0,95kg, jedyne co mi się
    nie podoba, to długość po złożeniu: 42,5 cm (trochę długi).

    Wojtek

  • 3. Data: 2011-04-10 09:34:57
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

> [...]
    > bez głowicy (w sumie nie potrzebuję jej) waży 0,95kg, jedyne co mi się nie
    > podoba, to długość po złożeniu: 42,5 cm (trochę długi).

    Benro A-250EX - używam właśnie m.in. do qtvr i bardzo sobie chwalę.
    Wcześniej miałem Manfrotto, bodajże 718B - Benro jest wg mnie lepszy
    (sztywniejszy).

    pozdrawiam
    Witek

  • 4. Data: 2011-04-11 09:30:40
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > lekki - do noszenia w góry, mały - do małego plecaka rowerowego
    >
    > kupiłem i używam sherpa 600 - super statyw, ale to olbrzym i bardzo

    a tej sherpy nie chcesz sprzedać?
    poszukuje pilnie uzywki...
    - sorry, że tak off topic - ale nie mam innej mozliwości kontaktu
    mój mail: sweetek001(bez tego co w nawiasie)@wp.pl
    pozdr.
    gr

  • 5. Data: 2011-04-11 18:07:49
    Temat: Re: statyw w g?ry do panoram
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-04-11 11:30, GR pisze:

    > a tej sherpy nie chcesz sprzeda??
    > poszukuje pilnie uzywki...
    > - sorry, ?e tak off topic - ale nie mam innej mozliwo?ci kontaktu
    > m?j mail: sweetek001(bez tego co w nawiasie)@wp.pl

    nie - to dobry statyw, zostanie w biurze do robienia fotek stacjonarnych :)

    Wojtek

  • 6. Data: 2011-04-12 07:29:33
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 10 Kwi, 10:30, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > polecam stronę:www.nartyrowery.pl
    > największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

    Nigdy nie robiłem takich panoram, więc nie wiem jakie dokładnie
    wymagania stawiasz statywowi. Mogę za to polecić statywy Triopo (z
    włókna węglowego). Kupiłem w celu robienia "zwykłych" panoram oraz
    uwieczniania swojej skromnej ;) osoby na zdjęciach. Założenia miałem
    podobne (lekki i mały) z podobnych powodów (góry).

    Kupiłem GX-1027, a do tego najlżejszą i najmniejszą głowicę (KJ-1).
    Wieszam na nim Pentaxa K-r i jakieś szkło w rodzaju Pentaxa 17-70 f/4
    lub Tamrona 28-75 f/2.8.

    Jak narazie (kilka tygodni niezbyt intensywnego używania) jestem
    ekstremalnie zadowolony - wszystko działa idealnie :)

    Na stronie mają kilka modeli o różnym udźwigu i masie, powinieneś
    znaleźć coś dla siebie. Aha, kupiłem go ze względu na cenę, to chyba
    najtańsze nogi węglowe jakie można kupić (360PLN).

    W niektórych sklepach w moim mieście (Kraków) można je nawet oglądnąć
    na żywo, więc nie trzeba kupować w ciemno.

    Pozdrawiam, Tomasz Worek

    PS. Ja wiem, że "liczy się tylko GIOTTO'S, a reszta to tylko chiński
    chłam, który się rozpada przy najlżejszym podmuchu wiatru" i że
    "chcesz mieć dobry statyw to musisz wydać ponad 1000PLN" ale jakoś to
    do mnie nie do końca przemawia.... no i nie stać mnie :)

  • 7. Data: 2011-04-12 16:46:19
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-04-12 09:29, Tomasz Worek pisze:

> [...]
    > "chcesz mieć dobry statyw to musisz wydać ponad 1000PLN" ale jakoś to
    > do mnie nie do końca przemawia.... no i nie stać mnie :)

    dzięki za poradę - statyw fajny, i bardzo lekki - ma jedną wadę: bardzo
    długi po złożeniu. Mam aktualnie Sherpę - ma 46 cm po złożeniu i to mi
    się nie mieści do małego plecaka :/

    Wojtek