  • 1. Data: 2009-05-02 19:49:00
    Temat: camera raw nie otwiera nef-ów z d90
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Witam

    Program camera raw nie otwiera mi nefów z D90. Nefy te widoczne sa w
    przegladarkach np. picassa, irfanview.

    Program camera raw który nie otwiera nefów z d90 poprawnie otwiera nefy
    z d80.

    Macie jakies rady, pomysły?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-02 20:09:45
    Temat: Re: camera raw nie otwiera nef-ów z d90
    Od: a402 <z...@o...pl>

    już mam.
    aktualizacja.

  • 3. Data: 2009-05-02 20:41:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gti9av$jh5$1@news.onet.pl>, a402 <z...@o...pl> wrote:

    > już mam.
    > aktualizacja.

    Tak myslalem.

    TA

  • 4. Data: 2009-05-02 21:10:41
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Tak myslalem.

    To wkurzające... Przy zmianie aparatu musisz aktualizować soft...

    Pentax miał dobry pomysł z zapisem w formacie DNG...
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 5. Data: 2009-05-02 23:31:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gticsq$rb9$1@news.onet.pl>, Nazgul <...@v...pl> wrote:

    > To wkurzające... Przy zmianie aparatu musisz aktualizować soft...

    Co w tym wkurzajacego? W dobie internetu to nie jest problem chyba?

    > Pentax miał dobry pomysł z zapisem w formacie DNG...

    Mam Pentaxa i zapisuje w PEF. Mniej wazy.

    TA

  • 6. Data: 2009-05-03 13:22:02
    Od: "R" <n...@n...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Co w tym wkurzajacego? W dobie internetu to nie jest problem chyba?

    Jest problem, bo często przy okazji trzeba też kupować upgrade do całego
    PS-a.

    R.

  • 7. Data: 2009-05-03 16:48:00
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Co w tym wkurzajacego? W dobie internetu to nie jest problem chyba?

    Dopóki po aktualizacji nie wyskakuje "kup pan misia" to istotnie nie
    jest problem.

  • 8. Data: 2009-05-03 18:34:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gtkhsd$der$1@news.onet.pl>, Nazgul <...@v...pl> wrote:

    > Dopóki po aktualizacji nie wyskakuje "kup pan misia" to istotnie nie
    > jest problem.

    A cos ci wyskoczylo?

    TA

  • 9. Data: 2009-05-03 18:36:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gtk6bf$jbk$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "R" <n...@n...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Jest problem, bo często przy okazji trzeba też kupować upgrade do całego
    > PS-a.

    Jak ktos uzywa calego PS-a...
    No, ale jakby nie patrzec - 'wina' lezy po stronie producentow sprzetu.

    TA

  • 10. Data: 2009-05-04 07:44:00
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > A cos ci wyskoczylo?

    Owszem.
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery