  • 1. Data: 2011-04-09 06:50:41
    Temat: Aparat do 3tys.
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam, najpierw chciałbym powiedzieć, że w sprawach fotografii jestem
    lajkonikiem, ale nadarzyła się okazja i mam kupić sprzęt za kwotę ok. 3000zł.
    Możecie mi poradzić co kupić za takie pieniądze? Nie mam sprecyzowanych planów
    co do tego, gdzie będę go używał, czy w domu czy w plenerze. Pewnie i tu i tu.
    Nie jestem profesjonalistą i najlepiej czuję się z "jednoguzikowcem" gdzie się
    "samo robi" :) ale może mi się uda czegoś nauczyć, więc nie musi to być typowy
    automat. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-04-09 10:11:47
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kuća" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się
    > "samo robi" :) ale może mi się uda czegoś nauczyć, więc nie musi to być

    Pentax k-r.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-04-09 10:30:10
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-09 12:11, Yogi(n) pisze:
    > Pentax k-r.

    Ma słaby zum ;-)

    P.

  • 4. Data: 2011-04-09 11:07:38
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-09 12:30, Pan Piskorz pisze:

    > Ma słaby zum ;-)

    Wręcz w ogóle nie ma:-( Aby miał, trzeba mu dopiero odpowiedni obiektyw
    założyć:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2011-04-09 11:12:16
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Wręcz w ogóle nie ma:-( Aby miał, trzeba mu dopiero odpowiedni obiektyw
    > założyć:-)

    No nie wiem. Pentax k-m ma zum nawet bez obiektywu. W sensie cyfrowy -
    można obrazek przyciąć w aparacie.
    W ogóle jest sporo obróbki wbudowanej. W k-r pewnie też?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 6. Data: 2011-04-09 11:19:48
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 9 Kwi, 13:07, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Wr cz w og le nie ma:-( Aby mia , trzeba mu dopiero odpowiedni obiektyw
    > za o y :-)

    > Marek Wyszomirski
    ... no i co? ... bedzie mial 24-560 mm?
    StaM

  • 7. Data: 2011-04-09 11:58:06
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 9 Kwi, 13:19, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    >  ... no i co? ... bedzie mial 24-560 mm?
    > StaM

    http://www.mydigitallife.info/2009/03/06/new-pentax-
    x70-megazoom-digital-camera-with-24x-optical-zoom-an
    d-720p-hd-movie-recording-capability/

    ...a Pnetax X70 to ma, z malymi odchylkami;)

  • 8. Data: 2011-04-09 13:09:26
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-09 13:19, Stan.Matyska pisze:

    > ... no i co? ... bedzie mial 24-560 mm?

    Jak do niego znajdziesz taki obiektyw - będzie miał. Ale - na dzień
    dzisiejszy chyba do żadnej lustrzanki takiego obiektywu nie ma w ofercie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2011-04-09 13:13:27
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-09 13:58, Stan.Matyska pisze:

    > http://www.mydigitallife.info/2009/03/06/new-pentax-
    x70-megazoom-digital-camera-with-24x-optical-zoom-an
    d-720p-hd-movie-recording-capability/

    > ...a Pnetax X70 to ma, z malymi odchylkami;)

    Tyle, że ma matrycę o znacznie mniejszych rozmiarach - a do takiej dużo
    łatwiej jest zrobić zooma o dużej krotności.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2011-04-09 13:44:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Andrzej Kuća:

> [...]
    > "samo robi" :) ale może mi się uda czegoś nauczyć, więc nie musi to być typowy

    Zaczekaj na Nikona D5100.