  • 31. Data: 2011-04-10 20:48:20
    Temat: Re: Fotografia do oceny.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 4:57 am, Anjay <g...@i...pl> wrote:
> [...]
    dzowaty_sport_feat...

    > świetne zdjęcie, jedno z nagrodzonych na WPP

    Swietne, bo nagrodzone.
    "Rozowa taczka" tez sie spodobala niektorym, bo nie byla skrytykowana
    tak jak takie tam bogoojczyzniane...

  • 32. Data: 2011-04-10 21:07:33
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Taki zachwyt mozna odziedziczyc po plemniku, przebijajacym sie przez
    > powierzchnie prezerwatywy.

    Wyobraź sobie, że ten plemnik pochodził od zebry.

    marek

  • 33. Data: 2011-04-10 21:16:33
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Sproboj wyobrazic sobie to zdjecie skadrowane pionowo, bez tej
    > obcietej reki i z pozostala czescia tego, co sie znajduje na tych
    > obcietych "marabucich" nogach.

    - glownym elementem kadru jest postac balansujaca na rekach, poziomy
    kadr harmonizuje z nia
    - pion z prawej razem z reka zamykaja kadr, bez tego wspomniana postac
    w poziomie sprawialaby wrazenie wylatujacej z kadru
    - reka z prawej strony urozmaica prostokat zamykajacy kadr, bez tego
    byloby nudno
    - w lewym dolnym rogu jest kilka malych skosow naprowadzajacych wzrok
    na glowna postac
    - "uciete" nogi pasuja do "ucietej" reki
    - z lewej strony jest wiecej elementow kadr jakby balasuje ale nie
    przewraca sie bo trzyma go reka z prawej, dokladnie to samo dzieje sie
    glowna postacia
    - piony i poziomy budynkow sa powtorzeniami pionow i poziomow postaci
    co stanowi lacznik pomiedzy ludzmi a ich otoczeniem

    Wszystko gra.

  • 34. Data: 2011-04-10 21:57:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 10, 5:16 pm, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > - piony i poziomy budynkow sa powtorzeniami pionow i poziomow postaci
    > co stanowi lacznik pomiedzy ludzmi a ich otoczeniem

    Do rytmu z "rozowej taczki".

  • 35. Data: 2011-04-11 00:33:42
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Do rytmu z "rozowej taczki".

    Daj link do ulubionej fotki i napisz pare sensownych spostrzezen na
    jej temat.

    Rzeczy mozna oceniac wedlug:
    - gustu (lubie, nie lubie)
    - popularnosci (inni to lubia, nie lubia, to ja tez)
    - umiejetnosci (potrafie tak wiec lubie, nie potrafie wiec nie lubie)
    - przyzwyczajen (...)
    - ???
    - intelektualnie

    Moze ktos, cos dopisze do listy?