  • 1. Data: 2009-05-01 20:12:32
    Temat: Canon S2IS - lepiej naprawić czy kupić nowy?
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom>

    Witam,

    W poprzednim miesiącu z przykrością stwierdziłem, że padł mój ulubiony
    Canon PowerShot S2 IS. Prawdopodobnie coś z matrycą (albo zawilżała, albo
    przemarzła - nie używałem aparatu od poczatku grudnia więc leżal on sobie
    spokojnie na półce a jak po nowym roku wróciłem do mieszkanka to miałem
    całe +5 stC, i generalnie styczen-marzec mialem temp. 10-15 stopni jak
    wychodzilem :). Inna elektronika jest sprawna (działa podgląd zrobionych
    zdjęć).

    Moje pytania brzmią: czy warto oddawać go do serwisu? Nie pamiętam ile
    wynosi gwarancja ale aparat ma ponad 3 lata więc chyba już dawno po
    okresie gwarancyjnym. Czy w Poznaniu i okolicach jest jakiś serwis Canona,
    albo wogóle cyfraków?

    A może lepiej kupić nowy aparat? Myślałem o Canonie SX10IS. Ta sama półka
    cenowa co stary aparat. No i ISy leżą mi dobrze w dłoni. Ale jak z
    parametrami, jakością zdjęć. Gdy kupowałem staruszka wg was tylko jeden
    aparat w tej kategorii był lepszy (ale droższy): S3IS. A jak jest teraz?

    I takie pytanko dodatkowe. Koleś w Saturnie poinformował mnie, że Canon w
    obecnej chwili nie ma dystrybutora w Europie i dostepne jedynie jest tylko
    to co sie ostało w magazynach? To prawda?

    Pozdrawiam,
    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim

  • 2. Data: 2009-05-01 20:20:52
    Temat: Re: Canon S2IS - lepiej naprawić czy kupić nowy?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Doc pisze:
> [...]
    > całe +5 stC, i generalnie styczen-marzec mialem temp. 10-15 stopni jak
    > wychodzilem :). Inna elektronika jest sprawna (działa podgląd zrobionych

    Fioletowe zdjęcia? Naprawią za friko - wada fabryczna. Nie musisz mieć
    nawet żadnych papierów i pudełek. Zadzwoń do serwisu Canona i się zapytaj.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-01 20:26:32
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom>

    Dnia Fri, 01 May 2009 21:20:52 +0100, "Paweł W." napisał(a):

    > Fioletowe zdjęcia? Naprawią za friko - wada fabryczna. Nie musisz mieć
    > nawet żadnych papierów i pudełek. Zadzwoń do serwisu Canona i się zapytaj.

    Po prostu ciemność. Nic nie widać ani przez wizjer, ani przez monitorek.
    Zdjęcia są czarne.

  • 4. Data: 2009-05-01 20:31:39
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

> [...]
    > wynosi gwarancja ale aparat ma ponad 3 lata więc chyba już dawno po
    > okresie gwarancyjnym. Czy w Poznaniu i okolicach jest jakiś serwis Canona,

    Idź z nim do serwisu autoryzowanego, diagnozę robią za friko.

    Robert

  • 5. Data: 2009-05-01 20:34:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Doc pisze:

    > Po prostu ciemność. Nic nie widać ani przez wizjer, ani przez monitorek.
    > Zdjęcia są czarne.

    Z tego co słyszałem, to następny etap tego padania. Rozmowa telefoniczna
    drogo nie kosztuje. Numery do serwisu zaczynają się normalnie, na 022.. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-05-01 20:43:49
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gtfmc8$oci$...@n...onet.pl...

    > Z tego co słyszałem, to następny etap tego padania. Rozmowa telefoniczna
    > drogo nie kosztuje. Numery do serwisu zaczynają się normalnie, na 022.. ;)

    niestety ale chyba nie ma co się nastawiać pozytywnie, mój S2 skończył tak
    samo - obecnie służy jako zabawka dla mojego młodego (2,5 roku) i dzięki
    temu nie bierze mojego soniaka. Z tego co czytałem to już trochę osób miało
    taki sam problem, ale canon nie stwierdził że jest to wada fabryczna. Serwis
    na Żytniej zażyczył sobie za naprawę jakieś 300 zł. Więc podziękowałem i
    kupiłem nowy aparat. Było to jakieś 5 miesięcy temu. Ale sprawdź sam, jeśli
    coś się zmieniło to daj znać.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 7. Data: 2009-05-01 21:03:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Arti wrote:
> [...]
    > dzięki temu nie bierze mojego soniaka. Z tego co czytałem to już trochę
    > osób miało taki sam problem, ale canon nie stwierdził że jest to wada

    No popatrz. Przez moje rece przewinelo sie pare aparatow z uszkodzona
    matryca, byl wsrod nich Sony, ktorego matryca nie dawala zadnego sygnalu
    (czarny obraz na podgladzie) i poznanski autoryzowany serwis naprawil
    aparat za darmo niemal bez gadania.

    k,

  • 8. Data: 2009-05-01 21:10:31
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Fri, 1 May 2009 22:43:49 +0200, Arti napisał(a):

    > Z tego co czytałem to już trochę osób miało
    > taki sam problem, ale canon nie stwierdził że jest to wada fabryczna.

    Mojego martwego S1 z identycznymi objawami naprawili (tj. wymienili na S5).

    --
    F?A??

  • 9. Data: 2009-05-01 21:14:41
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > matryca, byl wsrod nich Sony, ktorego matryca nie dawala zadnego sygnalu
    > (czarny obraz na podgladzie) i poznanski autoryzowany serwis naprawil

    Ja akurat piszę o tym konkretnym problemie z S2. Teściu oddał do niech
    canona A70 (dałem mu go po kupnie S2) który robił fioletowe zdjęcia i mu bez
    problemu naprawili.
    Powtarzam - piszę o porblemie czarnego ekranu w S2.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 10. Data: 2009-05-01 22:20:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Arti" napisał
    [...]
    > mój S2 skończył tak samo - obecnie służy jako zabawka dla mojego młodego
    > (2,5 roku) i dzięki temu nie bierze mojego soniaka.

    Naiwny tata ; )
    Młody wysnuje wniosek iż każdy aparat służy do zabawy ; ))))

    adam