  • 11. Data: 2011-04-10 13:52:54
    Temat: Re: Fotografia do oceny.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-10 15:30, marek augustynski pisze:
    > Zdjęcie jest tragiczne:)
    [...]
    Zgadzam się z tym w całości, ale dodałbym jeszcze: jak w ogóle można
    zachwycać się zdjęciami? Toż to tylko zdjęcia...

    --
    pozdrawia Adam
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/

  • 12. Data: 2011-04-10 14:07:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > [...]
    > Zgadzam się z tym w całości, ale dodałbym jeszcze: jak w ogóle można
    > zachwycać się zdjęciami? Toż to tylko zdjęcia...

    "Lubię to!"

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2011-04-10 14:59:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > [...]
    > Zgadzam się z tym w całości, ale dodałbym jeszcze: jak w ogóle można
    > zachwycać się zdjęciami? Toż to tylko zdjęcia...

    Ja bym powiedział, że dobre rzeczy są uniewrsalne. Słońce jest uniewersalne,
    przyroda jest uniwersalna, życie jest uniwersalne i im ciaśniejszy staje się
    świat tym mniej uniwersalny jest. Obraz nie jest światem a jedynie obrazem.
    Musi być go najmniej, aby patrzył na świat. Fotografia patrzy na, taka jaka
    jest. Stawia jednak opór w postaci powierzchni. Przebić się przez
    powierzchnię, to mnie zachwyca.

    marek

  • 14. Data: 2011-04-10 16:44:46
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    > intuicyjnie, lepiej. Tutaj jest siłowo, tak jakby fotograf wykonywał pracę na
    > podstawie wzoru matematycznego. Bez czucia, bez wyobraźni, bez wizji. Na zimno.
    >
    > Gudzowaty jest całkowicie pozbawiony talentu. Nie patrzy w dziwny, szczególny
    > sposób. On wynajduje dziwne, szczegóne sytuacje. To jest ogromna różnica,
    > przepaść. Mało tego, wydaje się być kreatorem owych sytuacji. Stara się
    > wyjaśnić mi, jak krowie na pastwisku, jaki bardzo zdolny jest. Odpycha mnie
    > to.
    > Zabija go poprawność, ciągłe korekty. I nie wyrwie się bo jak to mówią starzy

    Bredzisz i pieprzysz!
    Frustracie!!!
    :-)))

  • 15. Data: 2011-04-10 16:45:56
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2011-04-10 15:37, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Hehe, ładnie napisane. Osobiście zrobiłem lepsze zdjęcie małpką 2mpix
    > bez regulacji ostrości tego samego miejsca, co wielki profesorek,
    > wykładający fotografię.

    > Nie do końca kadr teges.

    a dlaczegóż to?

  • 16. Data: 2011-04-10 16:47:14
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2011-04-10 15:32, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> [...]
    zowaty_sport_features3.jpg

    > Nogi obcięte.

    I co z tego?

  • 17. Data: 2011-04-10 17:38:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > I co z tego?

    Żeby taki koleś jak ty się przyczepił.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 18. Data: 2011-04-10 18:19:43
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Nie przepadam za Gudzowatym ale tym razem nie mam się do czego przyczepić.
    Może byłoby trochę lepsze gdyby obciąć nieco góry i dołu (ale gdy formatu
    nie można ruszyć to bym tak zostawił).
    Zdjęcie ma bardzo ciekawą kompozycję. Bardzo spokojne niemal symetrycznie
    poprowadzone piony i poziomy zaatakowane przez wchodzące z lewej strony
    zdjęcia, niepokojące skosy. Można to interpretować jako zderzenie świata
    medytacji ze światem zewnętrznym; światem chaosu. Kompozycję tego zdjęcia
    można kontemplować. To zdjecie mi się podoba jako abstrakcyjny obraz, nawet
    gdyby pominąć warstwę treści.

  • 19. Data: 2011-04-10 18:33:28
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Bredzisz i pieprzysz!
    > Frustracie!!!
    > :-)))

    Skup się na zdjęciu, ja jestem tu bez znaczenia.

    marek

  • 20. Data: 2011-04-10 19:52:34
    Od: "Zennon" <Z...@U...invalid>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > Gudzowatego.
    > Wzor do nasladowania, jak wspaniale mozna fotografie obrobic i pieknie

    Ustawiane, az zeby bola. Po co on tam jechal, mógl sobie to samo ustawic w
    studiu z modelami.

    Zennon