  • 1. Data: 2009-05-03 10:20:32
    Temat: Fajne sample z DP2
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.pbase.com/ovasilkova/dp2

    Polecam obejrzeć te na F2.8

  • 2. Data: 2009-05-03 11:35:27
    Temat: Re: Fajne sample z DP2
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał
    > http://www.pbase.com/ovasilkova/dp2
    >
    > Polecam obejrzeć te na F2.8

    Ożeszty!
    No pięknie to sobie radzi.

    adam

  • 3. Data: 2009-05-03 14:09:41
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > http://www.pbase.com/ovasilkova/dp2

    fajny obiektyw

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 4. Data: 2009-05-03 15:06:37
    Od: q...@g...com

    On 3 Maj, 16:09, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:
    > fajny obiektyw
    >
    > B.
    Z pewnascia jest to "kompakt z klasa" tak jak elegancki zegarek, lub
    luksusowe wieczne pioro.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 5. Data: 2009-05-03 15:32:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bronek Kozicki pisze:

    > fajny obiektyw

    Szkoda, że przylepiony dobrym klejem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-05-03 16:56:03
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.pbase.com/ovasilkova/dp2
    >
    > Polecam obejrzeć te na F2.8

    Więcej:
    http://sigma-dp.com/DP2/sample-photo/index.html
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 7. Data: 2009-05-03 16:58:13
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Szkoda, że przylepiony dobrym klejem.

    E tam. Miałem Zenita z Heliosem 58/2 i stykało. Nie myślał człowiek o
    obiektywach tylko o foceniu :)

    Potentaci mieli jeszcze Jupitera 200/4 albo Taira 300/4,5 :)

  • 8. Data: 2009-05-03 17:58:22
    Od: j...@a...at

    On 3 Mai, 12:20, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > http://www.pbase.com/ovasilkova/dp2
    >
    > Polecam obejrzeć te na F2.8
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    czarno widze przyszlosc tego aparatu.
    ogniskowa ekw 41 mm to chyba najrzadziej uzywany rodzaj obiektywu.
    jesli nie pojawia sie nasadki lekko tele i szerokokatne ( z kolei
    beda one obnizac jakosc obrazu )
    to sadze , ze sigma dosyc szybki bedzie musiala zamknac ten interes.

    po co komu 41 mm ?

    XXX

  • 9. Data: 2009-05-03 18:06:59
    Od: q...@g...com

    On 3 Maj, 19:58, j...@a...at wrote:

    > czarno widze przyszlosc tego aparatu.
    > XXX

    ...prorok!?
    StaM

  • 10. Data: 2009-05-03 18:10:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:

    > czarno widze przyszlosc tego aparatu.
    > ogniskowa ekw 41 mm to chyba najrzadziej uzywany rodzaj obiektywu.

    Nie wśród pentaksiarzy :P

    > po co komu 41 mm ?

    Przecież to nadal standard. Tylko trochę szerzej. Zresztą patrz
    odpowiedź wyżej :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.